33.BÔLÜM

2K 83 0
                                    

Bölüm Adı/Ben Elimden Geleni Yaptım!

Düzenlendi✔

Sabah kalktigimda geceki pozisyondaydik.Koltuktaydik ben  Ekimin boynuna gomulmustum oda saclarima. göğsünden kalkıp banyoya gittim.Ve Rutin işlerimi halettim.

Odaya geçip valizimi açtım hala Esilalarda kaliyorduk.Esilaya yardim ediyordum 1 hafta sonra Rüzgarın annesi gelicek o zaman Esilada benim çalıştığım hastanede çalışacak.Esila zaten Cerrah ve çok iyi bi dokturdur .Ben bazı şeyleri ondan ogrenirim yani.Kot gömlek giydim.Kot pantolon giydim ve ayagimada lacivert arkası su yeşili olan topuklu ayakkabı mı giydim sacimida sıkıca topuz yaptim. lacivert çantamı alıp evden çıktım.

 lacivert çantamı alıp evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(eylülün kombini)

Hastaneye geldiğimde hemen soyunma odasına gittim.Beyaz önlüğümü giydim.Steteskopumu ve yaka kartimi takip acile indim.Kadın erkek vardı trafik kazası geçirmişler adamın durumu agir dedi hemşire.
Yaralı kadın elimi tuttu

-Nolur kurtarın onu o ölürse yaşayamam ben daha yeni evlendik 2 ay oldu nolur sen kurtar onu dedi.

-Tamam dedim ve Burak hoca kadıni aldi.Bende yaralı adamı ameliyat edicektim .Hemen adamı ameliyata aldım ameliyat iyi geçti ama yinede muşaade odasına aldık adamı tam çıkıp eşine haber vericektim ki Enez arkadan bağırdı.

-Hocam nabız düşüyor kalp atışı alamıyorum dedi.

-Elektro şoku ver dedim çok sterslendim.Kadına söz vermiştim ölmemeliydi.

-1 2 3 dedim

-Kalp atışı yok dedi Enes

-Yukselt dedim

-Hala yok dedi kalp masajı yapmaya başladım.

-Hocam hasta ex oldu dedi Enes yavaş yavaş bırakıp ağlamaya başladım

-Ölüm saati 16.57 dedim ve çktim.

Koridorda yavaş yavaş yürüyordum kadına söz vermiştim .Kadının odasına geldim.,

-Ben ben elimden ge ge geleni yap tim çok çok özür dilerim başınız sagolsun dedim
ağlayarak ve kekeleyerek.

Bağıra bağıra ağlamaya başladı

-Daha yeni evlenmistik Ekim ne yaptın sen dedi  Ekim deyince ağlamaya başladım aklima Ekim geldi hemen onu aradım.

-Sana ihtiyacım var dedim.

-Geliyorum güzelim dedi.

Bende kantin de onu beklemeye başladım.

Arkadaşlar kısa oldu kusura bakmayın internetim bitiyo .oy yorum unutmayın,Bazı yerler değiştirildi.

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin