Belki bize ne diyeceksiniz ama bu medyadaki şarkı benim hayatımda en sevdiğim ve anlamlı bulduğum şarkı. Değerli bulduğum kişilerle paylaşıyorum ve siz çok değerlisiniz. 🦄
AHENK'TEN:
Ender'in garip haraketlerini yorumlamak Bediz ve bize kalmıştı.
"Bu haraketlerinin nedeni sütü aşırıya kaçırman mı?"
"Evet."
"Ve ardından sütlü çikolata yemen?"
"Evet. "
"Bunlara sebep olan da Erva mı?"
"EVET!"Erva'ya dönerek profosyonel bir bakış attık. Ender Erva'yı çekerek kapıdan çıkarmıştı.
"Ona her şeyi yapabilirsin Yağmur !"
Diye bağıran Bediz'e baktım. Eftalya yanımıza gelerek bizi kafalarımızdan tutmuştu. Ama bu bağırmama sebep oldu çünkü kaşıma parmağı deymişti.
"AAAAAĞĞĞĞĞHHH!"
"Kankama ne yaptın seni tırnakları boyumdan uzun olan kız !?"
"Bediz ssa- sadece kafasını tuttum."
"Bir şey yok muşmulalar. Sadece kaşım acıdı."
"Hiiiiiih!"Elini anında çeken Eftalya aniden yanağımı öptü.
Bakım kokan dudakları yanağıma deyince suratımı buruşturarak yanağımı sildim.
Zümrüt bize göz devirerek telefonuna döndü.
"Hadi gelin erkekler aşağıda, bizi bekliyor."
Eftalya çığlık atarak sevinirken Bediz ve biz Erva'nın izini sürmeye karar verdik.
"Siz gidin biz geliriz. Kesinlikle kötü bir şey yapmayacağız."
Zümrüt'e attığımız kaçamak bakışlar yalan söylediğimizi belli ederken Eftalya şüphrli bakışlar atsa da Zümrüt uğraşmamakla meşkuldü.
"Hmmm emin misiniz?"
"1. Sınıfta aldığım en uslu çocuk rozetine dair yemin ederim."
"Pekala sonra gelin."Koridorda Bediz ile ilerlerken Bediz'in sorusuyla adım atmayı kestim.
"Kanka sen 1. Sınıfta en uslu çocuk rozeti mi aldın?"
"Hayır kanka. Hatta erkekler bile benden korkuyordu. Anlamasınlar diye öyle dedim. Çaktın mı?"İmalı göz kırpışımla imalı bir sırıtış attı.
"İşte benim kankam. Kanka ven de bir keresinde 2. Sınıfta bize ceza veren başkanın defterini kırmızı tebeşirle 'sen bittin' yazmıştım. İşte sonra öğretmene şikayet edince 50 yaşında emekli yaşı gelmiş öğretmen bana çöp temizleme cezası vermişti ama ben bu cezayı sevmiştim. Anlarsın ya çöpçülük tam benim-"
"Şşşşt! Kanka şunu görüyor musun?"Baktığım yöne bakınca o da benim gibi tepki verdi. Çatı katının görünen yönüne baktık.
Ender Erva'nın kafasından tutmuştu ve sanırım onu öpüyordu veya ısırıyırdu her neyse.
Bediz ile birbirimize ciddi bir bakış attıktan sonra yavaşça merdivenleri çıktık.
Ve sonra Ender'in üzerine atlayıp Erva'yı ileri ittik.
"Pis Piçız seni! Sen bizim kankamızı nasıl böyle ısırırsın?"
"Kanka kesin vampir. Bizi de ısır!"Erva bıkkın bakışlarını bize attıktan sonra Ender'e döndü.
"Kankalarım, canlarım Ender beni ısırmıyordu-"
"Çünkü öpüyordu !"
"Bediz ! Sadece sohbet ediyorduk ve sonra nasıl olduğunu anlamadım ama sizin o saçma göz kırpmama yarışını yaptık. Ve sonra Ender göz rengime bakmak için kafamı tuttu. Beni ısırmadı da öpmedi de. Zaten yapamaz da. "
"Niye yapamazmışım? Hayatta her an her şey olabilir. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yatılı Okul
ChickLitHangi salak bir yatılı okula gitmeyi tercih eder ki ? İtiraf ediyorum: ben ve kankalarım... º•.○●º•.○●º•.○●º○.○●º•. AHENK: Bizim tayfanın çılgını. Kendisi garip ama güzel kelimeleriyle ünlüdür. İnatçı ve bir o kadar da uykucu. Yabancı şarkıdan başka...