Épp az utolsó mondatot fejeztem be, mikor nyílt az ajtó, és belépett rajta...
Jungkook, és Suga.
Kicsit riadtan néztünk össze Jinával, de a fiúk nem sok mindent csináltak.
Suga fogta magát, nemes egyszerűséggel leheveredett az ágyra, és becsukta a szemét.
Kook szintén követte a példáját, de ő a Tv- nek szentelte figyelmét, halál nyugalomban kapcsolgatta a csatornákat.
- Öhm fiúk...- köszöültem meg a torkom- mi a szart kerestek itt?
Kookie épp nyitotta volna a száját, mikor Rapmon, Jin, és Hobi lépett a szobába, és ugyanúgy levetődtek az ágyra.
- Fiúk!
Egyszerre néztek rám, majd vissza a Tv-re, és Suga ismét becsukta a szemét.
- Unatkozunk. - szólalt meg végül Jin - Jimin elvitte V-t, hogy megbeszéljék a randis dolgokat, és nekünk kell vigyázni a házra.
- Ti honnan tudjátok a randis dolgot? - kérdezte óvatosan Jina.
- Oh kérlek- vigyorgott Kook- ezt bárki kitalálja, aki nem V!
- Nagyon egyszerű volt, mikor elmentetek ketten Jiminnel egy kajáldába, aztán ő megcs...
- Ti követtetek?!
- Igen- adta az egyszerű választ Suga.
- Bunkók vagytok- ingattam meg a fejem. - nézzünk Batmant!
A válasz egyhangúan Igen volt, így miután felhalmoztuk a nasikat, leültünk a kanapéra filmet nézni./V szemszöge/
Kíváncsian indultam Jiminhez, mert nem szokott olyan nagy dolog lenni, ami miatt el kell menni valahova. Ráadásul elég idegesnek tűnt a Törpe hangja.
A házuk előtt leparkoltam, és kopogás nélkül léptem be a nappaliba. Jimin a kanapén ült, és feszülten tördelte a kezét.
- Mi a helyzet Chim?- huppantam le mellé.
- Szia. Figyu. El kell mondanom valamit. Ígérd meg, hogy nem fogsz haragudni.
- Oké- vontam vállat- mond!
- Huh- túrt bele sóhajtva a hajába- Bejön a húgod.
Értetlenül pislogtam rá egy ideig, nem tudom mi olyan nagy dolog ebben.
- Ezt eddig is tudtam.
- Nem úgy- hunyta le egy pillanatra a szemét- randizom vele, már vasárnap óta.
Hatalmas vigyor terült szét az arcomon.
- De hát ez király! Mindig beléd volt zúgva.
- Akkor nem haragszol? - nézett rám óvatosan.
- Már mért haragudnék? Az egyik legjobb haverom vagy, örülök, hogy össze jöttök. De ha meg mered bántani, kiheréllek!
- Oké, nyugi nem fogom. - vigyorodott el megkönnyebbülten.
- Van piád? - álltam fel, és sétáltam a hűtőhöz.
Üres volt. Teljesen.
- Miért nincs piád? - kezdtem el nyavajogni.
- Mert Rapmon hyung, és Hobi hyung megitta az összeset. - röhögött a Mochi.
Morogtam egyet, és az ajtó felé vette az irányt.
- Gyere, inni akarok valamit.
Így kötöttünk ki a kedvenc kocsmánkban, hogy igyunk egy pöppet.
Tényleg nem akartam leinni magam, és ahogy láttam, Jimin se, egy whisky után távoztunk is.Másnap
/ Nicole szemszöge/
Álmosan szálltam ki Tae kocsijából, és lépkedtem a suliba. Ma kivételesen időben jöttünk, így Jinát is hoztuk magunkal, azaz Miss Parkot. Tegnap a film után, kaja közben állított be a két fiú, és Jimin rögtön elhívta Jinót beszélni. Aztán most együtt vannak. Nagyon cukik.♥
Suga nevezte el így, mondván: Most már van Miss Parkunk is. Csodás. Beb@szhatunk.
Azóta ezzel a névvel csesztetjük. Jimin azt mondta, neki tetszik, beindítja(?!).
Csöngetés után beültünk órára egy jó 10 perc késéssel, és én Suga mellett foglaltam helyet, mert aludni akartam. A másik oldalamon V ült természetesen, keze a combomon. Nagyon rá szokott erre a mozdulatra mostanában. Nem mintha ez engem zavarna.
Fáradtan hajtottam a fejem a vállára, és el is aludtam,de a tanár felkeltett.
- Hát mit képzel maga kisasszony?! Az óra nem alvásra van kitalálva.
- Akkor mire? - ásítottam.
- Órák után szépen itt marad, és takarítja az emeletet. Nincs apelláta! ( így kell ezt írni? szerk.)
- Jól van, nyugodjon már le, és ne kiabáljon. Megsüketülök. - morgott mellettem Suga, mire a tanár megforgatta a szemeit, és tovább magyarázott.
Az óra további részében aludtam, a tanár pofázása ellenére is.
Szünetben Jinával, és a fiúkkal lógtam, akik a suliban mutatják a nagy pofát. Ch, ha az emberek tudnák milyen majmok igazából. XD
A többi gyerek csak nézett, hogy most mi a szarért van velünk Jina, de tettünk rá.
Az utolsó szünetben kiabálásra lettünk figyelmesek, és, hogy a fél suli egy helyen van. Közelebb mentünk, mert tudtuk, hogy bunyó van. Mi más lenne? V vert egy fiút, akinek már nem nagyon volt épp hely az arcán, és lehet el is ájult, de ez nem nagyon érdekelte a rajta ülőt. Jina, mikor meglátta a bátyját, felsikított, és odarohant szétszedni őket. Vagyis leszedni V-t a csávóról. Nemsokára a tanári kar is megjelent, első sorban a kémia tanárunkal. Hogy én, hogy utálom azt a nőt...
- Maguk meg mit képzelnek?! Kisfiam, normális vagy?! Hát szétverted az egész arcát! Tünés az orvosiba, aztán az igazgatóhoz! - ordította V-re- És valaki hívjon mentőt! A gyerek elájult...
Tae el is indult az orvosiba.
- Menjél utána! - szólt Jungkook és Hobi egyszerre, és Jina tolni kezdett, hogy mozduljak meg.
- Jól van, nyugalom van, mindenki szereti egymást, megyek már! - indultam Tae után- Minnyá kibeleznek.
Mondjuk kíváncsi voltam, miért verte szét a srácot, és aggódtam is, ugyanis az ő arca se maradt épp. Még a folyosón elkaptam, elég kényelmesen sétált.
- Te megőrültél?! Mi a szarért kellett szétveretned magad?! És a gyereket? - toltam be az orvosiba, ahol szokás szerint nem volt senki.
- Akkor most értem, vagy a gyerek miatt aggódsz? - ült le, és durcásan lebiggyeztette a száját.
Cuki
- Érted, te f@sz. - ültettem le az asztalra, vagy, hogy hívják ezt, és elkezdtem tisztítani a sebeit.
Elég, khm, közel hajoltam az arcához, de nem zavart. Sőt. Kifejezetten tetszett, hogy bámulhatom az arcát, a nélkül, hogy beszóljon.
Miután nagyjából letisztítottam a száját, és az arcát, végre felnéztem a szemébe, mert már égetett a pillantása.
Sötét szemeivel áthatóan bámulta az én íriszeimet, amitől elég zavarba jöttem, de szerencsére nem vagyok pirulós típus, így most nem emlékeztet egy ketchupra a fejem (xd).
Kinyújtotta a kezét, és két ujjával végig simított alsó ajkamon, melyből egy sóhaj szakadt fel érintésére. Nem tudom, miért vált ki ilyeneket belőlem, akár egy kis mozdulattal is.
- Olyan gyönyörű vagy- lehelte, de a szeme meg mindig a számon volt.
- Tudom- mondtam halkan.
V a számról, áttért az arcomra, nagy tenyerét teljesen ráfektette, én pedig beledőltem a kezébe.
Tae ezt látva halványan elmosolyodott, majd arcomnál fogva húzott közelebb magához, és tapasztotta száját az enyémre.
Csókja lágy volt, egy darabig, de végül egy türelmetlen morgás kíséretében harapott bele alsó ajkamba, és vezette át nyelvét a számba. Csókja éhes volt, követelőző, és nagyon domináns. Ezt szerettem benne. Utáltam az olyan fiúkat, akik nem tudnak vezetni. Tae szerencsére pont az ellenkezőjük volt. Sztem nem is engedte volna meg, hogy én vezessek.Nos sziasztok bucikáim, itt a rész, mondtam, hogy későn hozom, így nem ölhettek meg. Hehe.
Ha valaki elolvasta a tegnapi közleményemet, és érdekli, jól vagyok, és Angel0574, nagyon köszönöm a komidat. Tényleg sokat jelentett. ♥
Szóval, itt most lenne néhány kérdésem.
1. Ki a kedvenc szereplőd?
2. Csak szerintem olyan mintha járnának? Nem járnak. Szóval, ha nagyon úgy látszik, szóljatok és változatok.
3. Hogy lehet sztorit törölni? Van néhány olyan könyvem, amit nem akarok megartani, de ha ki akarom törölni, kér valami jelszót, vagy nemtom mit. Oda mit kel írni?
Szval ennyi is lenne. Próbálok sietni a kövivel. Addig is lehet voteolni, komizni, nem haragszok érte. Legyetek rosszak! :) ♥♥♥♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.