Prosím přečtěte ty kecy na konci🙄😂
Kenny:
Driftem jsme přijeli k našemu domu a já vyběhla z auta, utíkala jsem dovnitř. Ano na letišti jsme ukradli jesno auto ale co... my si to můžeme dovolit!
Rozrazila jsem dveře a opravdu rychle skočila na gauč a bylo mi jedno že tam seděl Sam a Brian.
"Ahoj" začala jsem se smát, "Ahoj" řekli překvapeně. Na křeslo se svalil Justin a nohy si dal na stůl. "Takže to nám vysvětlíte jak jste se dostali do Mexika..." řekl táta.
"No my jsme tu měli menší mejdan a prostě ráno jssme se probudili uprostřed lesa..." zasmála jsem se.
"Počkat vy jste tu měli mejdan mezitím co jsem byl pryč?" Řekl překvapeně táta a já cítila na sobě nenávistné pohledy od Briana.
"No to je jedno..." řekl po chvilce a já začala vyprávět co jsme dělali atd...
Zamkla jsem se v koupelně a dala si teplou sprchu. Oblékla jsem si volné oblečení a šla se najést jídla.
Najedla jsem se a vrátila se zpátky do pokoje, svalila jsem se na postel a přikryla se dekou. Pochvilce jsem usla...
^^^
Probudila jsem se uprostřed noci asi ve tři, snažila jsem se ještě usnout ale nešlo mi to.
Rozsvítila jsem si lampičku a posadila se. Vzala jsem si mobil a projela všechny možné aplikace.
Pochvilce mě to ale přestalo bavit tak jsem vstala a šla se napít do kuchyně. Všimla jsem si že v obýváku hraje televize a na chauči sedí brácha.
Pomaličku a potichu jsem si čupla za gauč a čekala na tu pravou chvilku kdy na něj vystrašit. Díval se na nějakej horor.
Zrovna tam byla taková scénka když se zrovna něco má stát. Vyskočila jsem na něj a zakřičela.
Zaječel jak holka a spadl z gauče na zem. Začala jsem se strašně smát, a Brian se na mě díval vražedným pohledem.
"Jsi fakt blbá" řekl vážně a zvedl se ze země. "Ale přece by se můj milej bráška neurazil..." dala jsem mu ruku přes rameno.
Sedli jsme si na gauč a začali si povídat. "Hele už drž hubu a čum na film" křikla jsem na něj když na mě pořád mluvil ale já ho neposlouchala a dívala se na film.
===========================
Dneska trochu o ničem... 😏
Napiš te mi prosím co si o této knížce myslíte, nějak ji zkritizujte nebo naopak😄 Strašně moc děkuji za Votes⭐️Omlouvám se za chyby a překlepy🙃
Vote? Komentík?❤️😂🔜🔜🔜Vall😜
Btw... miluju HOVNA!!😂😂😂😂😂