Justin:
Další hodinu jsem si sedl s Ken a začal se s ní bavit. "A ty máš bratra?" Zeptal jsem se, "Jo, Briana" odpověděla mi. "Máš nějakou práci?" Nenápadně jsem se z ní snažil dostat nějaké informace. "No... ne, ty?" Podívala se na mě a usmála se. "Ne" řekl jsem.
Zjistil jsem nějaký informace a nahodil téma a by nebylo nápadný že se jí pořád na něco ptám.
Jako já dneska musím říct Joshovy nějaký informace jinak se nasere a to nedopadne dobře... i když já moc nechci aby jsme tu Mafii srovnali se zemí, s Kenny jsem se skamarádil nebo já nevím!!
Dojel jsem domů a Josh už čekal u dveří. "Její otec se jmenuje Mike, má bratra Briana který je pravděpodobně tady v gangu. Sam, Max, Ben, ti jsou s nima ... a" řekl jsem mu vše co jsem dneska zjistil.
Sedli jsme si ke stolu a začali plánovat akci kdy na ně půjdeme, hlavou mi šrotovalo sestli jsem udělal dobře když jsem to Joshovy řekl...
Kenny:
Dojela jsem domů a šla do kuchyně, "Ahoj", pozdravila jsem kluky kteří seděli u stolu a tátu.
"Co máš za mikinu?" Zeptal se táta, "e jedna holka mi jí pujčila... polila jsem se" zalhala jsem. "Jo a proto to je klučičí mikina" zasmál se Brian. Podívala jsem se na něj vražedně.
"Kamaráda" protočila jsem očima, táta se na mě podíval překvapeně. "Jenom kamaráď?" Zeptal se. "Jo..." vzala jsem si z ledničky jídlo a ohřála si ho v mikrovlnce. "Spí s ním" dodal Brian... hej díky brácho!
Táta zakroutil hlavou a přestali jsme to řešit, díky bohu! Najednou někdo zazvonil, šla jsem tedy otevřít.
Otevřela jsem dveře a uviděla Justina. Vyděšeně jsem se na něj podívala. "Musim s tebou mluvit" řekl hned, pustila jsem ho teda dovnitř a zavřela za ním dveře.
V předsíni se oběvil Brian a z opasku si vytáhl pistol, namířil na Justina. "Co děláš?!" Vyjekla jsem.
"Kdo to je?!" Zakřičel Brian, vedle něj se objevil táta a kluci taky s pistolama. "Ken uhni" křikl na mě táta. Nechápala jsem o co tu jde.
"Ne, jsem tu za dobrým účelem. Chci vám pomoct" řekl Justin, otočila jsem se na něj a nechápavě se na něj podívala. "Ty hajzle" on mě zradil!
Kluci odložili zbraně ale táta ji měl pořád nabitou a v ruce. "Můžeme si jít někam sednout?" Zeptal se Justin.
Sedli jsme si tedy všichni na gauč, "tak mluv" řekl mu táta. "Měl jsem za úkol zjistit o vaší Mafii nějaký informace od Kenny a ty informace dát Joshovy" podíval se na mě a ja pochopila proč se mě ptal dneska na ty otázky a prostě celkově...
"No a oni už mají plán jak vás zničit" dodal, "To je ten kamarád?" Zeptal se Sam, "Jo.." podívala jsem se na Justina sklamaně, "Já to ale musel udělat!" Obhájil se když videl jak se na něj dívám, "jasně" pokývala jsem hlavou.
"No a jakej je jejich plán?" Zeptal se táta.
^^^
Celou dobu jsem seděla na křesle a poslouchala co Justin říká... proto mě pozval na tu párty... proto se semnou vyspal... proto aby mě oblbl...
"A proč jsi nám to přišel říct?" Zeptala jsem se ho, pokrčil rameny. "Aha" zakroutila jsem hlavou.
Justin:
Bylo vidět že jsem Kenny sklamal a byla na mě naštvaná. "Děkujeme" řekl Mike. Domluvili jsme se že oni se na to připraví a když na ně Josh zautočí tak oni budou připraveni...
Kenny odešla z místnosti. Ještě chvilku jsme se tam bavili. Chtěl jsem jít za Ken abych jí to vysvětlil, uviděl jsem za prosklenými dveřmi jak tančí.
Chvilku jsem se ní díval ale pak si mě všimla a někam odešla... podělal jsem to no...
😫😫😫