Justin:
Hned ráno jsem se zbalil a jel k Markovy. Mám chuť vše jim říct ale nemůžu, zabil by mě a to já nechci... kdo by chtěl. Nemám na vybranou, musím to bohužel udělat.
Kenny:
Už asi hodinu se snažím dovolat Justinovi kde je... máme si jít domluvit obchod s Markem ale on nikde není!
"Zvedá ti to?" Zeptal se mě táta, "Ne" řekla jsem naštvaně, "tak jedeme bez něho" zakroutil hlavou.
Nasedli jsme do dodávky a jeli na místo srazu, měla jsem ale takovej divnej pocit že se dneska něco stane.
Dojeli jsme před jednu polorozpadlou budovu a vystoupili jsme. Ještě jsem si zkontrolovala náboje jestli je mám.
Otevřela jsem jedny zrazavělé dveře které zavrzaly. V dálce u stolu jsem si všimla obrysů asi pěti mužu.
Došli jsme blíž ale pořád jsme jim neviděli do tváře protože byli ve stínu.
Uviděla jsem tu známou tvář, nepohla jsem ani popadnout dech... "Jus-.." řekl překvapeně táta ale přerušil ho Markův smích. "Je konec" řekl nechutně.
Ten hajzl to na nás celou dobu hrál! znovu... díval se na ně a nespustil ze mně oči, jeho pohled byl vážný ale bylo v něm trochu lítosti. Já jsem věděla že něco na nás chystá!
Najednou všichni od Marka si zároveň vytáhli zbraně a namířili na nás. Eee, tohle jsme v plánu neměli.
Začalo se tam střílet, mezi sebou. Já jsem ale stála na místě a koukala se na Justina kterej se nehl z místa. Jak to mohl udělat?!
Zatřepala jsem sebou a jako bych se probudila z tranzu, rozutíkala jsem se za jeden barel co tam byl a vytáhla si z opasku pistol.
Všimla jsem si ale že někdo zasáhl Briana kterej ležel v louži krve. "Briane" zakřičela jsem a běžela k němu. "Vydrž" chytla jsem ho za krkem, "běž" zašeptal a sáhl mi na ruku. "Ne! Neumírej..."zavřel oči a celej se uvolnil. "Ne, brácho!" Začala jsem brečet.
Kulka střelila hned vedle mě a já se rychle chovala za kus dřeva co tam byl. Všimla jsem si že Ben leží taky na zemi a krvácí. "Kurva!" To vypadá špatně...
Justin:
Nemohl jsem nic dělat, jen jsem se díval jak umírá Brian a u něj Ken klečí. Opodál ležel zase Ben. Nejradši bych namířil zbraň na Marka ale nemohl jsem...
Zasáhli jsme Mika kterej spadl na zem a hlavou se tam praštil o barel. "Tati" proplížela se k němu Ken, "uteč" řekl nahlas. "Ne nechám vás tu!" Tekly jí slzy po tváři.
Podívala se na mě a postavila se. Celou dobu jsme na ni schválně nestřílely protože ji zabít nechceme...
Rozhlédla se, uviděla na zemi mrtvého Sama. Zhrozila se a jedním okem se podívala na dveře. Max... ten dávno někam utekl ale určite ho venku chlapy chytili.
Takže Kenny tam byla sama. Přestali jsme střílet, teda já jsem ani jednou nevystřelil.
V očích měla slzy, rozutíkala se ke dveřím. Vyběhla ven... Nemohl jsem se ani podívat na ty mrtvý těla, jsem zrůda!
Najednou jsem ale uslyšel jak Ken zařvala.
***
Zítra další🔜😓