"To je normální"

1.9K 84 7
                                    

Kenny:

Ráno jsem se probudila vedle Justina v mém pokoji... byl už vzhůru a něco dělal na mibilu. "Ahoj" usmál se, "Co tu děláš?" Posadila jsem se.

"Včera jsi mě prosila ať tu s tebou zůstanu" vysvětlil mi. "To si nepamatuji. Lžeš!" Odsekla jsem. Protočil očima a zvedl se, odešel a nezapomněl za sebou praštit dveřma.

Jo super, zkažená nálada hned po ránu...

Justin:

Nálady se jí střídají jak ponožky, už toho mám dost... teď jsem si hrál na milého a hodného kluka ale už mě nebaví se přetvařovat!

Vysprchoval jsem se a převlékl se do čistého oblečení.

Hodně jsem se zkamarádil s Maxem a taky se hodně věcí dozvěděl o Kenny.

^^^

Večer jsem hrál s klukama na playstationu hokej. Mike byl u sebe v pracovně a Kenny jela někam do klubu.

Najednou se rozsvítilo v chodbě. Otočil jsem se tím směrem... "To je Kenny" hned řekl Sam.

Najednou se v obýváku oběvila Ken s nějakým klukem, byli na sobě nalepený a ocumlávali se.

"Ségra!"řekl nahlas Brian, "Jo už jdeme" řekla opilecky, byla totálně na mol.

S tím klukem nejspíš odešla do svého pokoje. "To je normální" podíval se na mě Brian, "aha" ...

Bylo je slyšet až semka do obýváku a to má pokoj v druhém patře, Sam si nahlas povzdechl.

"Dáme challenge?" Navrhl Max, "Jakou?" Zeptal jsem se. "Kdo vypije víc panáku za 1.minutu..." zasmál se. "Jo" řekli jsme všichni zaráz.

^^^

Ráno jsem se probudil na zemi u záchodu... začal jsem znovu zvracet. Včera jsem to s tím přehnal.

Zničeně jsem ji stoupl a opřel se o umyvadlo, opláchl jsem si obličej a vyčistil si zuby.

Šel jsem si do kuchyně pro prášek, v kuchyni seděla Ken a hlavu měla v dlaních.

Zapil jsem prášek na hlavu a opřel se o linku. Najednou se Ken zvedla a letěla na záchod, nejspíš zvracet.

Začalo se mi taky chtít, ale záchid byl mic daleko. Vyblil jsem se tam někde do květináče.

Uviděl jsem v obýváku uklízečku, šel jsem s tím květináčem za ní a podal jí to jako... na tady máš surprise for you😂😂😂

Podívala se na mě pohledem jako vážně a vzala si to ode mě.

Zašel jsem za roh a začal se smát😂

=======

🔜🔜🔜🔜 Další část bude nejspíš až zítra k večeru nebo ještě ráno... uvidím ještě❤️😜Btw.. díky za vote a komentáře, moc si toho vážím💪🏼

Vall✌️

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat