3-Dora e saj.

262 31 7
                                    

Po sillej neper dhome plot 2 ore,ajo ende nuk kishte ardhur.
Pa se e ema tashme ishte ne gjume ,ai vendosi te shkonte ta kerkonte ,diku do ta gjente.
Kush ishte ajo per te?
Askush nje e panjohur qe nuk kishte askend ,asnje mbeshtetje ,prandaj e ndihente veten te obliguar per ta ndihmuar ate.

Pas shume perpjekjeve neper koridoret e gjata,e pa me ne fund.
Kishte mbetur e vetme afer nje salle dhe mundohej ta levizte karrocen.

-Aya!
Ajo ktheu koken dhe pa ate.

-Çfare po bene ketu?

-Ashtu ..mbeta ketu doktori kishte nje rast urgjent dhe ..keshtu  -dhe leshoi koken posht e mezi mbante lotet ,por ne fakt u gezua qe ai e gjeti.

- Ah ky spital -eja te dergoje ne dhome-tha ai dhe shko prapa saj ta vinte ne levizje karrocen.

-Te kam munduar edhe ty-tha ajo

Ai nuk foli ,dhe u nisen ,ne rruge doli Dr.Mario.

-Aya ,me fal qe te lash te prisja por ishte vertet  urgjente.

Aya!A nuk nuk ishte ne mengjes Zonjusha Aya?-ishte ai djalli i vogel mbrenda Reit qe po ngacmonte.

-S'eshte me rendesi ,ka njerz ne nevoje me shume se une-tha ajo.

-Eja hyjme tani ta kontrollojme  grafin qe beme'-dhe e mori nga duart e Reit karrocen.
Nje doktorr kaq i sjellshem!

E Rei mbeti i habitur ,nuk diti si te reagonte por kembet e quan pas saj ,edhe pse nuk ishte fort i mirpritur ,kete e vrejti ne syte e Dr.Marios.

Ai filloi ta kontrollonte fotografimin dhe pas pak u pergjigj.

-Nuk ka asgje shqetesuese ,frikesohesha se do te duhej te nderhynim me operacion ,por duket se nuk eshte nevoja'-tha Dr.Mario dhe i buzqeshi.

-Shyqyr Zotit mendova se do mbes ter jeten keshtu -shfryu Aya.

-A jo nuk mundet nje vajze e mir si ti te jete pa kembe ,te pakten donta dhuroja timen.'-tha ai paturpsisht edhe pse Rei ishte aty.
Dhe po ky ishte nje filrt  haptazi!
Aya ndjeu si e si u skuq por nuk foli .Rei shtrengoi grushtin e tij ,ne ate moment donte ta godiste me ter forcen qe kishte e ta bente qe ti perbinte fjalet qe tha.

-Eshte i afermi i juaj?-ktheu syt nga Rei.

-Jo...

-Jam miku i saj I NGUSHT-theksoi fjalen e fundit dhe vendosi doren e tij ne krahun e saj.Nuk ishte i vedijshem per kete por e beri.
Aya vertet ishte ne siklet tani.Qe kur ai u be miku i saj i mgusht?-mendoi ajo.

-Ahh..me vjen mire .-tha  Dr.Mario.-Dhe pra Aya ,kemba jote eshte mire vetem se duhet ta mbash ne gjips edhe pak kohe ,ashtu si edhe qafen.

-Faleminderit Doktor-tha ajo.

-Mario-tha ai.

-huh?-beri sikur nuk degjoi por ne fakt kishte degjuar.

-Mund te me thrrasesh Mario-tha ai dhe qeshi duke i vene ne pah dhembet e tij.
Ajo i dha nje buzeqeshje te shtirur dhe shikoi Rein ,ne menyre qe ta largonte.

-Me ne fund -shfryu ai nen ze ,por mjaftushem sa ta degjonin te dy.

-Diten e mir Dr.MARIO-edhe kete here  e theksoi.

Ai vetem qeshi duke ja shkelur syrin Ayas.

Dolen nga aty dhe pergjat rruges se koridoreve te gjata ,asnjeri nuk foli.
Pas pak mberriten ne dhome ,Teuta ishte zgjuar.

-Aya ?Mberrite?Çfare than mjeket?-beri pyetje te njepasnjeshme ajo.

-Mir ,nuk eshte asgje serioze siç kishin menduar tha ajo.

"Lamtumirë e pathënë"Where stories live. Discover now