12 Pse hesht ?

174 21 11
                                    

-Jo ajo nuk eshte ketu.

-Por ajo me ka dhene kete adrese.

-Ajo ka ikur para me shume se 1 muaj.

-Çfare?

Ti je nje budalla i marre -quajti veten.
Si te te gjej une tani?

-Por a e dini ju ne cilin qytet zonje?

-Jo me vjen keq.

-Dreqin -shfryu dhe u largua .

•••••••
Muzgu binte... dita vinte perseri dhe kalendari po kalonte numrat nje nga nje.
I nxehti i veres sa vinte e shtohej dita -dites me temperatura te larta(kur ne mes te dimrit paramendon temperaturat dhe veren 😂🔫) por sot jo.Sot dite me shi kishte kapluar vendin dhe e pergjumur u zgjua nga ai krevat jo fort i pershtatshem.
Sa e plogesht ndihej.
Çfar i ben vetmia njeriut -mendoi ,por u zgjua dhe perseri gjeti forcen per tu ngritur,per te vazhduar .Duhej ishte e detyruar ose do ta thyente premtimin dhe do te strukej diku ashtu siç kish bere disa muaj.Kishte menduar se koha ishte ndalur...nuk ecte me ...por jo dhe jo ajo as qe te pyet per ate qfar ndjen ti ,nuk te degjon ty jo, ti vazhdon te jetosh dhe shpesh zemrohesh e gjithcka te vije ne maje te hundes ...por jo..prap jeton .Bertet ,qan ,shan ,thyen ,me duar tua rrah veten e ndoshta provon edhe ti japesh fund gjithckaje ..prap vazhdon sepse nuk ishte e shkruar per ty kjo...je ende e denuar per te jetuar...

Kapi çanten dhe doli ,si zakonisht per te pritur busin.Shiu kishte filluar qe ne oret e para te mengjesit dhe ende binte me furi.

Me veshtirsi arriti mandje ishte vonuar..

-Aya ku je deri tani -ngriti zerin ajo vajza thatanike qe te gjith stafi e quanin "shtize" .

-Me falni kishte trafik ne rruge meqense ishte shume shi.

-Mos te ndodh edhe nje here .Tani bashkpunoni me Rajanin dhe ma sjell raportin per keto dy jave.

Aya hodhi shikimin nga ai .Pa se si ishte humbur drejt dritares ..dhe u ule ne karriken e saj.

-Te pelqen shiu? -i doli nga goja kjo por i ra pishman pas veshtrimit te tije.

-JO e urrej -theksoi.ai.

Ajo shtangu.

-Me fal atehere se kisha per qellim te shqetsoja.

Ai nuk foli vetem kapi kompjuterin dhe filloi punes.

Ç'eshte me kete njeri?-pyeste vetja e saj.

####

-Ajo kishte ikur... tjeter qytet.

-Ahh vertet xhani im ,a thua ku ka shkuar ajo e shkrete?
Por ti...shkove ta takoje ,tani pas 2 muajve ?

-Por une kisha harruar ,madje sisha ketu e di ti -foli paksa i nervozuar ai.

-Rei kishte ajo ndonje rendesi per ty?
Apo...

-Ma,une doja vetem ta ndihmoja dhe.. une.

-Mir bir une te kuptoj.

Dera u hap .

-Rei ketu qenke?
Po sa me thirri Aliu dhe kam nje lajm te mir per ty..ne fakt per ne jo por..-fliste i lumtur babai i tij.

-Çfare ashtu?

-Do punosh si menaxher ne kompanin e tij ,ti e di qe ai eshte kusheriri yne .Por e keqja eshte se do duhet te shkosh ti atje ,duhet te zhvendosesh ,paga eshte mjaftueshem e mir si thua?-foli ai shpejt dhe bindes.

-Te shkoj tek ai?

-Po ,degjo bir e di qe per ne eshte e veshtrir por me rendesi eshte qe ti do fitosh nje pune te mir atje ,sdo te duesh te punosh ketu nje apo dy muaj siç ben tani.

U gezua ai apo jo?
Kishte punuar 2 muaj apo kishte diçka tjeter!

#####

-Dhe perfundoi me duket ,po ja dergoje -foli ajo pasi me gjithe ate mu dim kryen ate raport .
Por ai perseri nuk foli.
Dhe e acaroi.

U kthye dhe u be gati mori çanten e saj dhe me ne fund kreu orarin.
Ende po binte shi ,dhe si pas asaj qe kishte pare ne internet ,per dy dite rresht do te kishte intenzivisht te reshura.

Po ecte drejt stacionit dhe para kaloi Rajani ,pa çader ,po lagej ...

-Hej Rajan !
Ktheu koken ai.
-Kam nje çader rezervë e do?

-Ska nevoje-tha dhe u nis.

Po me degjosh tani.-tha me vete.

Rajan ,prit te lutem dua te flas me ty .
Ai nuk ndalonte.
Rajan ,me ty po flas!
Dhe e mberriti kapi krahun e tij ..ndoshta nuk ishte e vetedijshme per veprimet e saj por si duket nuk po interesonte.

Ai u kthye nga ajo.

-Pse sillesh ne kete menyre ?
Te pengoje gje une?

-Jo dhe perseri u nis.

-Pse hesht !

-Degjo kjo nuk ka te beje me ty ,te lutem largohu.

-Je i deshpruar apo jo? Apo ke nje plage ne zemer?

-Çfare te duhet ty kjo?
Me lere te qete !Ku e di ti çfare kam une?-ngriti zerin.

-A po se mos je ti i vetmi qe ke kete gjendje?Pse hesht ?Pse sillesh ne kete menyer me njerzit?

-sepse s'me intereson askush ,s'me intereson sjellja ime ,s'me intereson te flas me njerz dhe e di çfar urrej te flas me njerz.-bertiti ai dhe shikimin nuk e largonte nga ajo edhe pse shiu e bente te pamundur te shihte .

-Atehere pse me pengon me ler ne vuajtjen time ,ti se di qfar do te thot te jetosh por te mos jesh i gjall ,-kapi koken me duar te tij.

-Vertet ?Keshtu mendon ,se se di une çka eshte vuajtja?Se vetem ti vuan ne kete bote? Se vetem ti njehesh i pa vlere ne kete bote ?Se vetem ti ke plage ?-po bertiste edhe ajo dhe njerzit i shimonin si dy te çmendur qe lageshin ne shi.

-Por ti nuk e di çfare do te thot kur personi i zemres largohet nga jeta?
Te te braktise..te lere te vetem ne jete bote ku çdo shprese thyhet?
-u dorzua ai ,theu heshtjen dhe u ule ne karriken e stacionit dhe si nje femije leshoi lote edhe pse nuk dalloheshin nga ai shi i furishem.

-Heh ,dhe ti nuk e di çfar do te thot te humbesh prinderit dhe te jetosh e vetme ,te mos kesh aske afer vetes ? Nuk te duket plage ty kjo nuk. te duket dhimbje ty kjo? -zeri i saj ndaloi dhe ndjeu sikur shpirtin shliroi.
Ai ktheu shikimin nga ajo.
U zgjua ne kembe po drithej sdinte çfare te bente te reagonte apo ti ndalonte mendimet.

-Une..

-Ti nuk je i vetmi o njeri nuk je i vetmi qe jeton ne kete bote ku shpresat thyen.

-Me..me vjen keq.

-Edhe mua ...shum madje ..edhe per ty ..por.shiko ti je gjalle edhe une jam gjall .Ti deshiron te ndalosh ,te mos jetosh ,te distancoshesh apo jo?
Po me thuaj ti ky shi po ndalet veq pse ti deshiron ?Po ndalen kero vetura ,po behet dita nate?

Ai mohoi me koke por ajo çfare beri ishte ta perqafonte.....

Uff u lodha ...u ankova perseri por eshte lodhshme vertet😬
Them te drejten historia po mer krejt kahje tjeter nga ajo çfar kam menduar ne fillim .
E fajin e ka mosfrymzimi ,ne fakt aq sa po me del nga imagjinata.

Keshtu doja te ju beje nje pyetje
A do te ishte me mir qe titulli i historise te ishte
"Të mësohesh me humbjen"
Meqense historin do ta ndryshoj pak.
Ju kisha lutur ta jepni mendimi tuaj kam nevoje per te .
Please help 😆😆

Te mos harroj kjo pjesa shkon per VodkaBambi dhe Jasemintafa qe po lexojne historin time 😍😍😘😘

cutegirl28psycho me vjen mir qe u njohem 😂😂😍😍

Boll fola ika une ,uroje te junpelqej dhe mos harroni te leni mendimin 😊
Love U all 😍

"Lamtumirë e pathënë"Where stories live. Discover now