"Ehm, ee tajný zdroje"

2.5K 93 0
                                    

Kenny:

Sedla jsem si do lavice vedle Justina, už o to místo nebojuji... "Kenny dneska pořádám párty, přijdeš?" Zeptal se mě Justin.

Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj, "Jak víš jak se jmenuji?" Zeptala jsem se podezřele, nikdo tady na škole mě tak neříká a prostě nevím jak to mohl zjistit!

"Ehm, ee tajný zdroje" zasmál se, přimhouřila jsem oči, "hmm, uvidím" položila jsem si hlavu na lavici.

"Tak kdyžtak v osm u mě" opřel se o židli a na lavici položil papírek s adresou. Hodina skončila a všichni jsme odešli ze třídy.

Justin:

Šel jsem vedle Kenny a přesvědčoval ji aby přišla na ten mejdan. "Přijdeš prosím?" Stoupl jsem si ji do cesty, "Justine uhni! A nevím" křikla, začínala být už trochu nervní.

Zasmál jsem se a pořád ji stál v cestě, chytla mě za rameno a obešla mě. Chytl jsem ji za ruku a přitlačil na zeď co byla vedle nás. "Přijď" zašeptal jsem blízko jejího obličeje. Odtáhl jsem se od ní a odešel.

Vrátil jsem se do třídy kde jsme zrovna měli mít Matematiku. Sedl jsem si do lavice před Kenny kde bylo jediné volné místo.

Na papírek jsem napsal "Ahoj". Začal jsem se houpat a položil to Kenny na stůl. Podívala se na mě pohledem... jako vážně?! Ani si ten papírek nepřečetla a hodila ho do koše který od ní byl asi čtyři lavice.

"Hmm" pokýval jsem hlavou a zasmál se. "Jo přijdu, ale už mě neotravuj" protočila oči. Jo! V duchu jsem jásal že plán zatím vychází.

Po škole jsem šel s Kenny na oběd do jídelny. Sedl jsem si naproti ní a ptal se jí na různé otázky. "A ty máš nějakýho přitele?" Dal jsem si do úst kousto. "Ne" zasmála se. "Já moc na vztahy nejsem" dodala. "A ty nějakou přitelkyni?" Usmála se. "Ne taky nejsem na vztahy" odpověděl jsem jí.

Kenny:

" a ty bydlíš sám?" Zeptala jsem se ho. "No.. bydlím s klukama" poškrábal se na zátylku. "A ty?" Zeptal se, "Já s tátem a bratrem" usmála jsem se na něj.

Dojedli jsme, rozloučili se a každý jel domů... popravdě se mi tam na tu párty moc nechce, protože jak se znám tak se ožeru a nedopadne to dobře.

😜🤘🏼

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat