Kenny:
Oblékla jsem si černý krajkovaný crop-top který byl hodně krátký a končil kousek pod prsama... Ano rada nosím crop-topy.
A roztrhaný šortky z kterých mi lezla prdel. Přepudrovala jsem se a doupravila si make- up.
Vlasy jsem si nechala rozpuštené a připravila si kabelku do které jsem si dala klíče, mobil peněženku a lesk na rty.
Sešla jsem schody do kuchyně a šla říct tátovy že jdu pryč. "Tak já jdu tak Ahoj" seděl na gauči s Brianem. "Kam jdeš?" Zeptal se. "No na jednu párty" opřela jsem se o rám dveří. "Tak se moc neopij a přijdeš dneska nebo až za čtrnáct dní?" Zasmál se. "No tak zítra se budu snažit dojít" začala jsem se smát.
Nasedla jsem do auta a nastartovala.Podle adresy jsem přijela před jeden větší barák z kterého šla hudba. "Jop jsem tady" vystoupila jsem a zamčela auto.
Ve dveřích toho domu se oběvil Justin. "Tak přece jsi tady" objal mě, překvapila mě jeho reakce a zůstala stát na místě.
V domě už bylo pár lidí ze školy a i pár lidí co jsem nikdy neviděla.
^^^
Seděla jsem na trávě na zahradě a pili víno. U toho jsem si povídala s jedním klukem kterého jsem tu potkala. Najednou se s tím klukem vyměnil Justin a povídala jsem si s ním. "Nechceš tančit?" Zeptal se mě, "e, no klidně" stoupli jsme si a šli k davu lidí kteří tančili.
^^^
"Spadneš co děláš proboha!" Zakřičela jsem opilecky na Justina který se vykláněl z okna a házel po lidech dole všelijaké věci. "Nespadnu" zasmál se.
Napila jsem se z flašky co tu byla položená na stole kde byl alkohol. "Já mám ráda oříšky v čokoládě" zasmála jsem se.
"Jdeme dolů tančit" zeptal se mě Justin. "Jo" škitla jsem. Zasmáli jsme se a šli dolů.
Justin mě chytil za zadek a zmáčkl ho, zasmála jsem se a tančila do rytmu hudby. Začala jsem se o něj všerůzně otírat a motat se okolo něj. Chytil se za ruku a někam táhl, šla jsem za ním.
Došli jsme nejspíš do jeho pokoje, Justin zamčel dveře a přitlačil mě na zeď. Vrhl se mi na rty a začal mě vášnivě líbat.
Obmotala jsem si okolo jeho pasu nohy a vyhoupla na něj. Vyslíkla jsem mu tričko a měla pohled na to boží tělo.
"Já tak miluji bloňdáky" zakřičela jsem. Zasmál se a vyslíkl mi šortky, lehl si nademě na postel a zmáčkl mi prso. Vzdychla jsem a chytla se ho za krkem.
🤔😜❤️