14.Deja vu

181 18 18
                                    

Mengjesi erdhi...dhe ajo as qe e kishte degjuar alarmin.Syt ju kishin renduar dhe dhimbje kishte kudo,temperatura kishte kapluar ter trupin e saj .

Degjoi kur dera trokiti ,por kembet se mbanin te zgjohej per te hapur.
Trokitje u degjuan disa here, por dikur ndaloi.
Pas pak minutash telefoni vibroj ,me veshtirsi kapi dhe pa emrin e Rajanit.

-Alo

-Aya ,ku je ,po te pres do vonohemi.

-Une..s'mundem. -tha me veshtirsi.

-Aya je mir?

-N..nuk e dii.

-Aya hape deren .

Ajo leshoi telefonin dhe u zgjua per te shkuar drejt deres.
Hapi deren dhe u ndesh me shikimin e shqetsuar te Rajanit.
Mendët ju morren dhe shpejt leshoi kyçin e deres per tu mbeshtetur per muri.

-Hej je mir?-degjoi zerin e tij plot shqetsim.E kapi shpejt dhe pa se ajo digjej nga temperatura.
E mori per krahu dhe ashtu e veshur ne pizhama u nis drejt daljes.

E huazoi verturen e shitesit qe ishte posht dhe u nis menjehere.

•••••
Hapi syt per tu ndeshur me nje bardhesi te ter.
Shau nen ze-ju kujtua hera e fundit qe kishte qene ne spital ,e urrente kete bardhesi ,i kujtonte periudhen ku ishte ndjere njeri me pa fat ne bote ,njeriu me i vetmuar i botes.

Ktheu koken anash dhe pa Rajanin pran saj.

-Aya u zgjove si ndjehesh.

-Me mir ,pse me solle ketu .

-shih kjo edhe pyet ,ti ishe duke u djegur nga temperatura.

-Dhe kjo per faj tendin o shiurryes- buzqeshi ajo.

-Lere se je mir me duket ,ben shaka dhe me le fajin mua ,-i buzqeshi edhe ai.
-Mjeku tha se je ftohur dhe duhet te pushosh disa dite ,me friksove kur dole ashtu ne dere ...por shyqyr nuk ishte asgje serioze.

-Grip ishte..

-Por grip i rend ama mezi hape ate dere.

Ajo mendoi per nje çast dhe shpejt ju kujtua;

-MOS me thuaj qe kemi humbur punen -kceu perpjet ajo dhe hapi syt.

Rajani qeshi dhe kete here me te madhe.

-Pse qesh?

-Tani u kfjelle e shoh...mos ki merak ju tregova se ti s'ke shkuar ne pune per arsye se u shtrire dhe doje te pushoje -tha serioz ai.

-Çfaaar?

-Shaka ishte -qeshi e ajo e shikoi me inat .
E qeshura e tij ndaloi kur pa se nje infermiere hyri brenda.

-Si duket paska kaluar apo jo?

-S'ka gje kjo vetem u shtir.

-Hemm sa shakagji -tha Aya.

-Ti lem bisedat tani .Asgje serioze ,duhet vetem te pushosh disa dite dhe ti marresh me rregull ilaçet qe doktori ti ka pershkruar.
Dhe..ju qoft e kaluar -perfundoi ajo.
Mund te dilni .

-Faleminderit -shprehu embelsisht Aya.
-shyqyr qe s'do rri edhe nje here.
E ti shakaxhi i prishur do ta paguash.
Njehere as qe pershendet ,e tani goja si rri nje vend.-tha ajo por nuk u prit mir nga ai ,kete e vrejti ne fytyren e tij.

-Une...me fal.

-s'ka problem -tha ai.

-se kisha per qellim te te lendoja Rajan.

-Aya nuk eshte problem thash ,ky eshte mendimi yt .Une jam mirnjohes qe fal teje une po shikoj boten si me pare.-i tha teksa e ndihmoi te ngritej per te vazhduar drejt daljes .

"Lamtumirë e pathënë"Where stories live. Discover now