Kenny:
Uviděla jsem menší parkoviště s jedním zaparkovaným autem. Oba jsme se s Justinem na sebe podívali a rozběhli se k tomu.
Nikdo v něm neseděl, Justin vysklil okno a nějak ho otevřel. Sedla jsem si na místo spolujezce a začala všechno brohledávat kde co je...
Najednou jsem tam uviděla obrovskou mapu Mexika... "Justine?" Ukázala jsem na tu mapu, "jsme v Mexiku" začala jsem se smát...
"Jal jsme se semka mohli doprdele dostat?!"zeptal se, pokrčila jsem rameny a začala se smát.
"Jdu se podívat co je v kufru.." šla jsem ke kufru auta.Najednou jsem uslyšela jak Justin nastartoval to auto. "Jak jsi to udělal bez klíčku?" Udiveně jsem se na něj koukala. "Roky zkušeností" zasmál se.
Otevřela jsem kufr auta a uviděla dvě deky, jednu perlivou vodu, lékarničku a košík plný jablek...
"Pojď nasedni jedem!" Zakřičel Justin, "jo" běžela jsem si sednout.
Uvelebila jsem se na sedačce a nohy si položila na palubovku. "Je něco v tom kufru?" Zeptal se Justin. "Jo deky, voda, košík jablek a lékarnička" řekla jsem štastně. "Super" řekl Justin.
Vyjeli jsme někam na polní cestu a jeli někam do neznáma.
^^^
Asi dvě hodiny jsme jeli podle značek do města ale pak nám uprostřed ničeho! Došel penzík... "do hajzlu" praštil do volantu Justin.
Vstoupila jsem a sedla si na zem vedle auta... "tak alespoň nejsme v tom lese" řekla jsem pozitivně. "Hm" kopl do kola Justin.
Najednou jsem v dálce viděla jet auto. "Hele!" Vykřikla jsem. Justin začal stopovat, stoupla jsem si taky a dala si ruce v bok.
To auto okolo nás projelo jen tak nez povšimnutí. "Kurva" zakřičel Jay. "Co budeme dělat?" Zeptala jsem se, "Nevím!" Vztekal se.
Šla jsem do kufru auta a vytáhla si to pití napila jsem se a všechny věci z kufru vytáhla na zadní sedadlo.
Sedla jsem si do auta a uvelebila se... Justin si sedl na za volant a opřel se o něj.
Asi za dvě hodiny jsem se začala nudit, a bolela mě prdel. Vystoupila jsem z auta a šla si protáhnout nohy.
"Auto" řekla jsem nahlas, v dálce jelo auto k nám. "Stejně nezastaví" mávl na mě Justin.
Hm.. to je ještě uvidí... auto bylo skoro u nás a já si vyslékla tričko. Jedním okem jsem se podívala na Justina kterej mě sledoval.
Auto začalo zabržďovat a já si v duchu zatleskala. "Chcete nějak pomoct?" Řekl za volantem ředič, btw.. byl pěknej.
"Nemáte benzín?" Koukla jsem se na něj mile. "Ano mám" usmál se a vystoupil. "Jé moc děkujeme" podal mi plnou nádrž. Mrkla jsme na něj a zkousla se do rtu.
Tričko jsem si hodila na rameno. "A nepotřebujeme ještě s něčím pomoct?" Zasmál se. "Ne to už je v pořádku." Usmála jsem se.
Najednou jsem uslyšela výstřel a jak to tělo toho kluka dopadlo na zem, otočila jsem se na Justina který v ruce držel zbraň. "Našel jsem" zasmál se, "a proto jsi ho musel zabít?!" Vykřikla jsem.
"Dělej pojď, má lepší auto... vem ty věci ze sedačky" nasedl do toho nového auta a poručil mi.
Vzala jsem ty věci a naštvaně je položila na zadní sedačky. "Nemusel jsi ho zabíjet!" Zakřičela jsem, "Musel" zasmál se. "Hele kdo ho stopl?! Hmm" ego up. "Hmm" zabručel.
"Ty žárlíš!" Vypískla jsem a praštila ho do ramene. "Ne. Já proč??" Zasmál se. Dupl na plyn a rozjel se. Začali jsme se "hádat"...
😂☠️❤️😱💩🔥🔜🔜🔜🔜