Kenny:
Dojela jsem domů, zaparkovala nsem před domem a šla hlavníma dveřma dovnitř.
Vyzula jsem si boty a chtěla jít nahoru ale zastavil mě tátův hlas. "Tak co jak bylo ve škole?" Zasmál se. "Na hovno" sedla jsem si na schody, "Jeden čůrák mě tam pořád sral" řekla jsem popravdě, "tak jsi mu měla tozbít držku... to ty umíš" zakřičel táta a začal se smát. "Jo" stoupla jsem si a zasmála se.
Přišla jsem do pokoje a svalila se na postel, i když jsem v té škole nic nedělala tak je to fuška. Chtěla jsem jít ješte dneska tancovat ale jak to vidím tak zůstanu tady ležet a dělat úplný hovno... povídala jsem si sama se sebou.
^^^
Ráno jsem dojela ke škole, zaparkovala jsem auto a vystoupila, zase všechny pohledy spadli na mě. Došla jsem do třídy a sedla si do SVOJÍ lavice která byla volná... hahaha pan kretén tu není!
Hodina začala s kretén tu zatím nebyl... radovala jsem se jako malé dítě. Najednou někdo zaklepal na dveře a vešel dovnitř, byl to kretén. "Á pan Bieber" řekla učitelka a podívala se na něj skrz brýle.
Bieber? Hmmm, Podíval se na mě a šel směrem ke mě, dala jsem nohu na židli vedle sebe která byla volná. Podíval se na mě pohledem jakože Dej tu nohu pryč nebo o ni přijdeš.
Sedl si vedle mě a výtězně se zasmál. Chce válku?! Má ji mít...
Vytáhla jsem si z pod lavice papírek na kterej jsem si začala malovat různé prapodivné obrázky. Kretén... nebo Bieber se opřel o židli a začal hrát nějakou hru na mibilu.
"Jak se jmenuješ?" Zeptal se mě a podíval se na mě, pousmála jsem se ,ignorovala ho.
Pochvilce si opřel loket o lavici a podepřel si hlavu. Díval se na mě asi deset minut.
Nasraně jsem třískla propiskou o stůl takže jsem na sebe upoutala pozornost, "Co po mě chceš?!" Vyprskla jsem, pokrčil rameny a začal se smát.
Zakroutila jsem hlavou a odsedla si od něj do vedlejší lavice.
Zazvonilo a já zůstala ve třídě protože další hodinu máme tady. Všichni odešli na přestávku ven a já tu zůstala sama s Bieberem.
Položila jsem si nohy na stůl a zkřížila si ruce na hrudi, dívala jsem se na kreténa jak hraje něco na mobilu.
"Jak se jmenuješ?" Zeptala jsem se ho, chvilku byl ticho a dělal že neslyší. "Justin" položil mobil na stůl a podíval se taky na mě.
"Jsi postrach učitelů víš to?" Spíš mi to oznámil než se ptal, "Jo vím to..." ten kluk je tak zvláštní!
"Nechtěla bych po škole někam zajít?" Zeptal se, "s tebou?, Ne." Zasmála jsem se, Jako jo trochu jsem chtěla ale... ne. "Takže si budeš hrát na nedostupnou?" Začal se smát.
"Hele nevím co jsi zač ale pěkně mě sereš. Dávej si bacha" řekla jsem a stoupla si. Odešla jsem ze třídy a šla ke skříňkám.
Najednou jsem cítila jak se za mnou někdo stoupl, otočila jsem se a uviděla jednoho druháká co po mě jede.
"Ahoj" zasmál se a na tváři se mu oběvil úšklebek, "nechceš zajít na záchody?" Zeptal se. Dneska už toho mám dost!
Vyšvyhla jsem svoje koleno do jeho rozkroku, svalil se na zem a zařval. "Pro příště aby jsi veděl..." řekla jsem a obešla ho. Uviděla jsem Justina jak je opřenej o jednu skříňku a pozoruje mě.
Začal se smát, šla jsem ven ze školy na školní zahradu si zapálit cigaretu, protože na tohle fakt nemám...
======
😵😵😵 Vote?