19 Xhelozi apo...?

163 18 3
                                    

Tani ..ishte perseri ketu ,perpara deres.Fundja ai ish shefi.
Edhe pse ai ish miku i saj ,ajo mund te pushohej nga puna.Ne fakt ne ditet e sodit nuk ka miqesi te mirfillt-keshtu mendonte ajo.
Dhe pasi trokiti hyri brenda.

-Eja Aya-tha ai pasi qe e pa ate .

-Te duhet ndonje ndihme?-pyeti ajo ,shume qete dhe bute.

-Po ,kam dhimbje koke ,dhe kete e shkaktoi nje puntor i merziteshem qe ishte ketu pakez me par -tha ai dhe u ule perseri ne karriken e tij rrotulluese.

Ajo e kuptoi per ke ishte fjala.
-Rajan -tha ajo -Rajan quhet -theksoi pak.

-S'me intereson si quhet por do ishte mir ta paralajmeroje  meqense ish miku yt me duket ,qe nuk eshte mir ti perplasesh deren shefit,se kush e di mbase fluturon nga ketu -u tall ai fhe po e beri kete.

-Po ,do ta paralajmeroj ,nese fluturon ai fluturoj edhe une .-tha ajo e nervozuar tashme nga fjalet e tij.Ne fakt spo e besonte se ai tha keto fjal,ai nuk sillej ashtu ,te pakten per aq sa e kishte njohur.

- Aya. ,jo nuk desha ta them..

-Nese nuk keni ndonje gje tjeter atehere po largohem ,nese deshironi une dhe miku im nuk vijme ketu per te ju bere me kokedhembje.Eshte ne doren tuaj ,dhe na lajmeroni-ja tha goxha ashper keto fjal ,ne kulmin e nervozes.
Por nuk u pendua ,mandje i perplasi edhe deren ,duke i lene anash fjalet e tij.

Doli nga aty e nuk interesonin shikimet e çuditshme te puntoreve mbi te.

Shkoi dhe u ule ne tavolinen e saj vrullshem dhe shfyu nga nervoza.

-Je mire Aya?-degjoi te fliste Elma ,por vetem pohoi me koke.

Pa se Rajan nuk ishte aty dhe se ishte ulur ne nje tavoline tjeter.
Rrinte pa folur  me koke ulur mbi ato fleta te shkruara .
Ishte inatosur vertet.
Por pse sillet ne kete menyre ai?
Nuk ishte ndonje gje e madhe ,keto gjera nfodhin mes miqeve apo jo?-ishin keto monloget me veten.
Ajo kishte menduar se ai e kishte ditur ,s'duhej te bente jete reagim ai.

Deshi te shkonte pran tij ,por telefoni u degjua.Ju desh te pergjigjej.

Degjoi per ca minuta njeriun qe fliste pa pushim dhe kjo i acaroi nervat.

-A e kryet?

-Ende jo-u degju nje ze ne telefon.

-Epo mir rrini duke folur ju ,sepse une do ta mbyll-dhe e beri kete.

-Aya ,mund te denohesh per kete e di?

- po te denohem ,per kesi lloj shakash qe bene njerzit me mua,te denohem vetem pse me mori ca minuta duke folur gjera palidhje dhe ne fund te te thote paske zerin e bukur ,me kete te denohem?-foli ajo e acaruar ,por Elma skish faj.

Ajo qeshi ama.
-Ne rregull qetsohu,pse nuk shkon ta lash fytyren ,ndoshta e ke nga te nxehetit -nenqeshi ajo.

-Elma mos me bej ti bie pishman qe desha te te kerkoj falje.

-Hajt se me kerkove ,ama qetesohu,mos i beje dem vetes.

-Mir ,mir ,me fale apo jo?

-Te fala ,moj nuk the asgje ti-i shkeli syrin e buzqeshur.

Me pas hodhi shikimin nga Rajani ,ai ende qendronte aty pa folur me ato fleta te merzitshme ne dore .

Vendosi te shkonte.U ule perballe tij.
Ai e shikoi dhe me pas uli shikimin perseri.

-Rajan -foli butesisht ajo ,por ai as qe mori mundimin ti fliste.

-Rajan te lutem ,te bisedojme-perseri pa asnje reagim nga ana e tij ,mandje largoi doren e saj nga e tija.

-Jemi kthyer ne fillim apo?Rajan nuk dua te humbas nje mik si ty,je miku me i mir qe kam pasur ndonjehere ,une mendoja se e dije ,dhe se pash te arsyeshme ta tregoja ,se pash ndonje gje qe ti mund ti varje turinjet per nje gje te tille.
Rajan mos u bej i till-tha fjalin e fundit.

Priti per ca minuta ne pritje te ndonje reagimi te tij por perseri asgje.

-Kryeneçi i dreqit!Mir atehere jemi perseri ne fillim ,ta shohim kush do ta ben te veshtiren tani.-tha ajo dhe u ngrit  drejt tualetit.Ndoshta do ta bente gjen qe tha Elma ,te qetsohej.

Por ai kapi doren e saj e i shpetoi nje e qeshur e madhe nga fjalet e saj.

-Mos ,se nuk dua te merrem me kryeneçsi ,se boll jam vet.

Ajo ju hodh ne perqafim ,pa vrare mendjen se kush po shikonte.
Sepse pran tij ndihej mir ,ai ish miku i saj,ishte ai qe asnjehere se kish gjykuar kur ajo fliste per gabimet e saj ne jete ,ishte ai qe heshte kur ajo fliste per dhimbjen e saj ,e i mbante doren .Ishte ai qe trokiste ne deren e saj ,per ta bezdisur por per te mos ta lene te veteme ,sepse ajo dhimbja e saj shfaqej kur ajo gjindej e veteme.ne shtepi.Ishte ai qe e kuptonte dhimbjen e saj ,ishte ai qe e keshillonte ...dhe e bente  te ndihej  mir.

-U pajtuam ?

-Jo -u pergjigj ai.

-Jo?

-Po moj ,a mendove se do te hiqem qafe ?

Qeshen te dy.

-Ketu eshte vend pune -u degjua nje ze ,qe padyshim ish zeri i Reit.

Ata u shkeputen nga njeri tjetri .
-Na falni zotri nuk do perseritet - i tha ajo ftoht  dhe u ule ne vendin e saj.
Pas saj u ule edhe Rajani duke e shikuar me ate se ç'u be?Por ajo i buzeqeshi embel ,duke e injoruar prezencen e shikimin e Reit mbi te.
Dhe ndjeu se ai u largua pa e pare.

Dhe iku ,mori gjesendet e tij dhe doli shpejt nga zyra e tij.
Ju hodhi ne veshtrim atyre edhe njehere ,dhe pa ate qeshjen e tyre ,qe ju duk sikur po taleshin me te.
Por dicka brenda nuk e lejoi ,sepse donte qe atij Rajanit tia thyente turinjet.
Ishte xhelozi kjo?

Doli dhe hipi ne motorin e tij.Ai po shkonte perseri atje...atje ne erresiren e tij.
Kish larguar ate perseri nga vetja .
Kjo po e lendonte ,e bente qe te shkonte te largonte nga koka ato fjalt e tij te pakontrolluara.Aty ku do behej nje me pijen e me ate te mallkuaren cigare.
Aty ku fliste me heshtjen!

•○•○•○•○••○•○•○•
Kaq ishte nga une sot ,ishte e veshtire te shkruaja te njeten pjese dy here 😢😣 se ky watti as qe po mer mundimin ta ruaj.

Mund te ket mjira gabime por sisha ne gjendje ti kontrolloj.

Shpresoj te beje edhe nje sonte.

Nese keni ndonje kritike ju lutem lirisht ma thuani se i pranoj me gjith deshir .

Ika tani.
Ndriçoni yllin😉

"Lamtumirë e pathënë"Where stories live. Discover now