Leszarva minden érzelgősséget, éhesen csókolt, mohón, mintha az élete függne tőle.
Unatkozva csámcsogtam a rágómon, miközben apa leült mellém, hogy belekezdjen a szokásos beszédébe, ami csak számára fontos, mert én leszarom.
- Nos. Tudom, hogy te nem örülsz ennek, de a munkám miatt újra költöznünk kell.
- Hogy mi?! - nyíltak nagyra szemeim, de nem hagyta, hogy befejezzem.
- Tudom, hogy az volt az álmod, hogy kijuss Koreába, és ott is élj, és azzal is tisztában vagyok, hogy sok barátod lett. Így kitaláltam valamit. Miss Lee- ékhez fogsz költözni, hogy ne lakj egyedül. Már megbeszéltem vele, és bele egyezett. Minden hónapban küldök majd pénzt. Mit szólsz?
Én csak tátogtam, mint a partra vetett döglődő hal. - Ez király- találtam meg végre a hangom.
- Örülök. Én reggel indulok, pakolj össze néhány cuccod, és menj át, a többit majd később szállítják. Mondom a címet.
- Nem kell- vigyorogtam rá, már a lépcsőről- tudom, hol laknak.
A fekete sport tatyómba bevágtam néhány ruhát, egyéb kellékeket, a sulis táskám meg magamhoz vettem, és boldogan libbentem volna ki az ajtón, ha két rohadt nagy táska le nem húz.
Apa elvitt szerencsére, a ház előtt elköszöntem tőle, és a cuccaimat felvéve, mentem is be. Egyiküknek se volt nehéz a búcsú, így is elég ritkán láttuk egymást.
Bent senkit se találtam, így felmentem Jina szobájába, és leraktam a táskákat.
Ezek után a konyhába mentem, hogy keressek valami ihatót. Találtam colát. Yupp.
Közben ráírtam Jinára, hogy hol a rákban van. Mint kiderült Jiminnel, így nem akartam zargatni, majd személyesen elmondom neki a dolgokat. Miután megittam a piámat V keresésére indultam, hátha itthon van. A szobájában volt, és videójátékozott, fejhallgató a fején, így nem hallotta, hogy bejöttem.
- B@szki!- kiáltott fel, ahogy elszart valamit - K@rva anyád!
Felröhögtem, hogy milyen gyerekes tud lenni néha (mindig), majd lehuppantam mellé, és egy puszit nyomtam az arcára.
Tae felém fordult, adott egy gyors csókot, majd vissza nézett a képernyőre, de már késő volt.
- B@zdmeg!
Kikapcsolta az egészet, hátradőlt, és beletúrt a hajába.
Én vihogva vettem el mellőle a colás üveget, és megkortyoltam.
- Hogy hogy itt? - kérdezte mély hangján.
- Hosszú- sóhajtottam, és én is hátra döntöttem a fejem.
- Van időm- simította kezét a combomra, ami, igaz, szokásos volt, de olyan rég nem csinált ilyet, hogy szó szerint beleremegtem.
- Ide költözök V.
- Hogyan? - fordult felém nagy szemekkel.
- Baj lenne?
- Dehogy. Nagyon örülnék neki.
- Apának újra költöznie kell az állása miatt, de én nem akarok menni, így lebeszélte anyátokkal, hogy itt lakhatok nálatok, és ő minden hónapban küld nekem zsét.
V elvigyorodott, azzal a téglalap alakú vigyorával, és ajkát az enyémre tapasztotta.
Amúgy nem vagyunk együtt. Vagyis nem mondtuk ki, ő nem kérdezte meg, de engem ez zavart a legkevésbé. Rohadtul Boldog voltam, mikor elmondta, hogy szeret. Sztem nem kell ennél több. Majd mindent Szép sorjában.
Egész 8ig együtt voltunk, videójátékoztunk,TV-ztünk, beszélgettünk, és rengeteget röhögtünk.
Pont mint régen.
8kor Jina is haza toppant, őt már felvilágosította az anyja az ide költözésemről, így miután kiörömködtük magunkat, mentünk is készülni, hisz este buli van!
Amúgy kaptam egy szobát, a vendégszobát, amibe gyorsan be is pakoltam.
Lefürödtem, és felöltöztem, ami nálam egy fél óra, szval ahol képest gyors vagyok. Mármint Jinóhoz képest.
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.