Justin:
Asi v jednu hodinu jsem se rozhodl jet do města se vykoupat ve fontáně. Byl jsem ale trochu opilí a Kenny mi nedovolila řídit. Jel s námi ještě Max kterej nebyl tak opilej tak řídil.
Rozběhl jsem se ke kašně a skočil tam, vynořil jsem se a zakřičel. "Pojď" ukázal jsem na Ken. Moc se jí nechtělo ale nakonec šla. Vyslíkla si tričko a skočila tam zamnou.
"Hihi, Ahoj" skříkl jsem na ní vodu. Začala mezi námi vodní bitva. Spadl jsem na ni, "jee" zmáčkl jsem ji prso v podprsence. Začala se smát...
Ani nevím jak ale zase jsme se oběvili u nás doma...
Kenny:
Všimla jsem si že se na mě Brian dívá, "můžeš si obléknout tričko?" Zeptal se mě, "Ne, klidně si můžu sundat i tu podprsenku" nahmatala jsem rozepínání a rozepla si jí.
"Ne!" Zase zpátky mi ji zapl ale Justin který zamnou stál, "moje kozenky" zasmál se.
Brian se na nás díval jako na debili. "Nečum" byla jsem jak zdrogovaná.
^^^
"Justine jdeme spát, jsem unavená" zatahala jsem ho za ruku. "Jo jdeme" típl cigaretu.
Skočil do postele a zakryl se, vyslíkla jsem si kalhoty a někam je odhodila. "A ješte to!" Ukázal na podprsenku. "Nee to nee" lehla jsem si za ním.
"To jo" rozepl mi jí a někam odhodil. "Hey" zařvala jsem, a praštila ho do ramene. Vyslíkl si tričko a lehl si nademě. "Ne nic nebude" odstrčila jsem ho, "ale on Jerry stojí" otřel se rozkrokem o moje stejno. Vzdychla jsem. "Kdo je Jerry?" Posadila jsem se.
"Toto" ukázal na svůj rozkrok a škitl. Začala jsem se smát, "jdeme spát" zhasla jsem lampičku,a otočila se na bok.
"Ale tak ne!" Ucítila jsem nad sebou Justina, "achjoo" povzdechl si. Lehl si vedle mě a objal mě. "Dobrou" pořád mě objímal, "budeš mě takto objímat celou dobu?" Zasmála jsem se, "eee jo" začala se smát.
"Mě se nechce spát" řekl po chvilce Justin. "Mě taky ne" posadili jsme se. "Nepůjdeme se někam projít?"zavrhla jsem....
👉👉👉🔜😜💩💩