Večer:
Kenny:
Seděla jsem na balkóně a kouřila cigaretu. "Hele ségra" uslyšela jsem ta sebou Briana. "No?" Otočila jsem se čelm k němu a popotáhla si z cigarety.
"Cos dneska dělala u Justina v pokoji ráno?" Zasmál se, "nic... co by?" Protočila jsem očima. Podíval se na mě šibalsky.
"Di doprdele!" Strčila jsem do něj, "ty mi taky neříkáš s kým spíš a ani to vědět nechci"zatřepala jsem hlavou.
Začal se smát, "takže spolu spíte?" Mrkl na mě. Naštvaně jsem típla cigatetu a dostrkala ho ke dveřím. "Ahoj!" otevřela jsem dveře, vyhodila ho na chodbu a zabouchla dveře.
^^^^
Brian odešel někam do klubu a já zůstala doma jen s Justinem. Kluci jeli k sobě domů... konečně!! táta ten někam odjel... ani nevím kam.
Chystala jsem si večeři a byla opřená o linku. Najednou se okolo mého pasu obmotali dvě ruce, podle tetovánî jsem poznala že to je Justin.
Začal mě líbat na krku. Vysadil mě na linku a přisunul k sobě. Chytla jsem se ho za krkem, líbali jsme se vášnivě asi pět minut.
stáhl mi kalhoty a sobě taky. Podíval se na mě jako jestli může, kývla jsem a ucítila ho v sobě. Vzdychla jsem, chytla jsem se ho za ramena.
Začal se ve mě pomalu pohybovat. "Přidej" zavrčela jsem, přidal trochu na tempu. "Tvrdě!" Zkousla jsem se do rtu, "nechci ti ublížit" řekl starostlivě "Neublížíš" podívala jsem se mu do očí.
Zrychlil z nuly na sto a já myslela že slastí tešílím. Nepáral se s tím, byl tvrdej a hrubej.... to se mi líbilo.
Udělali jsme se zároveň s výkřiky jmen toho druhého. Opřela jsem si hlavu o jeho hruď a rozdýchávala to. "To bylo úžasné" zasmála jsem se. Mrkl na mě a usmál se.
Nachystala jsem si jídlo a sedla si na gauč. Vedle mě si sedl Justin, dal mi ruku okolo krku a z talíře kde jsem měla toasty mi jeden vzal.
"Hej" vyrvala jsem mu to z ruky, a zamračila se. Vzal mi druhej a talíře a v rychlosti si do něj kousl.
Shodila jsem ho tak že ležel na zemi, sedla jsem si na něj a z ruky mu vzala můj toast. "Neber mi MOJE jídlo" odsekla jsem, díval se na mě překvapeně. "Hm, moc nečum" zasmála jsem se a pomohla mu vstát ze země.
Zbytek večera jsme se dívali na filmy nebo si povídali...
^^^^
V noci jsem se probudila na divné zvuky dole v předsíni nebo obýváku. Nahmatala jsem z pod postele zbraň. Vstala jsem a šla se tam podívat.
Nanápadně jsem nakoukla do obýváku kde svítila malá lampička. Uviděla jsem Justina jak stojí u stolu a prohledává tam nějaký spisy a důležité papíry ohledně mafie.
Ten hajzl to celou dobu na nás hraje!! Probliklo mi hlavou...=====
Čus kundus!!😂Jsem nemocná, takže jsem doma🔥🔥a to znamená že kapitolky budou vycházet častěji.
Btw... dneska bude určitě ještě jedna(podle ohlasů možná i dvě😂❤️)
Vall💎🇨🇦