Výslech.

1.5K 67 1
                                    

O pár dní později:

Justin:

Dneska jsem měl sraz s Markem...psychicky mě donutil k tomu abych to prostě udělal!

Je to Boss jedné Mafie v Evropě a hlavně to byl bratr Joshe, takže logicky chce Mika a jeho Mafii srovnat se zemí...

Sám nevím co mám dělat, jestli být s Mikem nebo Markem, bohužel si asi nevyberu protože jesti nebudu s Markem tak mě zabije...

Dojel jsem domů a všiml si že Kenny sedí u stolu v kuchyni... takže nejspíš na mě čeká, protože jen tak v jednu hodinu ráno sedět u stolu není moc normálni. Asi neco tuší ale musím to na ní znovu hrát a chovat se normálně.

"Ahoj" poudravil jsem ji a napustil si do skleničky pití, "Kde jsi byl?" Hned se zeptala, "v baru" vymyslel jsem si rychle něco, "ským?" dívala se na mě vražedně. "Jsem snad na výslechu?, ty taky chodím do barů a neptám se tě s kým si tam byla..." ha! Teď jsem ji pěkně dostal.

Nic na to neodpověděla, místo toho ke mě přišla a přitlačila na zeď a políbila mě.

Kenny:

Hm... lže až tiskne. Musím si ho obmotat kolem prstu a pak od něj zjistit info protože něco se děje a on mi to jen tak neřekne...

Obmotala jsem si okolo něj nohy, chytil si mě za zadek a posadil na linku. Přisála jsem mu na krk a udělala mu cucflek. Podíval se na mě a já věděla co tím myslí, kývla jsem. Ucítila jsem tlak v podbříšku.

^^^^

"Ken" vzdychl,chytla jsem se ho za krkem a cítila že každou chvilkou se uděláme. Udělal se a já hned po něm...

Seskočila jsem z linky, "dobrou" mrkla jsem na něj a odešla.

Osprchovala jsem se, oblékla si volné tričko na spaní a lehla si do postele. Zhasla jsem lampičku a přikryla se peřinou. Pochvilce jsem usla...

========

😧😏🔥❌

Ahoj holky, chtěla jsem se zeptat jestli někdo neví jak se dělá video trailer k příběhu na Wattpad... nebo alespoň nějaké informace jestli někde nemá, jako třeba jaká aplikace nebo já nevím 😏😂. Budu moc ráda když mi to napíšete❤️🔜

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat