❌Mafie❌

1.9K 83 1
                                    

Kenny:

Šla jsem se osprchovat, abych ze sebe smyla tu... neumím to ani vysvětlit!

Oblékla jsem si kraťase a tílko, sešla jsem schody dolů do kuchyně, u stolu seděli všichni i Justin a bavili se o něčem.

"Ken?"oslovil mě táta, "hm" opřela jsem se o linku a podívala se na něj. "Justin bude v naší Mafii, nabídl jsem mu to" řekl jednoduše.

"Cože?!" Vyjekla jsem a podíváa se na něj vyjeveně. "Budeme ho muset seznámit s pravidly a zasvětit" Justin se na něj vystrašeně podíval.

Zákeřně jsem se na něj podívala. "Jo já to zařídím" zasmála jsem se. "Pojď" ukázala jsem na něj.

Šli jsme do sklepa, otemčela jsem obrovské kovové dveře které zavrzaly a vešla dovnitř.

Zamčela jsem za námi a rozsvítila tam. "Sedni si" ukázala jsem na židli a stůl co tam byli. Sedl si ke stolu a já z kuflíků opodál vytáhla tetovací strojek a dokumenty.

"Na co ten strojek?" Zeptal se, "uvidíš" řekla jsem chladně. Sedla jsem si ke stolu a začala mu číst 'pravidla... nebo podmínky' jak se to dá říct.

Justin:

"Rozumíš tomu?" Zeptala se mě Ken, kývl jsem na souhlas. Stoupla si a šla s tím tetovacím strojkem ke mě. "Na krk ti vytetuji náš znak" nechápavě jsem se na ni podíval. "Mám ho taky" sklopila hlavu a odhrnula si vlasy, uviděl jsem tam malé S a Q dohromady zapletené.

"Proč S a Q?" Řekl jsem nahlas. "Jsou to začáteční jména mého pradědy a jeho kamaráda s kterým tuto Mafii založili" zapla strojek a vytetovala mi to tam.

"Uh, Hotovo" řekla když dokončila svoji práci, "teď jsi oficiálně člen nejznámější mafie v USA." Zasmála se.

^^^^

Došli jsme nahoru ze sklepa a v předsíni dva chlapy a tři uklízečky uklízeli mrtvoly.

"Hotovo?" Zeptal se Mike Kenny. "Jo" kývla. "Tvůj plat bude 90 tisíc měsíčně" podíval se na mě Mike. Trochu mě to překvapilo... taky dělám špinavou práci tak proč ne! A u Joshe jsem měl jen 60...

=======

🔥🔥🔥🔥🤙🏼

Dangerous BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat