Mc Drive

2K 80 0
                                    

Kenny:

Seděla jsem v autě na místě spolujezdce a na místě řidiče seděl Justin. Byla jsem nakupovat v obchodním domě a Justin mě tam vyzvedl. Nechápu proč...

Opřela jsem se o okýnko, povzdechla jsem si. "Co je?" Zeptal se Justin, "jsem unavená" zívla jsem si, usmál se a věnoval se jízdě.

Všimla jsem si že za námi jede černá dodávka už asi tak 5 minut. "Josh je asi za námi v dodávce" řekla jsem nahlas. Justin se podíval do změrného zrcátka, "Jo je to Josh" protočil očima, "Co chce?" Zeptala jsem se Justina, "kontrola" pokrčil rameny.

"Mu uděláme představení" zasmál se Justin a zaparkoval na kraji silnice, podívala jsem se na něj nechápavě.

"Sedni si na mě" řekl Justin, "ne" odsekla jsem, "nebudu tu dělat živý porno" cukaly mi koutky. Justin se na mě podíval psíma očima, protočila jsem očima a sedla si na něj.

Chytil mě za zadek a zmáčkl ho. Začala jsem mu dělat cucflek na krku. Pochvilce jsem se od něj odtáhla a podívala se mu do očí.

Sedla jsem si na místo spolujezdce, Justin se na mě podíval nachápavě "nebudu s tebou šukat" řekla jsem mu, "A co mám teď asi dělat?!" Ukázal na bouli se svém rozkroku. Začala jsem se strašně smát.

"Si nějak poraď" řekla jsem se smíchem. Podíval se na mě vražedně.

Zajeli jsme na Mc drive, "chceš něco?" Zeptal se mě Justin, "ne" usmála jsem se, "takže jo" pokýval hlavou, "podívej se na sebe jak vypadáš! Jsi strašne hubená a drobounká" ukázal na mě.

Teď jsem nevěděla jestli to brát jako kompliment nebo ne...

Justin objednal teda i jídlo pro mě, i když jsem nechtěla. "Na" podal mi hranolky s burgerem a omáčkou, "díky" poděkovala jsem mu. "Jen jez" zasmál se a do pusy mi strčil hranolku. Začala jsem se smát a snědla ji.

^^^

Dojela jsem domů a lehla si na postel. Najednou se otevřeli dveře od mého pokoje a v nich stál táta, posadila jsem se.

"Až se něco bude dít tak nám Justin napíše ale buď už připravená" řekl rychle a odešel.

Prekulila jsem se na druhou půlku postele a z pod poslete si vytáhla zbraň, strčila jsem si ji za opasek.

Povzdechla jsem si a šla dolů do obýváku kde všichni seděli na gauči. Sedla jsem si do křesla a nohy si položila na stůl, táta se na mě podíval pohledem ať ty nohy dám dolů.

Sundala jsem je a z kapsy si vytáhla mobil, začala jsem tam hrát nějakou pošahanou hru při které musím skákat přes silnici...

=====

❌❌❌😢

Další část bude dneska v 12:00 odpoledne☺️

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat