Tanec

2K 86 3
                                    

Kenny:

O týden později:

Zítra na nás mají údajně k večeru zaútočit tak jsem zvědavá jak to dopadne...

Zrovna jsem došla do šatny v tanečním klubu kde každý uterý a čtvrek mám dvou hodinový trénink. Převlékla jsem se do sportovního v čem tančím a šla do haly.

Trenérka nám řekla že za čtrnáct dní máme soutěž takže se musíme naučit choreografii.

^^^

Všichni jsme si zatlaskali že jsme to zvládli zatančit a já se šla napít.

Šla jsem do šatny a převlékla se. Vylezla jsem z budovy ven a všimla si auta v kterém seděl Justin. Mávl na mě abych nastoupila.

Sedla jsem si na místo spolujezdce a podívala se na něj nechápavě. "Ahoj" usmál se a pohladil mě po ruce, "dej mi pusu na tvář" zašeptal.

"Co?" Zeptala jsem se, "Sluduje nás Josh, pak ti to vysvětlím" řekl nenápadně. Dala jsem mu pusu na tvář a připoutala se.

Justin nastartoval auta a někam vyjel. "Byli naproti nám v autě a sledovali nás, řekl jsem jim že na tebe něco hraju za vztah tak jsem to musel předstírat" řekl Justin po chvilce. "Aha" kývla jsem.

"Kam jedeme?" Zeptala jsem se, "eee asi tě zavezu domů" odpověděl mi Justin. "Co jste tančili?" Zeptal se a na sekundu se na mě podíval.

"Eee choreografii jsme tančili a za dva týdny máme soutěž" začala jsem se smát, Justin se zasmál taky a začal se dívat do zpětného zrcátka.

"Co je?" Podívala jsem se dozadu, "Ne ty se neotáčej" položil mi ruku na stehno, "jedou za námi" dodal. Podívala jsem se na jeho ruku na mém stehně. "Promiň" usmál se, ruku položil na volant a věnoval se jízdě.

Zastavil před domem a podíval se na mě. "Tak ahoj" řekl a dal mi pusu na pusu, celkem mě to zaskočilo a odtrhla se od něj. "Klid" zasmál se.

Otevřela jsem dveře a vystoupila, zabouchla jsem dveře. Justin odjel a já tam zůstala stát, otočila jsem se a šla dovnitř.

====

Škrr😂💪🏼

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat