És nagyon remélem, hogy ez az egész jól fog kisülni.
1 hónap. 1 hónap telt el azóta, hogy Sugával "össze jöttünk".
V egy hónapja nem szól hozzám. Egyáltalán. Alig látom. Az órákról nagyon sokat késik, néha nem is jön be, ha náluk vagyok bezárkózik a szobájába, vagy elmegy valahova, mit tudom én. Ha a fiúkkal vagyok, akkor a lehető legtávolabra áll tőlem, és levegőnek néz.
Már rengetegszer el akartam mondani neki, hogy ez kamu, de nem engedte. Akár hányszor próbáltam oda menni hozzá, elment. Nem tudok mit csinálni. Én kezdtem el ezt a szarságot, de nem tudom befejezni.
- Nicole, ez k@rvára nem jó, fogd már fel! - kiált rám Suga.
Csak akkor szokott a nevemen hívni, ha tényleg komoly a dolog.
Nálam vagyunk, én a kanapén gubbasztok, ő meg előttem járkál föl alá.
- Tudom, de nem tudok mit csinálni! Nem ad rá lehetőséget, hogy elmondjam.
- Azért mert haragszik, vágod? Rohadtul dühös rád, hogy otthagytad, értem. V-t még senki se utasította vissza.
- Tudom. És azt is tudom, hogy elb@sztam mindent. Már nem tudom vissza csinálni. - sírtam el magam.
Ez alatt az egy hónap alatt egyszer se sírtam, és most kijött belőlem minden feszültség.
Suga mellém ült, és átkarolva engem húzott magához.
- Hé, meg fogjuk oldani, oké? Taeyung veszettül szerelmes beléd, és egyszer meg kell ezt az egészet beszéljétek. Minden király lesz. Ígérem. - adott egy puszit a fejemre.
Nagy nehezen sikerült lenyugodnom, és Suga ott volt végig mellettem, ugyan abban a pózban, és gondolom, eléggé elzsibbadttak a tagjai.
Ezért szeretem ezt a fiút. Mindenkinek mutatja a swaget, de amúgy egy érző lelkű gyerek, és ezt az érzelmességet csak nagyon ritkán gyakorolja.
- Gyere, elmegyünk kajálni. - húz fel, miután megnyugodtam.
Az ajtó felé tol, én gyorsan felkapom a bakancsom, ő rámadja a kabátom, a pofámba húzza a sapim, és ő is elkezd öltözni. Komolyan mondom, ennek a gyereknek csokiból van a szíve. Igazán szerencsés lesz az a lány, akivel egyszer járni fog. Igazából.
A motorra ülünk, és ő Jinhez visz minket.
Elfejtettem mondani, a srácok mind tudják, hogy nem járunk igazából. Csak V van tudatlanságban.
Ahogy Jin háza elé értünk leszálltunk, Suga előre ment, és szó szerint elkezdte verni az ajtót. Nem sokára ki is nyitódott, mi meg bementünk.
És olyan látvány fogadott, amit sose fogok elfelejteni. Jin a pult előtt állt, fekete szaggatott farmerben, fekete pólóban, és rózsaszín kötényben. Nagyban kavargatott valamit, miközben a If I get drunk today-t hallgatta, és énekelte. Amúgy nagyon szép hangja van, de a látvány röhej.
- Szia tesó! - pacsizott le vele Suga, majd el is ment, és le vetette magát a TV elé.
- Szia Jinnie. - álltam lábujjhegyre, és karoltam át a fiút.
- Szia kislány. - simogatta meg a hátam.
- Nem is vagyok kislány. - húztam fel az orrom, és a konyhába megyek.
- Mit főzöl?
- Rament.
- Az kircsi.
Kopogás.
- Nyitom én. - mentem az ajtóhoz, de az kivágódik, és Hope lép be rajta, mögötte Kookie.
- Sziasztok! Hoztunk csokit! - kiáltja Hobi a szoba közepén, kicsattanó boldogsággal.
- Kussolj már, b@zdmeg. - hurrogja le rögtön Suga, de Hobi fel se veszi, vigyorogva öltözik le, ölel meg, és pacsizik le Jinnel.
Idő közben Kook is leöltözött, és lepacsizva Jinnel, jött oda hozzám.
- Amúgy lopta- suttogta a fülembe, mikor átkarolt.
- Nem is igaz- nyafogott Hope, mire mind a ketten ránéztünk.
Hobi épp Sugát folytogatta, aki fancsali képpel próbálja eltolni magától a fiút.
- Engedj már el, b@szod. - morogja Yoongi, mire Hope rögtön lemászik róla.
- Amúgy nagyon kedves, hogy ide jöttetek, meg minden, de miért is? - néz ránk Jin, kicsit értetlenül.
- Éhesek vagyunk- vágjuk rá egyszerre, majd felröhögünk.
- Csodás, megint itt esznek. - rázza meg a fejét, de a szája sarkában lévő mosoly elárulja, hogy nem haragszik.
- Tudod, hogy szeretünk Hyung! - ugrik rá Hope, mire Suga elmormog egy "részvétem"-et, és tovább bámulja Kookkal a kosár meccset.
Csörömpölés, majd káromkodás kintről.
- Meg jött Nam. - jelenti ki Jin, és abban a pillanatban vágódik ki az ajtó, majd belép rajta az említett személy.
- Naam! - ugrunk rá mindketten Hobival, míg a többiek beérik egy csá-val is.
- Hoztam kaját, engedjetek már el. - nyöszörög Rapmon, mire leszálltunk róla.
Leöltözik, lepacsizik a fiúkkal, majd a táskájából elő vett egy csomag bombont.
- Király vagy Rapmon. - veszi el tőle Suga, és Jungkookkal bontogatni kezdték.Sziasztok! Tudom, Rég volt rész, és ez még rövid is, meg nem olyan jó, de ez van ezt kell szeretni Remélem tetszik nektek. ♥
Ha igen, vote, komi pls
Próbálok sietni a kövivel, nem ígérek semmit
Sziasztok, szeretlek titekeeet! :) ♥♥♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.