Всички мисли напуснаха главата ѝ. Всичката смелост, която събираше толкова време, за да го погледне без да се срине, се пръсна на милиони парченца. Бясното биене на сърцето ѝ я накара да осъзнае, че никога не е търсила силата заради нея самата или заради другите. Беше я търсила заради Итън. От седмици правеше всичко това за него, но не успя да го признае дори пред себе си.
Присмиваше се на хлътналите по него момичета и ги наричаше загубени, но тя беше една от тях.
Устните ѝ се разтвориха и той вкара езика си в устата ѝ, задълбочавайки целувката. Вкусът на лекарството по раните му, смесен с кръв, беше горчив, но тя игнорира това.
Едната му ръка се плъзна по тялото ѝ и спря на кръста ѝ. Отпусна я назад и гърба ѝ се допря до дивана, на който бяха седяли до преди секунди.Почти недоловим стон се откъсна от устата ѝ, когато той прекъсна целувката и захапа устната ѝ. Не дочака следващата ѝ реакция, а целуна мястото отдолу и продължи надолу.
Сякаш просто забрави за болката от сбиването. Сякаш всичко се изпари в онзи единствен миг. Очакваше да го отблъсне или да се ядоса..какъвто и да е знак; тя не направи нищо.Капка от неговата кръв се плъзна по кожата ѝ, но той побърза да я спре. Обходи мястото между врата и ключицата ѝ с поглед и си спомни за сините петна, които беше оставил. Вече не си личаха разбира се. Затова се наведе и засмука кожата там.
- Това ще държи перверзните погледи на момчетата настрана.. - прошепна срещу нея и горещия му дъх я удари като гръм. Опитваше се да контролира дишането си, но това не се получаваше. Особено при факта, че я оглеждаше с този животински хъс.
Позволи си да плъзне поглед по гърдите ѝ и надолу. За миг благодари на бога, че този път нямаше широко деколте. Блузата ѝ обаче се беше набрала и показваше част от голата ѝ кожа. Там се намираше и ръката му. С едно движение премахна плата от нея и хвана кръста ѝ.
Преглътна тежко когато отново усети да я целува. Този път тръгна от долу. Кожата ѝ беше чисто гола. Вече нямаше какво да го спре.
- Итън.. - успя да го извика. Той обаче не ѝ обърна внимание, а продължи с действията си. Достигна ръба на сутиена ѝ и го докосна, но преди да го премести, нейната ръка го спря. - Итън!
Той вдигна поглед към нея объркано. Цялата гореше. Не искаше да си помисли какво ще направи ако остане още малко до него.
YOU ARE READING
Дарбата (The Gift): КНИГА ПЪРВА
FantasyЕдин ден. Едно езеро. Един инцидент. Нищо интересно не се случва около хората в Уестфил. Това е така докато една вечер, не загива момиче. Никой не разбира за това, освен брат ѝ. Чувства се като шизофреник, когато се връща в къщата на баща си и откри...