Na most bajban vagyok!
-Öhm...Jina, muszáj? - néztem rá könyörgően.
- Omagawd...lefeküdtetek?! Nem vagy már szűz? Milyen volt? Fájt? Használtatok gumit? Ha nem, mi lesz a gyerek neve? Egyáltalán akartok gyereket?
Wtf Jina. Hány kávét ittál?
- Wtf. Nyugi van. Nem feküdtünk le! Szerinted a suliban akartam volna elveszteni? Hát normális vagy ember? - röhögtem barátnőmön.
- Upsz, sry. Akkor mit csináltatok?
- Hátöm. Lesohsthraghm.
- He?
- Lesohsthraghm.
- Nicole! Beszélj értelmesen! - nézett rám csúnyán. - Oké. De ne akadj ki.
- Persze, nem szoktam parázni.- vont vállat mosolyogva.
- Leszoptam.
- HOGY MI?!***
Gondolhatja mindenki, hogy kerültem ki ebből. Sehogy. Jinó szépen eltuszkolt egy kávézóhoz, és el kellett meséljek neki mindent. Persze nem mondtam el mindent, de ő se volt rá kíváncsi. Reméltem is. XD
De azért jó volt, egy kicsit ketten lenni csak, és kibeszélni mindent. Még persze ott volt a fincsi italunk.Az enyém a nem tejszínhabos volt. Xd, ezt jól megmondtam.
- Akkor most mi van köztetek? - kortyolt bele a kávéjába a barátnőm.
- Levegő.
- Na!
- Nem vagyunk együtt. Sose beszéltünk erről. - dőltem hátra, és megmasszíroztam a homlokomat- a kölcsönös vonzódás megvan, bírjuk is a másikat, de ő nem lép, én pedig nem fogok.
- Szóval te szereted? - nézett rám csillogó szemekkel.
- Igen- sóhajtottam.
Milyen furcsa volt ezt kimondani. Furcsa, de jó. Valahogy megkönnyebbültem. Nem is tudom.
- Jajj, ez irtó cuksi- ragyogott a Jina.
- Ja, k@rvára. Honnan veszed, hogy a bátyád is szeret?
- Ugyan már, ennyire nem lehetsz nyomorék! Látszik. Ahogy rádnéz. Egy lányra se nézett meg így.
- Figyu. Létezik olyan szó is, hogy fellángolás.
- Tudod te mennyi ideje nem volt már Csajjal? Amióta te megjöttél. Majdnem egy hónapja. (bocs ha nem annyi. Szerk)
- Én ezt akkor se hiszem. Szerintem nem szerelmes belém. Lehet, hogy szeret, de nem szerelemből.
- Akkor próbáld ki.
- He?
- Tedd féltékennyé.
- Nem rossz. De mégis kivel? - gondolkoztam el.
- Hát öö...
És itt megakadtunk. Tisztában voltunk vele, hogy valakivel a bandából, de azért itt is volt választék. Valaki olyan kellene, aki megbízható, idősebb nálam, nem buktatja le magát, és engem, aki benne le az egészben, és aki helyes.
Csak az volt a gond, hogy ezek a tulajdonságok mindegyik bandatagra illettek. Vagyis a lebuktatós rész kivételével. Hisz, mind segítenének nekem, mind idősebbek nálam, mind helyesek, és megbízhatóak. De pl, Jungkook vagy Hopi tuti elröhögné magát az első bevetésen. Jimin ki van húzva természetesen, és akkor maradt a három nagy. Egyszerre néztünk össze Jinával.
- Suga.
Az italunkat megittuk, és mentünk is haza, hogy rávegyük Yoongit a dologra./otthon, azaz Jináéknál/
Ahogy beléptünk a nappaliba, mindenki ránk nézett, aki itt volt. És pechünkre, Suga hiányzott.
A srácok valami filmet néztek, amíg meg nem jöttünk.
- Aztak@rva. - mondta egyszerre V és Jimin, mikor megláttak minket.
Mi csak egymásra vigyorogtunk, köszöntünk, és bepasszíroztuk magunkat a kanapéra. Én V és Hope mellé kerültem.
- De szépek vagytok lányok- vicsorgott ránk Hobi.
- Öhm, köszönjük? - vonta fel a szemöldökét Jina.
- Suga hol van? - tettem fel a döntő kérdést, amiért jöttünk.
Amúgy maradtunk volna még. :(
- Hazament aludni. - tömött a szájába Kook egy adag popcornot.
- Oké, én mentem akkor. Beszélnem kell vele. - álltam fel V mellől, aki azóta a hajam birizgálta, mióta leültem. Cuki.♥
- Nem ajánlom- rázta a fejét Rapmon- ha felkeltik nagyon agresszív tud lenni. Mondjuk mikor nem az, mind1.
- Jó lenne, ha jönne már, legalább enne valamit. - helyeselt velem Jin, mire elköszöntem a fiúktól és Jinótól, majd el is indultam a vörihez.
A házához érve, ráfeküdtem a csengőre, remélve, hogy felkel rá a gyerek, és nem kell betörnöm.
Kereken 4 perc múlva mozgolódást hallottam, kulcs zörgést, majd kidugta a fejét az ajtón egy kócos, vörös fej. Aki láthatólag mérges volt.
- Ki a f@sz...oh, Szia NB.
- Hali- mentem be mellette, majd otthonosan töltöttem magamnak egy pohár colát a konyhában, és azzal a kezemben massíroztam vissza a nappaliba, ahol leültem, és onnan néztem a meg mindig ajtóban álló fiút.
- Gyere csak be, érzed otthon magad. - bólintott, majd eltűnt a konyhába.
Nemsokára vissza jött kezében a pohár colával, és leült mellém.
- Mit szeretnél?
- Huh. Szóval. Tudom, hogy ki fogsz akadni, de segítened kell. Oké? - kezdek ideges lenni.
- Mondjad. - dőlt hátra a kanapén.
- Szeretem V-t. Úgy igazából. És...szerintem ő nem szeret...
- Ez baromság! A vak is látja, hogy szeret!
- Szerintem ez csak egy sima vonzódás a részéről Suga.
- Rendben, értem mire gondolsz, mit csináljak?
- Játszd el velem, hogy együtt vagyunk.
A fiú kiköpte az üdítőjét, és röhögve nézett rám.
- Komolyan? Féltékennyé akarod tenni?
- Igen. Szeretném látni a reakcióját. Légyszi.
- Aish, te lány. - masszírozta meg a homlokát.- Te nagyon, nagyon gonosz vagy. De oké. Segítek.
- Jujj, Köszi - ugrottam a nyakába.
- Nem téma. De azt megköszönném, ha elengednél, mielőtt kipurcanok. - szólt tompa hangon, mire én nevetve engedtem el a fejét.- Akkor mi a sztori? - lépett mellém, miután normális ruhába vágta magát a pizsama helyett.
- Már régóta úgy érezted, többet érzel irántam barátságnál, és megkértél, hogy menjek át hozzád, hogy beszéljünk. Aztán megkérdezted, leszek e a barátnőd, mire én igent mondtam, és most juppie, együtt vagyunk. Tipik sablon sztori.
- Nagyszerű. Menjünk.
Motorral mentünk, mer a gyereknek nincs kocsija. A ház előtt leszálltunk, összekulcsoltuk a kezünket, és bementünk. A hangokból ítélve, most álltak neki a vacsinak. Remek.
Kézen fogva mentünk be, és köszöntünk a többieknek.
Jinán kívül mindenki úgy nézett a kezeinkre, mint a világ 7. csodájára.
De én V figyeltem figyeltem. Arcán rengeteg érzelem futott át, mint a düh, fájdalom, csodalkozás, és wtf. Ezt a képet vártam, de még semmi se volt biztos.
- Öhm...ti...együtt vagytok? - köszörülte meg a torkát Jungkook, mire mindketten bólintottunk.
- Igen. - mondtam mosolyogva.
Suga csak átkarolta a derekam, és az asztal felé tolt, hogy együnk már.
Ahogy leültünk, szembe találtam magam V tekintetével. Gyönyörű, fekete szemeiben csalódottság és fájdalom ült, és nagyon megsajnáltam. Legszívesebben beleültem volna az ölébe, és elmagyaráztam volna neki, hogy csak kamu az egész. De nem tettem. Én is voltam már féltékeny, de az nem szerelemből volt. Végig akartam nézni, hogy mit csinál, hogy reagál, ha Sugával kapcsolatban fogunk élni. Tudom, hogy ez egy nagyon köcsög dolog, nem jut eszembe jobb. Azért nem fogok elé állni, és megkérdezni kerek perec, hogy szeret e vagy sem. Azért nekem is van fantáziám.
És nagyon remélem, hogy ez az egész, jól fog kisülni.Huh, mik történnek itt, gyerekek *vigyorogva dörzsölgeti a tenyerét*.
Ha tetszett, komit voteot várok, mer annak én naon örülök. Remélem tetszeni fog nektek.
És sajnálom, hogy ennyit késett. Tudom, egy káposzta vagyok, nem kell mondani. :(
Na szóval, szerintetek, hogy sül ki ez az egész?
Várom a véleményeket! :) ♥
Szeriii♥♥♥
Ledetek rosszak nyeh nyeh nyeh nyeh :DUi. Ha valaki végig nézi a giffes vidit, az az ugrálós nagyon beteg:D XD
Nya pussz♥♥♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.