Bölüm Adı/Üşüyorum Aldırma!
Düzenlendi🎈
Medya Eylül temsili
Ekim'in sesi baya iyiydi o arada ellerimi tutup bana döndü.
-Eylül,bahsetme kimselere,yaramizda kalsin affet beni!Lütfen
-Ekim yapamam!
-Bende sensiz yapamam lütfen affet beni Eylül lutfen!
-Ekim olmaz,özür dilerim deyip odama yukarıya çıktım ve kıyafetlerimi valizimin içine koydum hızla aşağı indim tam kapının eşiğine gelmişken,
-Git herzamanki gibi git Eylül!Ama bunu sende biliyorsun ki o çocuk benden değil,ve sen demekki bahane arıyorsun !Umrumda değil diye öyle bir bağırdı ki yerimden siçradim ama hiçbirşey demeden evden çıktım.
Yürürken aklıma son söylediği sözler geldi ,valizi yere attım ve ağaca yaslandım,şakaklarimi tutup ağlamaya başladım.Ağlarken nefes almak da zorlanıyordum.{Medyada}
Kendime gelip ,hastaneye en yakın otelin yolunu tuttum.
Hayat ne garip değil mi?Aslında zorla evlenmeyi istemezken ,babam bizi karşilaştirmasaydi Ekim gibi bir sevgilim ,eşim olmazdı.O zaman babama binlerce beddua okudum ,ama şimdi onlara dua okuyorum,çok garip!
Otel odasına girip ilk başta kiyafetlerimi yerlestirdim,ee uzun süre kalicam sonuçta,o arada telefonum çaldı yeni stajyer Emre arıyordu.
-Dinliyorum.
-Hocam Kerim Hoca sizi çağırıyor,nöbet siz ve bende.
-Tamam geliyorum . Dedim ve yüzüne kapattım.Dolaptan rahat birşeyler çıkardım,gece gece kimse eşofmanima takilmazdi herhalde?
{Eylülün Kombini}
Ee yarım saat sonra hastaneye vardığımda acilin baya kalabalık olduğunu gördüm,sonuçta hastane burası normal.
Acille ilgilendikten sonra ambulans geldi hemen kapıya çıktık ,ambulanstan sedyeyi indirdikleri zaman , çok konuşan ben suspus oldum, kollarim bacaklarim titremeye başladı,bi kaç damla yaş düştü ,hatta kalbim komple koparılıp atıldı.
-Kafasını çarpmış ,beyin kanaması geçiriyor olabilir aynı zamanda üşudugunu söyledi az önce,bilinci gidip geliyor,ambulansta kalbi bir kere durdu.
Ambulans hemsiresini dinledikçe daha fena oluyordum ağlaya ağlaya Ekim'in yarasına baktım bayağı açıktı.
O arada gözlerini açtı.
-Ekim,Ekim iyi misin bitanem?
-Üşüyorum aldırma.
...
Yb yarın.Nasıl?Yine en olmadık yerde kestin ve yazar diyenler?Oy atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK"
Ficción GeneralHer bölümde Duzenlendi✔İfadesini göreceksiniz! Maddi durumu pek sıkıntılı aile,17 yasında bi kiz ,ev isi yapsın diye eve para getirsin diye annesi babası onu okuldan almış ,kız hayatin bütün zorluklariyla karşılaşmış ,simdi onu sırf zengin diye bi a...