Výhra!!

2.2K 93 1
                                    

Kenny:

Ráno jsem se probudila asi v sedm, vyšvihla jsem na nohy a šla do šatny se obléct, oblékla jsem si jeany a bíle tričko.

Namalovala jsem se a vlasy sepla do culíku.

Do sportovní tašky jsem si dala týmové oblečení které máme všichni stejné, oblečení na převléknutí po soutěži, dvoje boty a hygienu.

Sešla jsem schody do kuchyně, vzala jsem si müsli tyčinku a jablko, napustila nsem dvě plný flašky pití a dala si je do tašky.

Nasnídala jsem se a šla se obouvat, "Ahoj" zakřičela jsem přes celej barák, i když jsem věděla že všichni ještě spí.

^^^

V šatně jsem se s ostatníma holkama převlíkla do stejného oblečení, rozcvičili jsme se a čekali až přijdeme na řadu s vystoupením.

Ten pořadatel tam pořád mlel nějaký hovna o sponzorství a ostatních kravinách.

Nejprve začali vystupovat ty nejmenší až po nejstarší takže my jsme byli nemi posledníma co měli vystupovat.

Pořadatel vyhlásil náš tým a my vyběhli na pódium, všichni začali jásat. Uviděla jsem tátu, Justina a ostatní kluci jak sedí na sedačkách a dívají se na mě.

Začala hrát hudba, moje nohy se dali hned do tance a začala jsem tančit.

Btw... (dám semka video z nějaké soutěže tak si to nějak představte... 😉😄)

Dotančili jsme a já myslela že moje srdce mi vyskočí z těla, nemohla jsem vůbec popadnout dech. Podívala jsem se na kluky kteří to točili.

Ještě chvilku jsme zůstali na podium než nás "rozhodčí" a pořadatelé zhodnotí.

Sedla jsem si na zem a z tašky si okamžitě vytáhla pití. Celé jsem to naráz vypila. Přišla k nám trenérka a začala nás chválit.

^^^

Vyhlašivali se výtězové a všechny skupiny byli rozestoupení na pódiu.
"A první místo vyhrává..." (zase... domyslite si nějakej název té skupiny😜)

Všichny jsme začali pištět a běželi jsme si pro pohár, dali nám všem menší poháry a medajle, udělali jsme si fotku.

Byla jsem tak strašně štastná!!

Došla jsem za klukama a tátem. "Gratuluji" objal mě táta, "děkuji" usmála jsem se, všichni mi to nějak pochválili.

"Nemůžeme už jet? Jsem strašně unavená" řekla jsem nahlas, "Jo jedeme!" Šli jsme k autu, všude byla tma a byl večer.. počkat cože?! Večer! To jsme tam byli tak dlouho?...

Musela jsem jeta s Justinem v autě protože bychom se nevešli do dodávky.
"Jsi fakt šikovná, já bych to nezatancovat ani kdybych byl totálně na mol. A nechápu jak si to můžeš zapamatovat" řekl Justin.

Pokrčila jsem rameny a zasmála se, opřela jsem se o okýnko a zavřela oči.

Justin:

Dojel jsem domů a podíval se na Kenny, spala... vystoupil jsem a vzal ji do náruče.

Donesl jsem ji k ní do pokoje a pomalu položil na postel. Sundal jsem jí boty a chvilku přemýšlel jestli ji mám sundat i jeany....

Rozepl jsem ji knoflík u kalhot a pomalu abych ji nevzbudil jsem jí je sundal.

Potichu jsem šel ke dveřím a otevřel je. "Zůstaň tu" zabručela Ken, celkem jsem se lekl. Asi mluvila ze spaní...

"Justine, zůstaň tu" posadila se. Ok, tam nemluví ze spaní. "Ne já jdu do svého pokoje" zašeptal jsem, "ne pojď ke mě!" Zakřičela a vypadala... roztomile.

Přemýšlel jsem co jí na to říct... "tak jo" sundal jsem si rifle a lehl si za ní. Přitulula se ke mě a pochvilce usla.

😱👏🏼

Vote? Komentík? For 🔜

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat