•. AHENK'TEN,,
-----1 Gün Önce;
Ben yanımızdaki havalı adamla sohbet ederken Bediz, adamın kırbacıyla oynuyor; Polat, yolu tarif ediyordu.
"Eee adamım, hayat nasıl?"
Adam, bana bakmadan motorlu atını kırbaçladı.
"Atım ve ben lanet olası federallerden kaçıp bu eski kasabaya geldik."
"Bizi de biçız federaller bu terk edilmiş ormana bıraktılar."
"Federallerin canı cehenneme."Adamı başımla onaylayıp etrafıma baktım.
Utku telefonuyla uğraşırken ona doğru eğilmeye çalıştım ama koltuk dar olduğundan dizlerim acımıştı.
"Gözlerin bozulursa, sana ilk gözlüğü ben alacağım. Leopar desenli. O tipsiz suratına çok yakışır. "
Titreyen bedeninden irkildiğini anladım.
"Benim gözlerim bozulmaz"
Gözlerimi kısarak yüzüne baktım.
Buz Mavisi gözlerini uzun kirpikleri kapatıyordu, çenesinin kenarında birkaç tane küçük ben vardı. Arıların soktuğu yerler hafif kızarıp şişmişti. Ve saçları dağınıktı. Ayrıca sarı değildi, Kesinlikle büyük sorun!
"Sanırsan Peter Parker. Sen kimsin ki gözün bozulmayacak ibikli kuş?!"
Gözlerini devirip telefonuna döndü.
Ben de tekrar önüme döndüm. Ve tekrar arkamı dönünce oflayarak telefonunu cebine soktu.
"Ne karıştırıyorsun seni paçoz?"
Omuz silkerek ergen gibi pencereden bakmaya başladığında kahkaha attım.
"Sevgilin ile konuşmanızı bozdum. Pardon."
Kaşlarını çatınca arkaya baktım.
Eftalya telefonundan Atakan'a bir şey gösterirken bir yandan kulağına bir şeyler fısıldıyordu.
Ender uyuyordu.
Zümrüt arkada uyuklamıştı ve Polat ise öndeki koltuğa oturarak yolu tarif ediyordu.
"Mola verebilir miyiz? "
Pars'ın söylediği şeye, Bediz onu kırbaçlayarak cevap verdi.
"Hayır! Mola yok. Federaller Peşimizde! "
"Midem bulanıyor."
"Normal, benim de sana bakınca midem bulanıyor. "Önümü dönerek başımı cama yasladım. Uykum gelmişti ve otobüs tutmuştu.
Gözlerimi kapatınca arkamdan biri saçımı çekti.
Homurdanarak uyumaya devam ettiğimde Utku'nun sesini duydum.
"Ahenk, konuşabilir miyiz?"
"Hayır. Şuanda ebem musait. Onunla konuş."
"Ahenk, önemli ama."
"Bana sarışın bir koca bulmadıysan arkama bakmam."
"Sen bilirsin. Ama sonra bana kızma."Omuz silkerek uyumaya devam ettim.
º•○●º•○●º•○●º•○●º•○●º•○●
Kolumda hissettiğim acı ile sinirlenerek bağırdım.
Bediz beni kırbaçlayarak uyandırmayı tercih etmişti.
"Uyan! Geldik. Erva aradı ben açtım ekşın var bunu kaçırma. "
Gözümü ovuşturarak ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatılı Okul
ChickLitHangi salak bir yatılı okula gitmeyi tercih eder ki ? İtiraf ediyorum: ben ve kankalarım... º•.○●º•.○●º•.○●º○.○●º•. AHENK: Bizim tayfanın çılgını. Kendisi garip ama güzel kelimeleriyle ünlüdür. İnatçı ve bir o kadar da uykucu. Yabancı şarkıdan başka...