62.BÖLÜM

1.4K 58 3
                                    

Bölüm Adi/Tekrardan eşim olmaya ne dersin?

Düzenlendi✔

Sabah günün ilk ışıklarıyla kalktim.Hızlıca banyoya gidip rutin işlerimi hallettim.Kar yagiyordu.Hızlıca giyinip aşağıya indim.Kahvaltı yapmadan çıktım evden .

Hastaneye geldiğimde hızlıca randevularimi hallettim.O arada telefonum çaldı.

-Alo koş gel cabuk Eylül çok kötüyüm dedi Ekim.

-Noldu Ekim iyimisin!

-******Hava alanına gel çabuk dedi kapattı telefonu hem ağlayarak hem gaza yuklenerek havaalanina surdum.Yarim saat sonra hava alanına varmistim.

Bi helikopterin yaninda Ekim yatiyordu hemen yanina gittim.

-Ekim Ekim noldu sevgilim noldu aşkim sana noldu.Hıçkıra hıçkıra ağlıyorum ayni zamanda bi anda ambulanslar geldi.Ekimi ambulansin içine aldık.

-Kalbi durdu hocam dedi bi kadın

-Hayır hayir ölemez oda beni bırakmaz olmaz ekim ölme nolur Ekim ölmee diye bagirirken ölüm saatini söylediler Ekim Ekim ölme diye bağiriyordum aynı zamanda hıçkıra hıçkıra  ağlıyordum.Ekim buz kesilmişti.

-Ölme Ekim Ölmeeee  diye bağırarak uyandım ,sağıma soluma baktım.Ağlamaya devam ettim.

-Allahım şükürler olsun yarabbim ruyaymiş ruyaymiş oh
Gördüğüm şey ruyaymis rüya olduğuna okadar sevinmistim ki.Hemen kalktım saat 08.00'a geliyordu.Ekim'in kaldığı odaya geçtim.O yerde yatıyordu yere çömeldim.Ve saçlarını oksadim tabi gördüğüm rüyanın etkisiyle ağlamaya başladım alnından öptüm.

-Sen olmazsan ben yaşayamam dedim kulağına fisildadim ve odadan çıktım,kendi odama gecip giyindim.Ve kahvaltı yapmadan hızlıca evden çıktım.

Hastaneye gidip işlerimi hallettim o arada telefonun çaldı Ekim arıyordu aklıma gördüğüm  rüya geldi irkildim.

-Efendim İyi misin Ekim

-iyiyim arka bahcedeyim gelirmisin?

-geliyorum deyip arka bahçeye çıktım.Bi anda havai fişekler patladı sonra duvarda fotoğraflarımiz çıktı.Çok güzeldi sonra bi anda pankart açtı 2 tane genç çocuk.

-YENİDEN Eşim OLMAYA NE DERSİN yaziyordu ondan sonra Ekim geldi.

Pankartı gösterdi

-Yeniden eşim olmaya ne dersin Eylül?Tekrardan ayni evde ayni yatakta hi olmazmi?

-Olur olur diye bağırıp boğazına sarildim etraftakilere alkişlamaya başladı .Sonra alnımdan öptü.Sonra tekrar sarildik.

2saat sonra
Eşyalarımı toplamıştık ve artik ekimle benim kaldığımız evde yemek yapıyordum.

Hayal mi?O evde kalıyor ee ben gidiyorum diye kizida yollayamam ki hem o benim canım arkadaşım .

Yemek yapıp yedikten sonra mutfağı topladım.Ve biraz film izledik Ekim'le .Sonra odamıza geçtik.Ve birbirimize sımsıkı sarılıp kendimizi aşkın ve uykunun kollarına bıraktım.

Yb.geç geldi. Kusura bakmayın, bazı yerler değiştirildi,

BAK AŞK DİYORUM "ZORAKİ EVLİLİK" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin