Tričko👕

2K 86 7
                                    

O týden později:

Kenny:

Ráno jsem se probudila s dobrou náladou, vstala jsem z postele a málem upadla. Včera jsem měla poslední trénink před soutěží takže mě všechno bolí...

Dobelhala jsem se do koupelny a osprchovala se, oblékla jsem si legíny a volnou mikinu.

Šla jsem do kuchyně se nasnídat. V kuchyni seděl Justin a neměl na sobě tričko. Asi jsem zapomněla říct že tu tak trochu bydlí nebo spíš ano bydlí tu!

"Ahoj" pozdravil mě, kývla jsem na něj jako na pozdrav. "Nemůžeš si obléct tričko?" Řekla jsem nahlas. "Vadí ti to ?" Zasmál se, protočila jsem očima a z ledničky si vytáhla jogurt.

Sedla jsem si ke stolu a podívala se na Justina který si zrovna oblékal tričko.

^^^

Sice mě bolí celé tělo ale musím si jít zopakovat choreografii, protože zítra ráno máme sraz před halou a odjíždíme ma soutěž. A víte co je nejlepší že táta a kluci se přijdou na mě podívat!

Zapla jsem hudbu a začala tančit...

Asi po 15 minutách jsem dotančila a sedla si na zem, najednou jsem uslyšela jak někdo tleská, ihned jsem se otočila a uviděla Briana. "Brácho vypadni!" Zakřičela jsem a začala se smát, "to ti nemůžu ani zatleskat?" Zvedl ruce na obranu a odešel.

Byla jsem strašně spocená tak jsem jsem si dala vanu, napustila jsem si ji vrchovatou a lehla si do ní. Mydliny mi zakrývali celé nahé tělo a já se uvolnila.

Asi deset minut jsem tam jen tak ležela a relaxovala. Najednou někdo zaklepal na dveře "no?" Zakřičela jsem, "Ken, máme akci, a je to akutní" zakřičel Justin před dveře. "Jo za 5 minut jsem dole" vystartovala jsem z vany a v rychlosti se stihla osušit obléknout a učesat si vlasy.

Doupravila jsem si make-up a za opasek si zastrčila pistol.

Došla jsem dolů do obýváku kde všichni už čekali. Nasedli jsme do auta a rychle vyjeli. Táta mi v rychlosti řekl informace co se bude dít atd...

Dojeli jsme před nějakou opuštěnou budovu, vystoupili jsme a šli dovnitř. Má to být údajně chlap co nám nezaplatil za drogy a pořád slubuje a slubuje...

Seděl za stolem na židli, měl ulízaný, mastný vlasy a vypadal už od pohledu jako feťák.

"Peníze" řekla jsem drsně, "já jsem se chtěl s vámi domluvit..." koktal "Co domluvit?!" Skočila jsem mu do řeči. "Dám vám to příště" řekl potichu.

Povzdechla jsem si a z opasku si vytáhla pistol, pomalu jsem ji nabila. Díval se na mě vystrašeně.

"Mám rodinu... a děti" vyhrkl, "Noa já mám nezávaznej sex a kondom" tím jsem ho totálne setřela... slyšela jsem jak se kluci začali smát, taky mi trochu cukly koutky ale musela jsem si nechat kamennou tvář.

"Tvoje poslední přání?" Přiložila jsem mu zbraň k hlavě. Chtěl něco říct ale vystřelila jsem. "Hm, pozdě" otočila jsem se.

Podívala jsem se na Justina kterej zíral jako by viděl Ježíška. (Pro všechny malí Kidy.... Ježíšek neexistuje!!😂)

"Dobrý" zatleskal mi táta.Viděla jsem jak se v zadu dusí smíchem Brian a Max.

"Jedem, nebo tu budeme čekat až řekne to svoje poslední přání?" Obešla jsme je a šla do auta.

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat