Justine prosím!!😫

2.3K 93 10
                                    

Justin:

Ráno jsem se probudil na to že mě zvonil budík, neochotně jsem vstal a šel do koupelny, oblékl jsem si bílé tričko, kraťase a černou mikinu.

Udelal si ranní hygienu a šel do kuchyně se nasnídat. V kuchyni seděl Josh a díval se do spisů.

"Justine já potřebuji informace! Jestli dneska nic nezjistíš tak se už ani nevracej" řekl rázně Josh a díval se na mě. "Jo" protočil jsem očima.

Vzal jsem si z linky jablko a šel do garáže pro auto. Vzal jsem si Audi a vyjel do školy.

Sedl jsem si vedle Kenny do lavice a z kapsy si vytáhl mobil. Nenápadně jsem porozoval Kenny co dělá na mobilu... psala si s někým, něco o obchodu se zbraněmi.

Hodina skončila a všichni jsme odešli ze třídy.

Kenny:

Šla jsem si do bufetu pro pití, vzala jsem si perlivou vodu a šla ke skříňkám.

Obřela jsem se o skříňku a otevřela si pití, najednou se to napěnilo a já byla celá mokrá... 

"Do hajzlu" zaklela jsem, uviděla jsem Justina jak si trovna vyslíká mikinu a dává si jí do skříňky.

"Justine?" Přišla jsem k němu a poklepala mu na rameno, otočil se na mě, "pujčíš mi prosím mikinu? Polila jsem se a nemám náhradní tričko" poprosila jsem ho, chvilku se na mě jen tak čuměl, "hej" zamávala jsem mu rukou před obličejem.

"Jo jasně" podal mi jí, chtěla jsem si jí vzít ale uhl s rukou, "ty jsi ale na mě byla včera zlá a dala mi facku" zakřenil se. "Justine prosím!" Udělala jsem na něj spí oči.

Podal mi jí, "děkuji" usmála jsem se na něj, "a za tu facku asi promiň" zasmála jsem se. "Hmm, v poho" mrkl na mě.

Pomalu jsem se k němu začala břibližovat, rychle jsem ho přitlačila na stříňku a políbila, chytil mě za zadek a zmáčkl ho. Odtáhla jsem se od něj a podívala se mu do očí...

Chytla jsem ho za ruku a táhla do skladu, zamkla jsem nás aby tam nikdo nepřišel.

Otočila jsem se na něj a vyhoupla na něj, otočil náš a já byla opředá a jeden regál co tam byl. Z kapsy u kalhot si vytáhl kondom, "To normálně nosíš po kapsách kondom?" Zeptala jsem se ho, "Jo, nikdy nevíš kdy je potřeba" zasmál se a nasadil mi ho.

Sundala jsem si kalhoty a kalhotky, chytla jsem se Justina za krkem a ucítila tlak tam dole.Vzdychla jsem, Justin mi dal ruku na pusu abych byla ticho.

Začal přirážet a z regálu začali padat různé lahve a čistící prostředky. Zazvonilo na hodinu a nikoho na chodbě nebylo slyšet... Dívala jsem se Justinovi z očí do očí a cítila že zachvilku budu. Chytla jsem se ho za vlasy a prohrábla mu je protože mu spadli do oči.

Udělala jsem se a Justin hned po mě. Slezla jsem z něho a začala se oblíkat, oblékla jsem jeho mikinu a otočila se na Justina který už byl oblečený.

Odemčela jsem dveře a vykoukla jestli není někdo na chodbě. Nebyl, tak jsem vylezla ven a šla společně s Justinem do třídy.

Otevřela jsem dveře od třídy a vlezla dovnitř a zamnou hned Justin. Všichni se na nás podívali jako že jsme byli někde spolu.

Sedla jsem si do lavice a do lavice předemnou si sedl Justin. S Justinem jsem měla sex už dvakrát... a já mám pravidlo že s jedníms klukem se můžu vyspat jen třikrát... protože pak si toho kluka oblíbím a vede to k vážnému vztahu a ty já neumím nebo spíš na ně nejsem...

👉👌 😅😱

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat