4-Përqafimi i parë

239 28 4
                                    

Muzgu kishte arritur ne ate nate prilli.Erresira kishte mbuluar qytetin e zhurshum;edhe vetmia kishte hapur deren dhe kishte hyre perseri brenda...perseri ,aty kur ajo kishte mesuar vendin tashme.
Por ishte ajo e vetmia qe e kishte shoqeruar shume net dhe po e shoqeronte perseri..ne ate dhome te ftohte dhe te bardhe.
Sikur truri te mund ti ndalonte keto mendime te mallkuara pesimiste cdo gje do te ishte me e bukur...sikur.
Sikur shpirti te mos brengosej per asgje,sikur dielli mos te perendonte kurre per ata shpirta te trazuar ne erresire.Sikur hena te mbetej gjithnje e plote ,edhe nata me yje te mbushtse mjira frymzime.
Sikur gjithcka te ishte si kaltersia e detit..sikur,sikur sikur...mijra sikur !

Dhe ja ku ishte ajo dhe shtrati i saj.
E vetme dhe e perlotur ,ata lot nuk dinin tjeter pune tashme.
E dhimbshme eshte te mos kesh familje ,te mos kesh ku te mbeshtetesh ,te mos kesh nje krahrore ku te qash e ti tregosh problemet tua.Askush nuk e di kete perveq atyre qe kan perjetuar kete ndjenje.
Por ky eshte realiteti i prishur qe po nxin jetrat e njerzve ,i tille eshte edhe bovarizmi qe po lendon mjira njerz ,po thyen besime ,premtime,endrra ....sepse te gjitha keto i sjell askush tjeter perveç kesaj jete te poshter qe po merr kontrollin nga duart tona.

E pastaj gjumi ze hemisferen e trurit per te harruar cdo gje,edhe vetmin ,edhe brengosjen ,edhe ata lot e terur mbi faqe.Per tu zgjuar ne nje dite te re,ku dielli lind perseri dhe perseri pa mar parasysh se sa erresire kemi brenda.
Edhe koha ecen .

Mengjesi kishte mbushur me rreze dielli ambientin.
Hapi syte dhe u zgjua,shikoi ne dritare dhe degjonte zerat e zogjeve qe kendonin aq bukur.Larg zhurmes se qyetit cicerrimat e tyre mahnisnin.

-Mirmengjes familje!

-Mirmengjes bir ,eja te hash kafjall.

-Jo ma duhet te dal.

-Ku po shkon ore ,e diele eshte sot?

-Kam pak pune.

-Rei -foli kesaj here Teuta.

-Po ma!

-Te lutem bej nje gje per mua.

-Çfare eshte ajo mam?

-Shko sot te Aya vizitoje dhe shiko mos ka nevoj per ndonje gje ,ajo eshte vetem atje.

-Mir -tha ai ,kur ne fakt per ate ishte nisur se gjumi e kishte zene ne mendime per te.

-Kush eshte ajo Teuta-pyeti bashkshorti i saj.

-Kemi qene ne nje dhome bashk ..me dhimbset ajo nuk ka aske te familjes..eshte nje vajze aq e sinqert-foli Teuta me ata sy gati te perlotur.

-Ika pra une-tha Rei.

-Shko bir ,me lajmero pastaj.

×××××××××××

Numeronte shkallet e gjata te spitalit..dilema ishte te shkonte apo jo.
Heren e fundit qe e kishte takiar skishte lene fjale te mira.
Dhe ja ku vinin ato dreq korridore te gjata qe e benin ate here pas here te pendohej .

Por arriti te dhoma 5 ,para se te bente hapin mendoi edhe njehere por ajo kishte nevoje mendoi.

Me te hyre ne dere pa ate posht krevatit ,ishte rrezuar dhe po qante.Gjipsi i saj ishte thyer dhe me siguri dhimbjet ishin te medha.

Menjhere u afrua pran saj dhe ngriti fytyren e saj per tu perballur me habin e syve te saj.Nuk foli por e kapi ne krah dhe e vuti ne krevat.

-Hej je mire ,ke dhimbje?-foli ai me te shpejt se kishte menduar e par ate ne ate gjendje.

-Nuk jaam -tha ajo dhe pavedije vuri koken ne krahrorin e tij ,dhe ndjeu sesi ai hodhi duart e tij te gjata per ta perqafuar.

Ai perqafim qe fali ngrohtesi e pafajsi ne ata pak sekonda u shkeput nga vet ajo qe u leshoi veten ne ate moment pasigurie.

-Qendro ketu ,ta therras ndonje mjek ,ose ate te pandershmin Mario qe kujdeset mire per pacientet.-tha ai dhe ja ku ishte dobesia e tij qe perseri lendoi ate.

Ai doli dhe pas me shume se dhjet minutave mezi kishe arritur te gjente nje infermiere.Ne dite te diele pacientet qendronin ne spital pa perkujdesje ,dhe ja ku ishte edhe rasti i saj.Thirrjet e saja nuk degjoheshin nga njerzit kompetent ,por vetem nga ata pacient te semur qe nuk ja dilnin dot te ngriheshin per ta ndihmuar.

-Aya!Çfare ka ndodhur?

-Ju therrisja per te ma sjellur karrocen dhe u rrezova ,kam dhimbje-tha ajo por nuk qante me ,koheve te fundit ishte bere si nje femije ,jasht asaj qe ishte 25 vjeç.

-Mir tani e rregullojm ,mos u brengos-tha infermierja.

-Po,po rregullohet kur behet ,ne çfare shteti jetojm ne si...-ndaloi kur pa shikimin e vrazhd te Ayas.

Pas u dergua ne nje dhome ,filloi edhe ngjitja e gjipsit.Ai perseri ishte prane saj.Dhe here pas here shkembenin shikimet njeri-tjetrit.
Here pas here ndjente edhe dhimbje por ai leshoi doren e tij ne krahrorin e saj,njesoj si para dy diteve.
Dhe kjo ishte shume per te dy,per Ayan ishte mbeshteje ,kurse per Rein perkrahje dhe ndihme.

-Perfundoi tani qendroni ketu pataj vij qe te japin nje qetesues per dhimbje ,nese vonohem dergoje ne dhome- ju drejtua Reit dhe doli.

Pas nje çasti ngriti shikimin dhe pa ne syte e Reit.

-Faliminderit ,je gjithmone ketu ...sa here qe kam nevoje-tha ajo.

'Nuk eshte asgje ,mami me tha te vija  te shikoja mos ke nevoje per ndonje gje'

Ai nuk paska ardhur me deshiren e tij -mendoi me vete.Ai ishte i detyruar te vinte!-pyetje keto qe silleshin ne mendjen e saj.

-Si eshte teze Teuta?-theu heshtjen perseri.

-Eshte mire tani -tha ai.

Ajo nuk ndihej more ,djerset kishin mbuluar ballin e saj.
Kishin kaluar me sume se pesembedhjete minuta qe infermierja ishte zhdukur ,dhe me siguri do ta gjeje ne bufe duke pire kafe rehat.

-Mendoj se infermierja do vonohet 'tha Rei dhe hoçi shikimin nga dritarja.Kishte kaluar minutat pa folur me te ,ne fakt ata s'kishin bere asnje bisede me te gjate perveç'faliminderit ,ke dhimbje ?,s'ka gje'.
Ndoshta ai nuk donte te fliste me te -mendonte ,por mendimi i saj me te tijin ishin te kunder sepse ai mendonte qe çdo fjal qe fliste ,po lendonte ate.

Ajo pohoi me koke .Ai u afrua qe perseri ta merrte ne krah nga krevati dhe ta leshonte ne karroce .Kete do ta  bere tashme per te treten here.Nuk e dinte as vet pse i kishte numeruar castet qe kishte mbajtur ate ne krahe.
Tashme duart e saj per te treten here po gjenin qafen e tij per ta rrethuar.

Por para syve te saj po erresohej edhe ai pa djerset ne ballin e saj.
Mendet i mirreshin dhe ne fraksion sekondi u erresua gjithcka ,vetem ndjeu se leshoi koken perseri ne krahrorin e tij.

Nuk ndjeu me asgje ,mandje as thirrjet e tij te shumta ,nuk ndjeu as kur dora e tij po prekte fyturen e saj.Nuk pa sesi ne syt e tij u shtua shqetsimi.

Tani ishte pyetja :Vertet ai kishte qene i detyruar te vinte ,apo kembet e tij e kishin detyruar te zgjohet dhe te vije ne drejtim te saj ,para se nena e tij ti thoshte?

Dheee jaa update e shekulliitt 🙌🙌
  Mezi e bera ...a e dini pse?
Sepse ketu ne Kosove ka filluar shkolla (vdekja)😭😭😭

Nuk e besoj qe do ket update te shpeshta sepse si nje nxense e mire qe jam i perkushtohem maksimalisht mesimit 😛😛😂😂😂

Foto-ja lart eshte Aya 😍😍 se nuk po mund te uploadoj dot ketu brenda 😭😭
Ne pjesen tjeter do ju prezantoj me Rei-n ,me besoni qe nuk do i besoni syve tuaj cfare mrekullie do te shfaqet para jush

😂😂😂😂😂😃😃
Pjesa shkon per cutegirl28psycho  qe me ka shkruar te beje updaten.
Faleminderit qe vazhdimisht ndjek historit e mija sado qesharake  te jene  😂😂
Libri i saj -Ata te dy ,eshte i mrekullueshem hidhni nje sy nqs nuk e keni bere 😉😉

Dhe ika unee ,Zoti e di se kur do kthehem 😢😢😢

Vote and comment pls 🙏 me gezoni kur te kthehem 😂😍😍😍

"Lamtumirë e pathënë"Where stories live. Discover now