Do ředitelny!!

2.2K 97 12
                                    

Kenny:

Uterý:

V pondělí jsem se vzbudila až v deset a vysrala jsem se na to...

Teď sedím v lavici a čtu si časopis,s Justinem jsem ani jednou nepromluvila... sedí ob lavici předemnou a dělá něco na mobilu.

Učitelky si na něj zasedli, což je celkem sranda se dívat na to jak se spolu hádají a Justin jak argumentuje.

"Bieber ten telefon!" Zakřičela matikářka a šla k němu, vytrhla mu telefon z ruky a vzala si ho k sobě na stůl. Justin si dal schválně nohy na stůl a tím rozpoutal válku s učitelkou.

Začala jsem se tam potichu smát, "ty nohy!" Zakřičela učitelka, "No, mám nohy" zasmál se Justin. Učitelka úplně zrudla a Justin chytil záchvat smíchu.

"Do ředitelny!" Zakřičela, Justin si povzdechl a avýtězně odešel ze třídy. Podíval se na mě a zavřel dveře.

Hodina zkončila a já vyšla ze třídy, u mé skříňky byl opřenej Justin. "Ahoj" zasmál se, "Čau" odžduchla jsem ho od své skříňky a oděčela ji.

"V posteli jsi ale dobrá" chytil mě za pas a přitáhl k sobě, vytrhla jsem se mu a vlepila mu facku. "To už nikdy nedělej" křikla jsem na něj a podívala se na něj varovně.

Zabouchla jsem skříňku a odešla...

Sedla jsem si venku na lavičku před školou a zapálila si cigaretu. Volal mi táta že potřebuje pomoct s jedním gangem ať jedu za ním. Sedla jsem si tedy do auta a jela podle navigace na místo určené k obchodu.

Zaparkovala jsem před jednou budovou a vystoupila, v dálce jsem viděla tátu a jednoho chlapa jak naproti sobě stojí a předávají si kufříky.

Došla jsem k nim a stoupla si za tátu vedle Maxe. Domluvili jsme tam obchody a popředáváli si zboží.

🔜🔜

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat