Przeprosiny, podziękowania i postanowienie

14 0 0
                                    

Kochani!!!

Nie było mnie tutaj ponad dwa miesiące. Wiem, zawaliłam i z całego serca Was za to przepraszam. Myślałam, że przez wakacje uda mi się poprawić całą książkę i w między czasie dodawać, na bieżąco, rozdziały. Niestety moje plany legły w gruzach. Mam za sobą ciężki okres w moim życiu, ale wszystko już jest w porządku. Nabieram sił, ponieważ kończą się wakacje i czas wracać do szkoły. Wraz z powrotem do nauki wracam też tutaj. Nie mam pojęcia co będzie z nowymi rozdziałami, ponieważ idę teraz do drugiej klasy liceum co wiążę się z ogromną ilością wiedzy, jaką będę musiała przyswoić, ale cóż mówi się trudno, jakoś sobie poradzę. Tyle o szkole, bo jeszcze mamy wolne, którym trzeba się cieszyć. Przepraszam Was jeszcze raz i obiecuję poprawę. 

Kolejna sprawa to taka, że wybiło tutaj ponad tysiąc wyświetleń i dwieście gwiazdek:

DZIĘKUJĘ!!! 

Jesteście cudowni, nigdy nie pomyślałabym, że ktoś będzie czytał coś co napiszę. Dziękuję każdej osobie, która polubiła, skomentowała lub po prostu przeczytała napisaną przeze mnie historię. Pamiętajcie, że każdy z Was dodaje mi sił do pisania i sprawia, że wierzę, że ma to sens. Mam świadomość, że wiele muszę poprawić w tej opowieści, dlatego postanowiłam: 

POPRAWIĘ WSZYSTKIE ROZDZIAŁY OD POCZĄTKU I PRAWDOPODOBNIE BĘDĄ OGROMNIE RÓŻNIĆ SIĘ OD TYCH, KTÓRE SĄ TERAZ!!!

Dlatego nie dziwcie się, gdy któregoś rozdziału będzie brakować, ponieważ będę je cofać z publikacji. Zachęcam tych, którzy przeczytali całość o ponowne zajrzenie i porównanie poprawek i zmian. Ode mnie to wszystko. Przepraszam za tą chaotyczność, ale od dawna nic nie pisałam i nie umiem skupić myśli. Dziękuję, że jesteście i czytacie. UWIELBIAM WAS!!!

Do przeczytania ;*

Ps: Niedługo na moim koncie pojawi się one-shot, który wygrał konkurs organizowany przez @Looczek2001, ale w zmienionej przeze mnie wersji. Dostałam także nominację, którą też wkrótce opublikuję. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 30, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

"Teraźniejszość czy przeszłość"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz