Eftalya 'dan:
********
Erva'yı kapının önünde boş boş dikilirken görmek pek hoş değildi.
Ahenk ve Bediz gözlerini yormamak adına kapatırken, Zümrüt de Erva'nın omzundan tutarak destek veriyordu.
"Evra! Anlatacaksan anlat lan!"
Bağırmam ile beraber grubun en manyakları(Ahenk-Bediz) gözlerini açtı. Bir şey diyecekken susup hızla konuyu değiştirdi.
"Sıkıldığım için bodrum kata indim ve hiç tahmin edemeyeceğim bir şeyle karşılaştım."
"Zombiler!"
"Hayır kanka onlar gerçek değil. Vampirler!"
"Ya susun! Kendilerine asi(l) tayfa diyorlar. Ama l parantez içindeydi. Yani hem asil hem asi olduklarını zannediyorlar. Beni ilk gören bir kızdı ve burcumu bir bakışta söyledi. Burçlardan çok anlıyor galiba. Ve bu grup çok yetenekli sanırım. Bodrumu işgal etmişler. "
"Medeniyetlerini çökertiriz biz de!"Benim kafam karışmıştı. Kimdi bu grup ve bizi ilgilendiren neydi?
"Kızlar bence karışmayalım. Zaten huzur muzur kalmadı. Bir de şu saçma şeye kafamızı yormayalım."
"Efta haklı kızlar. Erva sana gel falan dediler mi?"
"Zümrüt! Bunun önemi var mı lan? Bir grup diyorsun. Bundan daha önemli ne olabilir?"Bediz'in meydan okumasına Ahenk de katılmıştı.
"Bu bir savaştır!"
"Ah kızlar. Her ne kadar sinir bozucu görünseler de bize bir zararlarının dokunacaklarını sanmıyorum."Erva 'nın açıklamasıyla içim rahatlamıştı.
Ya Atakan'ıma bir şey olursa?
"Zaten Utku ile aralarında bir kavga varmış. " Herkes Ahenk'e garip bakışlar atarken şaşkınlıkla patlattım.
"OHA! "Herkes Ahenk'e dönüp kaş göz yapınca Ahenk açıklama yapma gereği duymuştu.
"Yani güzel dövmüşler. Kaslara kurban. Erva söyleyince hatırladım. Asi(l) Tayfanın ismini daha önce de duymuştum."
"Neyse bence bize dokunmadıklarında bir şeye karışmayalım. Ama dokunurlarsa karşılığının en az 10 katını görürler. "
En mantıklı konuşan yine Zümrüt olmuştu.
"Zümrüt kanka. Sen Polat'ın çıkma teklifini kabul ettin mi?"
Sorduğum soru ile birden afallayan Zümrüt cevap verdi.
"Eeee kanka. O bana teklif etmedi ki. Bu Erva'nın aklına uydu. Ama ben kabul ettim. Artık uzatmanın bir anlamı yok. Kabul etmesem bir daha yüzüne bakmazdım. Hem hoşlanıyorum çocuktan."
"Hmmmm. Peki ben Atakan'ınkini kabul ettim desem kızar mısınız?"
"Kızım biz sana alıştık. Günde 30 kere ayrılıp barışıyorsunuz. Siz serbestsiniz deee. AHENK SENDEN NE HABER?"Erva'nın Ahenk'e yönelttiği soru ile Ahenk ciddi konuşma yapmak için boğazını temizledi. Duyduğuma göre olayın şaşkınlığını atar atmaz Utku'yu kolundan tutup kaçırmıştı.
"Biz sevgili değiliz. Bu ilişkiye sevgili demek çok saçma olurdu. Çünkü biz sevgililerin yaptığı vıcık şeyleri yapmayacağız. Bu yüzden bir daha bu soruyu sorarsanız kafanıza hindistan cevizi suyuna sokar sonra da koyun kıllarına batırırım."
"Peki birbirinize ne diyorsunuz?" dedim merakla.
"İsimlerimiz var öyle değil mi?"
"Peki peki ."°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Okulların sömestera girmesine 1 hafta kalmıştı ve kış yarışmaları başlamıştı. Evet okul proje olduğu için yarışmaları sona erteliyorlardı. Bu hafta hiç ders yoktu ve geç saatlere kadar yarışmalar düzenleniyordu. Yatılı öğrencileri genelde akşam saatlerine koymuşlardı ve bugün sadece Ahenk'in yarışması vardı. Kısaca herkesi değerlendirip bir yarışmaya sokuyorlar. Katılmazsan da sorunlu geçti kabul ediyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatılı Okul
ChickLitHangi salak bir yatılı okula gitmeyi tercih eder ki ? İtiraf ediyorum: ben ve kankalarım... º•.○●º•.○●º•.○●º○.○●º•. AHENK: Bizim tayfanın çılgını. Kendisi garip ama güzel kelimeleriyle ünlüdür. İnatçı ve bir o kadar da uykucu. Yabancı şarkıdan başka...