VEEEE SON BÖLÜMÜ YAZARAK SİZE BU ÖYKÜLÜK DE OLSA VEDA EDİYORUM. DİĞER ÖYKÜLERİME DE BEKLİYORUM.HEPİNİZE MUTLU, SAĞLIKLI VE SEVGİ DOLU BİR YAŞAM DİLİYORUM. TABLONUN TÜM BÖLÜMLERİ BOYUNCA BENİMLE BİRLİKTE OLAN OYLARINI VE YORUMLARINI ESİRGEMEYEN ÇOK SEVGİLİ OKURLARIMA TEŞEKKÜRLER.İYİ Kİ VARSINIZ.
............
Sabah gözlerimi zorlukla araladım. Başımın üzerinde sallanan şey de neydi? Gözlerimi ovarak görüş alanımı netleştirmeye çalıştım. Tavan süslenmişti. Doğum günüm de değildi ki.Tavanda kocaman bir kalp balon havada asılı duruyordu. Üzerinde Seni seviyorum Cemre... yazıyordu. Balonun ucunda sallanan bir zarf vardı. Bu bir rüya mıydı? Yatakta doğrulup oturdum. Koluma baktım,serum kiti de çıkarılmıştı. Titreyen ellerimle zarfı tuttum. Kalbim hızla atıyordu. Zarfın içinde bir mektup vardı. Mektubu açarken ellerimin titremesini durduramıyordu. heyecandan mektuptaki harfler bile birbirine karışmıştı. Başımı havaya kaldırıp gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. bir kaç saniye sonra kendim gelerek yine mektubu okumaya başladım.
"Bana aşkın renklerini yeniden sorsalar, saçlarında gezinen bin bir ışıltıyla büyülen hınzır kızıllarını anlatırım. Ve sıcaklık nedir deseler, gözlerindeki yeşil hareleri gösteririr, işte bu derim sıcaklık bu harelerde gizli. Sen benim rengimsin Cemre, sen benim hayalimsin. Ben sana sadece aşık değilim, ben sen oldum Cemre, kalbim sende atıyor artık. Ben seni yaşamak istiyorum. Canımı yaksan da, beni ateşe atsan da sadece seni yaşamak. Sen benim her şeyimsin, renklerimi açığa çıkaran ilham perimsin. Sen benim sevdamsın. Kaçıp saklansan da fark etmez. Saklandığın yerde seni bekliyor olacağım. Bugün ve sonsuza dek... Sığındığın liman, saklandığın kuytu köşen olmak istiyorum. Seninle bir bütün olmak istiyorum. Gel seninle hayatın en güzel tablosunu yapalım. Aşkımızla umut dağıtalım her köşeye... Benimle evlenir misin? "
Mektubu kapatıp zarfa koydum. Gözlerimi kapattım. Bu bir rüyaydı sadece, uyanırsam bitecekti. Bir daha gözümü açarsam kaybolacaktı. Zihnim bana oyun oynuyor olmalıydı. Göz kapaklarımı sıktım. Hatta ellerimle yüzümü kapattım. Bu rüya hiç bitmesin. Rüzgarın mektubu kaybolmasın diye içimden dualar ederken kapı açıldı. Gözümü açıp kimin geldiğine bile bakmadım."Cemre ağlıyor musun? Cemre ne oldu kızım senin mutlu olman gerekmiyor muydu?" gelen Güney abiydi."Abi rüyama neden geldin şimdi. haydi git uyanmak istemiyorum ben..Bu benim rüyam; Rüzgar bana evlenme teklif etti. Uyanırsam bitecek."Güney abi ellerimi tutup yüzümden çekti. Ben hala göz kapaklarımı sıkıyordum. "Abi git dedim, rüyamdan uyandırma beni git..."
Güney abinin sesi ile sıçradım."Cemre şimdi seni bir uyandırırım pişman olursun. Kızım mektubu okumadın mı?" Cevap verdim. hala gözlerim kapalıydı."Rüyamda okudum işte uyanırsam kaybolacak."
"Cemre gözünü aç..."
"Açamam..."
"Cemre gözünü aç ve bir daha bak..."
Gözümü hafif araladım."Balon....Mektup....Kaybolmadılar. Abi gerçek mi bu, gerçek mi rüya değil...Şaka değil değil mi? Bu mektubu bana Rüzgar mı yazdı? " Güney abim bana gülmemek için kendini zor tutuyordu."Neyse sen yolda şaşırırsın. Gel bakalım buraya..."Diyerek beni kucakladı. Hastaneden çıkarmış beni arabaya bindirmişti. Hala inanamıyordum. Rüzgar beni affetmiş miydi? Peki ya o kız, Sude...Onlar evlenmiyor muydu? Hepsi yalan mıydı? Ağlamaya başlamıştım. Karmaşık duygular hissediyordum. Bu bir oyun değildi değil mi? Rüzgar bana hala kızgın değildi. Evleneceği kişi Sude değildi. Belki de Rüzgar benim canımı acıtmak için yapıyordu. Belki de Sude ile gözlerimin önünde evlenecekti. Panikledim."Abi arabayı durdur."Güney abi şaşırdı."Ne durması Cemre herkes bizi bekliyor." ağlamaya devam ettim. "Rüzgar beni kandırıyor değil mi? Beni cezalandırmak için yapıyor. Benim gözlerimin önünde o kızla evlenecek. Ben de görüp acı çekeceğim. Onu bıraktığım için beni cezalandırıyor."Güney abim arabayı durdurdu. Gözlerime baktı. " Cemre Mahir bize her şeyi tüm detayları ile anlattı. Senin rüzgar için yaptığını biliyoruz. Biz ölebileceğinden endişelendiğimiz için kızdık sana, bizden saklandığın için kızdık. Rüzgar seni seviyor." Ağlamam iyice şiddetlenmişti. "Abi ama onun nişanlısı var. " Güney abim saçlarımı okşadı."Senin sinirlerin çok bozulmuş cemre...O kız Rüzgar'ın hemşiresiydi. Rüzgar'ın toparlanmasına çok katkısı oldu. O kız Rüzgar'ın ancak nikah şahidi olur." Gözlerimi Güney abinin uzattığı mendille silerken iç çektim."Gerçekten mi?" Güney abim arabayı çalıştırdı." Offf artık evlenin de ben de karıcığımla ilgileneyim. Baba olacağıma bile sevinemedim daha sizin yüzünüzden."Şaşkındım. çığlık attım."İnanmıyorum gerçekten mi?" çok sevinmiştim. mutluluktan gözlerim dolmuştu." Cemre şimdi niye ağlıyorsun kızım?" Güney abime baktım."Mutluluktan abi mutluluktan ben bu olanlara inanamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TABLO: AŞKIN RENKLERİ
General FictionO sergiye gitmeyi hiç istememiştim. Ben ne anlardım ki resimden, tablodan, sanattan...Hayatımı zorlukla geçirmeye çalışırken, tablo görecek halim mi kalmıştı? Adımlarımı korkarak atıyordum yürüdüğüm yolda... Keyif veren aktivitelere ayıracak zamanım...