Kenny:
O týden později:
Je asi osm večer a já sedím na gauči a s klukama sleduju Hokej. V ruce mám misku s popcornem a jsem zakrytá dekou.
Už mě to moc nebavilo tak jsem začala hrát na mobilu nějakou hru.
"Jo!" Vykřikli všichni, lekla jsem se tak že mi spadl popcorn takže se vysypal na zem.
"Kurva!" Zakřičela jsem, Briam se začal smát a k němu se všichni přidali. Protočila jsem očima a vstala.
Odešla jsem k sobě do pokoje, osprchovala jsem se a sedla si do houpacího křesla.
Ani jsem si toho nevšimla ale usla jsem tam. Celá zlámaná jsem se probudila asi ve dvě v noci.
Protáhla jsem se a stoupla si. Šla jsem do kuchyně se napít. Všude bylo zhasnuto akorát v kuchyni se svítilo.
Uviděla jsem tam Justina jak sedí na židli a čumí do blba. "Proč nespíš?" Zepgala jsem se ho, pokrčil rameny a podíval se na mě.
"Proč ty nespíš?" Zeptal se, "hm"pokrčila jsem taky rameny a zasmála se.
"Nechceš si jít povídat?" Zeptala jsem se ho po chvilce, "kam, nebo co?" Stoupl si a šel ke mě. "Pojď ukážu ti to" chytla jsem ho za ruku a táhla k sobě do pokoje.
Otevřela jsem balkónové dveře, stoupla jsem si na zábradlí. "Co děláš?!" Vykřikl Justin a chytil mě za ruku. "Neboj" zasmála jsem se.
Vylezla jsem na špičku střechy a posadila se. "A jako tam mám vylést i já?" Začal se smát, "jo a vem deku..." ukázala jsem na deku vedle něj.
Sedl si vedle mě a zakryl mě dekou. "To je výhled co?" Ukázala jsem krajinu. "Wow" usmála jsem se.
Začali jsme si tam povídat o svojí minulosti. " a ty jsi se dostal jak do Mafie?" Zeptala jsem se ho. "Přes kámoše který mě dostal do takových sraček" zakroutil hlavou. "Aha" pokývala jsem hlavou.
Dostali jsme do takových perverzních otázek a prostě...
"Kdy jsi přišla o panenství?" Zeptal se, "No... na moje 16.narozeniny s jedním klukem který mě hned druhý den odkopl..." sklopila jsem hlavu, "aha..." chytil mě kolem ramen. "A ty?"zeptala jsem se ho já.
"Na jedné diskotéce asi v 15cti" zasmál se. "Nemám ráda vážný vztahy...vlastně nikdy jsem skoro neměla vážnej vztah" řekla jsem po chvilce ticha.
"Já taky nejsem na vztahy, spíš takovej dobrej tvrdej sex" zasmál se. "Tvrdej..." zopakovala jsem.
"Mám takové pravidlo že s klukem se můžu vyspat jen třikrát" začala jsem se smát. "Proč?" Zeptal se udiveně. "No protože... pak si k nim začínám dělat pouta a vede to k vztahu..." snažila jsem se mu to nějak vysvětlit.
"A my jsme spolu spali kolikrát?" Zeptal se, "třikrát" podívala jsem se na něj, "ale tak my spolu nemusíme mít vážnej vztah...můžeme jen..." na tváři měl úsměv. "Spolu spát, mít sex, šukat, šouložit, mrdat..." doplnila jsem ho.
"Jo" zasmál se, "hmm" dělala jsem že přemýšlím. "A co když nechci?" Řekla jsem vážne. "Tak... spolu nebudume spát, šukat, mrdat" začal se smát.
"Budeme..." přiblížila jsem se k němu a dala mu pusu. Přestal se smát a zvážnel.
"Hele konec tohoto tématu!" Začala jsem se smát. "Nové téma?" Navrhl, "Jo" zívla jsem si.
Takto spolu jsme seděli na střeše a povídali si asi do čtyř do rána. "Tak dobrou" mávla jsem na něj když vyšel t pokoje. "Dobrou" usmál se.
Zabouchla jsem dveře a spadla do postele. Zhasla jsem si lampičku a zavřela oči... pak mě ale něco napadlo!
Vstala jsem z postele a vyšla ven z mého pokoje.
Otevřela jsem dveře od Justinova pokoje a vešla dovnitř, už ležel v posteli. "Hoj" skočila jsem na něj a prisomrovala se k němu do postele. Chtěl něco říct ale mávl rukou.
Justin:
Přilepila se na mě a ruku si položila na moji nahou hruď. Chytil jsem ji za pas a zavřel oči. "Dobrou" řekla. "Dobrou" usmál jsem se.
Ráno nebo spíš odpoledne jsem se probudilna to že někdo vlítl ke mě do pokoje. "Just-.." řekl Brian ale když uviděl Kenny která spokojeně spala na mé rudi,zarazil se. "Jo" řekl a zabouchl dveře.
To probudilo Ken, sedla si na posteli a promnula si oči. "Co je?" Zeptala se vyjeveně. "Tvůj brácha semka vlítl a zarazil se když tě vedle mě uviděl" vysvětlil jsem jí. "Bože, ten bude mít zase kecy" zasmála se.
😂🔜
Votes?Komentík?
Btw...děkuji za komenty a Votes🙂Vall-E🔥🔥🔥