Dita kishte aguar,nje dite per te shenuar fillimin e gushtit .Kaltersia kish mbuluar qiellin , e ne skaje qendronin disa re te mbushura me bardhesi.Dukej nje panorame e mrekullueshme ne syt e saj ,dielli krenar leshonte rrezet e tij e leshonte temperatuara te larta ne qytetin e zhurmshem.
Dhe ja ku ishin ata te dy.Ajo kish mbeshtetur koken ne krahrorin e tij dhe doren e saj e mbante te bashkuar me te tijen ,kurse me doren e tij te djathte po qendronte nen perqafim.
Nje muaj.Nje muaj qe lidhja e tyre kish filluar ,kur ata me ne fund kishin shkrire akujt e zemres ,ngaterresat qe ju bente mendja,por krejt ne fund bene gjen e duhur duke balancuar mendjen e zemren e duke i lidhur me dashuri.
Per nje muaj kishin arritur te zbulonin shumcka per njeri-tjetrin.Koha e tyre kalonte shpejt kur ishin se bashku.Sikur asgje tjeter nuk ekzistonte kur gjindeshin nen perqafim,nen ngrontesin e njeri-tjetrit ,te dashuria qe dhuronin.
Te shpeshta kishin qene ecjet e tyre ne flladin qe sjellte nata .Aty ku gjenin te perbashketat e tyre ,ku tregonin ndonje gje te perjetuar ,ku Rei nderronte situaten e merzitur me shakat e tij.Te shpeshta kishin qen edhe oret qe kalonin ne zyren e tij e qe ngjallte dyshime te cdokush ,por atyre s'ju interesonte .
E keto dite qe kishin kaluar ,ajo edhe me shume kish dashuar ate , kish dashuruar shpirtin e tij qe shume pak e kishte njohur ne ato dite qe kishte kaluar ne spital.Pervec tipareve te fytyres,syve te tij te veçante ,qeshjes se tij te lezetshme,shakat e tij prej femije ,ajo kish dashuruar sinqeritetin e tij ,modestin ,shpirtin e ciltert te tij,menyren se si e kuptonte ate pa fjale ,kur heshte kur asaj i duhej heshtja ,dashuronte gjestet e tij sidomos kur ai i puthte ballin ,ato fjalet e tij te embla romantike ne te cilat kur sishte treguar i sukseshem duke provuar te mesonte permendesh ,por per te ato skishin rendesi ,rendesi kishte dashuria qe jepte cdo dite ,fjala te dua qe ai asnjehere s'harronte ta shprehte ,e ajo? Per 1 muaj ajo ende se kish shqiptuar nga goja e saj kete fjale ,e shkurter por per te ishte shume e veshtire per ta thene.E ai gjersa veshtronte fytyren e saj ne mendje i vinin shume mendime.Ndonjehere falenderonte Zotin qe kish gjetur ate perseri.E dashuronte kete femer ,si anje tjeter me pare ,sepse vetem pran saj kish gjetur vleren e dashurise ,e kete e kish kuptuar kur si i çmenduar vraponte per te qene pran saj ,kur humbiste koken pas mendimeve per te ,per aromen e saj ,kur ne endrra shihte fytyren engjullore .Per kaq pak kohe ajo kish areitur ne deprtonte thelle ne damaret e zemres se tij.Sa i pelqente kur faqet e saj skuqeshin kur ai fliste ndonje fjale te pavend. Perveç pamjes se saj te bukur ,flokeve te saj te gjata qe ai i adhuronte ,fytyren e saj te brisht, ai kish dashuruar introduktivitetin e saj.Menyra sesi fliste per pasionet e saj,ato mesimet qe kish filluar me te per piano e qe kurr skishte areitur te bente ndonje levizje si duhet e kishin bere te kuptonte se sa shume.vlera te mira kishin ne shpirtin e saj.I pelqente menyra se si ajo shikonte boten ,megjithse shpeshhere ishte terguar pesimiste,i pelqente qe ajo nuk ish nje prej atyre vajzave qe donin nje burre te pasur ,vetura te shtrenjta e jete luksoze.Por mbi gjithcka e mbi te gjitha keto ai dashuronte vetem dicka , e ajo ishte Ajo.
Askush nuk eshte perfekt ,cdo kush ka mangesi ,por ata dashuronin per ate cka ishin,me gjithe te mirat e te kqijat e nje personaliteti.Puna ne zyre ishte e lodhshme ,ne nje ane qendronte malli per familjen e ne anen tjeter qendronte puna qe i siguronte nje jetes shume me te mire se ç'kishte pasur.Telefonte shpesh familjen e tij dhe kjo ishte ngushllim edhe per ata edhe per te.Nenes se tij i kish treguar se kish gjetur nje nuse ,por si kish permendur se ajo ishte Aya te cilen ajo e donte .I kish treguar se ajo do ish gruaja me te cilen do ta kalonte jeten dhe per kete ishte mese i sigurt.
~~~
Mori telefonin per ti derguar asaj nje mesazh ,ne fakt te dhjetin per sot.Ishte xheloz kur ajo gjindej pran Rajanit dhe kete gje s'mund ta fshinte dot ,e kjo ndoshta ishte arsyeja qe shpesh benin grindje te vogla me Ayan e qe gjithmon perfundonin me perqafim ,kur ai kerkonte falje.
Se kishte pare ende sot ,e deri sa te vinte koha per te dalur nga puna ,kishte ende kohe.Prandaj i kish kerkuar te vinte ne zyren e tij ,por ajo si gjithmone bente te veshtiren apo me mir te themi te turperuaren.Telefoni vibroj dhe e pa ekranin tek shenonte "Engjulli im"
"Do vij pak me vone ,por mos u hidhro nese nuk mundem ,te kam xhan "
Lexoi mesazhin dhe shfryu kur leshoi telefonin mbi tavoline.Teksa levizste ne karriken lekundese degjoi deren dhe buzeqeshja iu kthye kur mendoi se ajo me ne fund kishte ardhur.-Engj...ndaloi kur pa ate ..ate qe tashme disa dite vinte ketu.Vinte per ta bere ate me nerva.
-Çfare do?-i foli ashper.
-Çfare ke ,si duket sje zgjuar mire-tha ajo teksa afrohej tavolines se saj.
-Shiko skam kohe te merrem me ty ktheju punes tende Tina.
-Mos Rei e di qe te pelqen prania ime ,gjithmone te ka pelqyer.-tha ajo duke u ule paturpesisht ne tavolinen e tij dhe me pa problem kur fustani i saj ish ngritur aq lart.
-Tina!-ngriti zerin ai.
-Shhh qetsohu-kaloi gishtin e saj tregues mbi buzet e tij dhe krejt ne fund per ta bere nje gje qe do prishte shumecka.
Spo besonte qe perpara syve te saj ishte kjo pamje,iu mbushen me lot.Mjaftonte kaq per te pare dhe per ta kuptuar se ai po e tradhetonte.Iku shpejt ,iku dhe nuk degjoi thirrjet e shumta te Reit.Mori shpejt qanten dhe nuk iu pergjigj as Rajanit e as Elmas ,e gjithe ajo cfare donte ishte te largohej nga ai vend .U mundua ta permbante veten ,por lotet nuk e pyeten .
Doli shpejt dhe ndjeu ne krahror doren e tij.-Aya ,Aya te lutem ...me degjo ka nje shpjegim.
Ajo sfoli hipi ne taksin qe erdhi.Dhe la mprapa ate ,emrin e saj te thirrur per qindra here.Nuk la vend per nje shpjegim.Ishte ndjenje aq e keqe aq e prishur aq...nuk e dite si ta pershkruante kete ndjenje.Por u ndje e tradhetuar .
-Shpjegim per tradhetin Rei -ishte fjalia qe shqiptoi kur qante mes ngasherimash .
Ndoshta kjo ishte historia e tyre ,ndoshta perfundoi gjithcka .
Ndoshta prej fillimit ishte keshtu e ajo ishte budallaqja ne kete mes.Mori fund.-pershperiti.
Jam gjall une 😄
A ju ka munguar a jo historia?
Mua po per vete ,me kishte marr malli te shkruaj dhe do me marre sepse e di qe sdo kem kohe te lire me😢😢😢
Shpresoj te ju pelqej dhe mos harroni te votoni dhe te komentoni ,ju lutem shkruani mendimin tuaj cfare do qoft ai ,i mire apo i keq.
Mos ta zgjas me teper ...shihemi ne updaten e radhes qe do te jet ne shekullin e ardhshem 😁
London31Girl kjo update shkon per ty e dashur 😄😍
cutegirl28psycho s'te harroj ty dot 😍
YOU ARE READING
"Lamtumirë e pathënë"
Spiritual-sepse humbja eshte ajo qe te mposht "-tha ajo dhe lotet pikonin ne faqen e saj te brisht. -Me beso humbje do te thote te refuzosh te ngritesh ,keshtu isha edhe une te kujtohet? Se bashku do ta mposhtim ne humbjen."-tha ai dhe mori guximin qe doren...