Milyen érzés, mikor teljesül egy álmod? Tök cool, hidd el.
Ilyenkor örülök, hogy apám cégvezető. Nélküle most nem lennék itt, Koreában. Tudom, az a jelszavam, hogy szarjuk le az életet, de ezt egyszerűen nem lehet. Minden álmom az volt, hogy Koreában éljek, és ott tanuljak. Igaz, ez az utolsó sulis évem, de ki fogom használni.
Most a szobámban állok, szar sulis ruciban, amit hordani kell. Szoknya. Könyörgöm. Én, és a szoknya! Mind1. Cipőt szerencsére olyat hordasz, amilyet akarsz, szóval felcsapatom a cuki bakancsom. Amúgy nem vagyok emos, csak szeretem a rockeres stílust, és a feketét. Lementem a lépcsőn, és felhúztam a bakancsom.Cukkiii. Amúgy vannak ilyen kirohanásaim, nem kell csodálkozni rajta.
A fejhallgatóm felrakva indultam el az utcán, miközben olyan hangerőre vettem a zenét, hogy még sztem a szomszédok is hallják, de leszarom. Még tegnap kinéztem a suliirányt, mikor elmentünk apával elrendezni a cuccokat, hogy ide járok, órarend, könyvek, stb.
Úgy az út felénél, egy gyönyörű, fekete autó állt meg mellettem, az ablak pedig lehúzódott. Lehúztam a fejemről a fejhallgatót, és kérdőn néztem oda. Két srác ült az autóban, a vezetőt nem nagyon láttam, de a mellette lévő kinézett az ablakon és vigyorogva végigmért. Lila haja volt, füllbevalója, bőrdzsekije, és rohadt jól nézett ki.
- Elvigyünk, cica?
Mit gondol, mi vagyok én? Ribanc?
- Tudok még járni, Kösz. - mondtam, azzal felraktam a fejhallgatót, és továbbmentem. A kocsi elhajtott mellettem, így még le tudtam csekkolni a rendszámát.
MOD- 224
A suliba érve be mentem, a termemet keresve, mert hát sikeresen elkéstem.
Mert hát az első napon mutassuk meg, milyenek is vagyunk mi.
A termet nem találtam, így leszólítottam a portást, aki készségesen megmutatta. Az emeletre mentünk, és nekem lerohadt a lábam. Kopogás nélkül nyitottam be, ahol a tanár már nagyban magyarázott.
- Hello. - köszöntem illedelmesen.
Most mi van, örüljenek, hogy köszönök.
- Oh, biztos te vagy az új diák, Nicole, ugye? És már az első napján elkésik?! És mi ez az öltözet?! Nem egy rocktáborba vagy, hanem egy iskolába, édesem!
Hát ez a nő egy troll. Miért ne késsek el az első napomon? Ami még a ruhámat illeti, csak nem vettem fel azt a szar zakót, mert rohadt ronda, és meleg, és feltűrtem könyökig az ingem. A nyakkendőt lazára vettem, és egy olyan mintás harisnyát húztam szoknya alá. ( amilyen a bakancsnál van^^szerk. ) Ja meg van elég sok karkötőm, és néhány nyakláncom, de abba már tényleg ne szóljon bele.
- Nyugodjon már le, mi baja van? - vontam fel a szemöldököm -Nem találtam meg a termet. És nem fogom felvenni azt a szart, hogy néz már ki?! Aztán rohadt meleg is. Száljon le rólam, nem vagyok az édese!
A tanár elmormogott valamit, fogadjunk káromkodott, majd megszólalt.
- Jól van, legalább mutatkozz be.
- Csá, a nevem Nicole Black, 19 éves vagyok, és leszarom mit gondoltok rólam. Ennyi lenne, Kösz.
- Rendben, leülhet. - sóhajtott reszketegen a troll, mire én hátrabattyogtam, és levágódtam a leghátsó padba.
Troll épp újra belekezdett volna az anyagba, mikor az ajtó kivágódott, és bejött rajta 7 fiú. Mindegyik bőrdzsekibe, festett hajjal, ékszerekkel. Ezek lesznek a rosszfiúk. Közöttük felismertem a lila hajú rohadt dögös pasit, aki mikor észrevett, vigyorogva intett egyet, mire én bemutattam neki.
Egy rohadt dögös görény.
- Fiúk, nem tudnának egyszer időben jönni?!- idegeskedett troll, mire egy vörös hajú szólalt meg.
- Örüljön, hogy bejövünk tanárnő.
Erre egy barna, a legalacsonyabb felröhögött, magas, de kicsit sem meleges hangon.
A hét fiú hátrajött hozzám, és levágódtak mellém, és elém.
- Szia kislány, Jin vagyok. - fordult hátra az egyik. Neki barna haja volt, és kicsit kócos.
- Nem vagyok kislány, Nicole. - fogadtam el a kezét, mire ő csak egy félmosolyt villantott, és előre fordult. Most a mellettem lévő, fekete hajú, kisfiús arcú fordult felém. Ő még biztos nincs meg 20.
- Jeon Jungkook. Jó a készleted. (Értsd:karkötők szerk. )
- Nicole Black. Kösz.
Ezzel előre fordultam, hogy aludjak, de a másik oldalamról is felém fordult egy fiú. Az ő haja is barna volt.
- Jung Hoseok. De csak J-hope.
- Nicole Black.
- Hívhatlak Nicynek?
- Tőlem. - vontam meg a vállam.
Jin mellől egy szőke hajú is hátrafordult.
- Kim Namjoon. De csak Rapmonster.
- Nicole Black. Hívj ahogy akarsz, csak normális legyen.
- Rendben, Blacky.
Bólintottam egyet, hogy ez is megfelel, és próbáltam tovább aludni. De J-Hopeon keresztül átnyúlt az alacsony, vékony röhögésű fiú, és nyújtotta a kezét.
- Park Jimin, Chimchim, Chim, vagy ahogy megfelel, törpe.
- Nicole Black. Pont neked nem vagyok törpe.
Jó, oké, meg mellette is elbújhatok az én 160 centimmel, de akkor is ő a legalacsonyabb.
Jimin csak rám vigyorgott, és visszabújt a telójába. Jin másik oldaláról is hátrafordult a vörös hajú srác.
- Min Yoongi. Suga.
- Nicole Black. Ahogy akarsz, csak ne legyen baromság.
- Jó leszel NB-nek.
- Ok.- vontam vállat.
Ötletes.
- Amúgy, fested a hajad? - kérdezte, kicsit fáradt arcal, de azért látszott rajta, hogy érdekli.
- Ühümm. Amúgy barna.
- Az enyém fekete. Eddig volt már szőke, barna, narancs, és kék. Most majd zöldet akarok. Vagy rózsaszínt. Az szexi.-húzta félmosolyra a száját.
- Ja. De szerintem neked nem az az élénk pink állna jól, inkább olyan, mályva.
- Igen, Jimin is ezt mondta, és szerintem is így van. ChimChimnek viszont jól állt. Tegnap váltotta le erre a színre. - bökött a fejével az említett felé.
- Hé Suga, ne nyúld le a csajom. - hajolt hozzánk a lila hajú.
- Nem vagyok olyan. Csak néha. -kacsintott rám a vörös - Azért örültem.
- Kim Taehyung. V.- nyújtotta felém a kezét Mr. Dögösség.
- Nicole Black. Hívj ahogy akarsz, de azért legyen normális ha lehet. Ja, és amúgy nem vagyok a csajod.
- Majd leszel, Nic baba.
Ugyszínt megvontam a vállam, hogy szarom, hogy hív.
Ez után az órából maradt 10 percben szunyáltam. Csöngetés után a szekrényemhez mentem, hogy kipakoljak, átpakoljak, stb.
Épp végeztem, mikor valaki megocogtatta a vállam. Megfordultam, és egy barna hajú, mosolygó lánnyal találtam szembe magam. Rózsaszín táskája, és converse volt, de zakót ő se viselt, és az ingje is könyökig fel volt türve. Volt néhány lánc karkötője, és 2 nyaklánca.
- Szia. Kim Ji Na vagyok, és osztálytársak vagyunk.
- Nicole Black. Hogy hogy nem találkoztunk órán?
- Mert nekem emelt kémiám volt, amíg neked normális kémiád. - kuncogott.
Ja, hogy kémiám volt! Jó tudni!
- Aha. Az jó. Na gyere, mesélj magadról. -karoltam bele, és elindultunk az udvarra.
Amit eddig levontam róla, gyökeres ellentétei vagyunk egymásnak, de szimpinek tűnik, és jófejnek.
Az egész napot végig dumáltuk.
Lehet lesz egy barátnőm?Itt az első rész, sajnálom, hogy ennyit késett. Remélem tetszik! Komizni, és voteolni szabad! :) ♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.