Bugün doğum günüm ! O kadar mutluyum kiii ! Neyse cıvıtmadan sizi yeni bölümle buluşturayım. ^^
Bölüm Şarkısı : Teoman - Papatya
Bazı adamlar, incitmeden sevemezdi.
Kırardı, dökerdi, yangınlar bırakırdı arkalarında.
Bazı adamlarsa, tüm geçmişi unutturur, parmak uçlarından öperdi...-Cemal Süreya
''Hiçbir insan, hiçbir zaman, kendini olduğu gibi anlatmayı göze alamaz..''
-Albert Camus - DenemelerYayınlanma: 19.04.2014
Düzenleme: 22.11.2017Kardeşlerim, karşımdaki koltuklara nazikçe oturdular. Kibarca birbirimize gülümsüyorduk. İkizler değişiklerdi. Birbirinin zıttı olan iki insandı. Edgar benimle gayet iyi geçinirken, ikizi Dalane benimle uğraşıyordu. Annesi ile beraber kaç defa benim üstüme yürümeye çalışmıştı. Kaç defa özenle dikilen kıyafetlerimi çalmıştı. Kıskançlığından dolayı benim özel dövüş derslerime de katılmıştı fakat beceriksizliğinden ayağını kırdığı için bırakmıştı. Symon'ı bile baştan çıkarmaya çalışmıştı fakat Symon ona yüz vermemişti. Ne yazık ki, bu davranışının sonucu olarak belirli bir köyde 1 yıl sürgünde kalmıştı. Üvey annem peşinden Edgar'ı yollamıştı. Sevgili kızının uslu durması içindi. İşte şimdi karşıma dikilmişlerdi.
Sherman sessizce yanımızdan ayrıldı. Bu gerilimli kardeşlerin arasında durmak, canı için tehlikeliydi. Sessizce yanımızda ayrılması aramızdaki sessizliği bozmuştu.
Edgar " Alania, geçirdiğin tehlike için çok üzüldük. Şansın varmış ki, Bavol'ın kılıcından kurtulmuşsun."
Dalane " Şanslıymışsın. Symon ile beraber kıl payı kurtulmuşsunuz. Tabi sen hala toparlanamamışsın, kardeşim."
" Toparlanamadım ama toparlanacağım. Siz ne zaman geldiniz ? " dedim.
Edgar " Geçen hafta. Bildiğin gibi annemin abartılı gösterileri eşliğinde geri döndük. Oysa bu gösterilere gerek yoktu. Cezası bitmiş olan bir prensesin dönüşü abartılır mı ? Saçma işte. " dedi ve omuz silkti.
Dalane " Nankör bir çocuksun, Edgar ! "
" Nankör değilim, gerçek bu. Hatırlarsan babam, anneme kızmıştı."
" Annemin kızılmasını, neden Alania'nın önünde söylüyorsun ? " diye ikizine kızdı.
" Bilmeye hakkı var. Unutma senin kadar, o da bu krallığın prensesi. "
" Ben kraliçenin kızıyım, o ise bir cariyenin kızı. " dedi küçümser bir şekilde.
" Anneme cariye deme hakkın yok ! Unutma, babamız benim anneme de nikah kıydı. Seninle eşit konumundayım yani. Eğer saçmalamaya devam edeceksen, konağımdan gidebilirsin. Ya da burada kalıp, iyi bir sohbet edebiliriz. Seçim senin." dedim.
Dalane öfkeyle ayağa kalktı ve kapı tarafına yürüdü. Öfkeli yeşil gözleri bendeydi. Bakışları ile beni yatağımda yok etmek istediği belliydi.
Dalane " Hiç değişmemişsin, kardeşim. Hala aynı havadasın. Symon ile ayrılman seni yıkar diyordum ama yıkmamış. Daha da çirkefleşmişsin. Ruhun daha da bozulmuş. Umarım aydınlığa çıkacak kadar temiz kalan bir yanın vardır. Edgar, ben gidiyorum. Sende gel ! " dedi ve ikizine baktı.
Edgar " Üzgünüm, seninle gelmeyeceğim. Burada kalıp, Alania ile sohbet etmek istiyorum. Sürgün boyunca onun tatlı sesini özledim."
" Peki, o zaman. Umarım anneme de böyle hesap verirsin." dedi ve kapıyı çarpıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Seçimi ❁
FantastikTehlikeli bir Aşk üçgeni. Güzel bir kız, Tehlikeli bir katil ve Öldüğü belli olmayan bir sevgili. Alania. Criskow'un güzel prensesi. Aşk canını acıtsa da, hala inanıyordu. Fakat, Symon'dan sonra değişmeye karar vermişti. Symon. Öldüğü belli olmayan...