Budeme mu říkat... Kretén

3.4K 114 4
                                    

Kenny:

Ráno jsem se probudila protože mě někdo budil, naštvaně jsem se posadila a promnula si oči, uviděla jsem Briana. "Škola volá" začal se smát, "Briane vypadni!" Zakřičela jsem, odešel z pokoje a já šla do šatny.

Oblékla jsem si:

Oblékla jsem si:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Btw... ta fotka je z instagramu😂)

Šla jsem do koupelny, čistila jsem si zrovna zuby a napadla mě nová sestava do tance. Takže s kartáčkěm v puse jsem se tam snažila udělat jednu sestavu...

Nechala jsem si vlasy rozpuštěné a začala se malovat, dala jsem si make-up, řasenku, linky, upravila si obočí a vše pečlivě zapudrovala, namalovala jsem si pusu a ještě se navoňala voňavkou.

Vzala jsem si kabelku a šla do předsíně, dneska na snídani kašlu. "No tobě to ale sluší" řekl táta když jsem si obouvala boty. "Děkuji" mrkla jsem na něj.

Vzala jsem si klíčky od Porsche a šla do garáže, nasedla jsem do auta a vyjela do školy.

Zaparkovala jsem před školou a vystoupila jsem, všichni co stáli školou na mě strhli pozornost. Všichni tady o mě ví že jsem dcerou jednoho z největšich mafiánů tady a i já mám v Mafii prsty takže se mě všichny vyhýbají, ani učitelé na mě radši nemluví a dávají mě z testů které stejně nepíšu dobré známky.

Šla jsem rovnou do třídy, vešla jsem do třídy a všichni tam stichli, zákeřně jsem se úsmála a šla se posadit do poslední lavice k oknu. Všimla jsem si že ale na mém místě sedí nějaký blond kluk, usmála jsem se a stoupla si před něj.

"Tady sedím já" řekla jsem rázně, "hm, asi ne protože teď tu jsem já" jeho odpověď mě překvapila. "Odprejskni" žduchla jsem do něj, začal se smát a stoupl si. "Tady máme svoji židly madam" ukázal na židli a sedl si do lavici vedle.

Nasraně jsem se na něj podívala, sedla jsem si na židly a nohy si dala nahoru. Zazvonilo a do třídy přišla učitelka.

"Hm, když jsem tu byla naposled před dvouma týdny tak tu nebyla, asi nová" řekla jsem si pro sebe. Ten kluk co seděl na mém místě... budeme mu třeba říkat kretén, tak ten kterém se na mě podíval.

Jedním okem jsem se na něj podívala a tím mu naznačila ať se čumí jinam.

Vytáhla jsem si z kapsy mobil a sluchátka, zapojila jsem je do mibilu a pustila si hudbu. "Mobil do výuky nepatří" přišla ke mě ta učitelka a vytrhla mi sluchátko z uší. Jedna holka si stoupla a něco jí pošeptala, učitelka se otočila a dělala že tam nejsem.

Celou hodinu se na mě díval ten kretén, a mě to velice vadilo... podívala jsem se na něj nenávistně. "Poslyš nevím co ty seš zač ale dej mi pokoj a nečum se na mě!" Řekla jsem mu, otočil se a po chvilce se zase na mě začal čumět.

Nasraně jsem se zvedla z židle a odešla z třídy. Co to je za kokota?! Šla jsem si něco koupit do bufetu a sedla si ven na lavičky a čekala až bude nová hodina.

^^^

Trochu jsem se zpoždila a šla na hodinu o deset minut později, nezaklepala jsem a rovnou otevřela dveře od třídy. Učitel se na mě podíval. "Alé kdopak nám to přišel" zasmál se, jop to je můj matikář, vždycky si musí rýpnout.

Protočila jsem očima a šla ke své lavici, ale tam zase seděl ten kretén. Posadila jsem se tedy vedle něj protože moje lavice je moje lavice!

"Co po mě chceš?!" Zeptala jsem se ho na rovinu, "já? Nic.." měla jsem mu rozbít držku o ten stůl.

Celou hodinu jsem byla na mobilu a buď si volala nebo psala s Brianem. Kretén ten jakože poslouchal výuku ale poslouchal můj rozhovor s bratrem nebo se na mě díval.

=====

Vote?🤔❤️🙏🏼

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat