Sedačka

1.6K 67 2
                                    

Justin:

O pár dní později:

Všiml jsem si že Ken se okolo mě motá a hlídá si mě, samozřejmě ji nesmím nic říct a ani se chovat jinak protože pak by to prasklo a byl byl hodně v piči, ale hodně!!

Včera Mark napsal Mikovi že se sním chce sejít a domluvit obchod... samožřejmě obchod domluvit nechce chce se pomstít a já budu s toho, na Markově straně.

Mají se spolu sejít zítra, společně se všema z gangu.

Teď je asi sedm hodin večer a já ležím v pokoji na sedačce. Nejednou se otevřeli dveře od pokoje a ve dveřích stála polonahá Kenny, měla na sobě jen šortky a sportovní podprsenku.

"Ahoj" pousmála se, přišla ke mě pomalu a sedla si na můj klín. Vyslíkla mi tričko a někam ho odhodila. "Neblázni přijde semka někdo" řekl jsem a posadil se. "Nepřijde, odjeli" zavrtěla se mi na rozkroku, chytil jsem si pevně za zadek a zmáčkl ho.

Přetočil jsem nás tak že jsem teď ležel nad ní. Obmotala si okolo mého pasu nohy a chytla se mě za krkem.

^^^

Kenny:

Udělali jsme se zároveň a Justin se svalil vedle mě, ještě jsme to rozdýchávali.

Vstala jsem a oblíkla se. Justin mě pleskl po zadku a začal se smát. Otočila jsem se na něj, mrkla jsem na něj.

Odešla jsem z jeho pokoje a šla do kuchyně se napít. V kuchyni na barové židli seděl brácha, "No jo no, ségra" začal se hystericky smát, až se skoro udusil smíchem.

Věděla jsem že naráží na to, co se právě nahoře stalo. "Ty jseš debil. Děláš jako by jsi nikdy nešukal" protočila jsem očima. Přestal se smát a nahodil vážnou tvář.

Radši jsem odešla k sobě do pokoje a šla se osprchovat.

=====

😏😏😏

Budu moc ráda za Votes a komentář. Omlouvám se za chyby a překlepy.

Tato story je už u konce ale už mám návrh na další knížku❤️
A okolo Vánoc vydám už hotovou knížku🔥

Vall🍂🍁

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat