Kamarád?

2.7K 106 1
                                    

Kenny:

Ráno jsem se probudila asi v osm, pomalu jsem vstala z postele a šla do koupelny. No tak přijdu o trochu později no!

Ani jsem nezaklepala a rovnou vešla do třídy, všimla jsem si že Justin tu ještě nebyl... takže nejsem jediná kdo zaspal.

Sedla jsem si na svoje místo a lehla si na lavici.

Ucítila jsem jak do mě někdo štouchá, zvedla jsem se a rozkoukala se. Uviděla jsem Justina jak se směje. "Nespi" řekl potichu.

"Jak dlouho jsem spala?" Zeptala jsem se, "celou hodinu matiky a Chemie" protáhla jsem se. "Hm" zabručela jsem.

"Teď je co za hodinu?" Zasmála jsem se "dějiny" protočil očima Justin. Opřela jsem se o opěradlo židle a z lavice si vytáhla mobil.

Měla jsem pět zmeškaných hovorů od táty, vytočila jsem ho a dala si mobil k uchu.

"No?" Řekla jsem když to zvedl, "proč mi to nezvedáš?" Křikl, "protože jsem ve škole?" I když tu nic nedělám. "Spala jsem" řekla jsem po chvilce, povzdechl si. "Jeli jsme vyřídit jeden gang a potřebovali jsme tě tam ale už je to dobrý, ty jsis spala" řekl a típl to.

Naštvaně jsem položila mobil na lavici. Podívala jsem se na Justina který se na mě díval "co je?" Zeptala jsem se. "Ne,nic... už ti někdo řekl že jsi hezká?" Usmál se. "A už ti někdo řekl že jsi debil?" Začala jsem se smát.

Smál se taky "nechtěla by jsi jít vážně někam po škole?" Byl najednou tak milej a vlezlej zároveň. Chvilku jsem přemýšlela... "Jo" pousmála jsem se.

"Tak po škole" usmál se taky. Celej den byl takovej dlouhej a náročnej... jo celkem jsem se nudila...

Po škole jsem jela s Justinem do kavárny, každý svým autem protože oba máme auto a ani jeden jsme ho nechtěli nechat před školou.

Sedla jsem si za stůl a pozorovala Justina jak objednává za barem. Sedl si a podíval se na mě. "A co tě baví nebo co děláš ve svém volném čase" zeptal se, "No, tancuji a asi už nic" zasmála jsem se. "Ty?" Obtala jsem se ho, "Já asi nic, rád chodím do barů a klubů" usmál se.

Chvilku jsme si povídali ale pak mi začal volat Brian, zvedla jsem to a omluvně se podívala na Justina.

"No brácha?" Řekla jsem do telefonu, "No čau, prosimtě přijeď táta vyšiluje kde jsi a někam jedeme a potřebujeme tě" protočila jsem očima, "Jo zachvilku tam jsem." Položila jsem to.

"Budu už muset jít něco ještě mám" podívala jsem se na Justina a omluvně se podívala. "Jo v pohodě" usmál se.

^^^

Dojela jsem domů a otevřela dveře. "Kde jsi byla?" Běžel ke mě hned táta, "venku s kamarádem" řekla jsem a vyzula si boty, podíval se na mě zvědavě. "Kamarád" jestli to kamarád vůbec je...

Nasedli jsme do dodávky a jeli vyřídit jeden neshod s jednou mafii, nic zvláštního😏

====

😘Voote?😜

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat