12.

1.2K 97 8
                                    

- Király vagy Rapmon- veszi el tőle Suga, és Jungkookkal bontogatni kezdték.

Álmosan keltem fel, mint mindig, és rögtön a fürdőbe mentem.
Ledobáltam magamról a pizsamám, és beálltam a zuhany alá. Hagytam, hogy a forró cseppek égessék a bőrömet. KB felébredtem.
A szobámban felvettem a szar egyenruhám, a sok kiegészítőm, és lementem a lépcsőn.
Péntek van, szval ma megyünk bulizni a srácokkal és még Jinót is rávettük, hogy jöjjön.
Eldöntöttem, hogy ma azért is beszélek V-vel. Nem tudom, hogy, de beszélek. Valamikor ezt tisztázni kell.
Ezeken a dolgokon merengve mentem a suliba. V elment mellettem a kocsijával, nem állt meg. Gyűlöl.
A fejhallgatómat felvettem, maxra tekertem a hangerőt, hogy kizárjak mindent. Amit csak lehet.
Suga nem erre lakik, szval ő nem visz el, amíg se akarom, hogy ugráljon miattam. Így is rengeteget tett értem.
A suliba érve, már a többiek ott voltak, Hope és Rapmon kivételével. Köszöntem mindenkinek, nyomtam Suga arcára egy puszit, és azon kezdtem gondolkodni, hogy vajon kicsapnának e, ha tönkre tenném a csengőt. Mondjuk ebben Rapmonnak kell segítenie.
Értelmes gondolatmenetemből a "barátom" szakított ki, mondván beszélnie kell velem, és már hurcolt is el valahova. Hát oké.
- Figyelj- kezdte, mikor a többiek halló távolságon kívül kerültek- nem tudok neked segíteni többet.
Szemeim nagyra nyíltak.
- Miért, mi történt?
- Hát, az a helyzet, hogy...tetszik valaki- túrt bele a hajába.
- Hát ez szuper! Ki?- ragyogott fel az arcom.
Nem hátráltathatom semmiben egy szar ötlet miatt, amit elcsesztem. Igenis, nagyon örülök neki, hogy végre bejön neki valaki.
- Hát öö...
-Na, az ilyet nem kell szégyellni! Mond!
- Jungkook.
Totálisan ledermedtem.
- Hogy mi?
- Tudom. Tudom, hogy ez nem jó, de nem tehetek róla. Én...nem akarok ilyen lenni. Ezt...még a srácok se tudják. Mindig próbáltam úgy nézni a lányokra, de nem éreztem semmit. Egyszerűen nem tudok hetero lenni. - hajtotta le a fejét.
- Hé Suga- emeltem fel a fejét- ezt nem kell szégyellni. Te nem tehetsz erről. Főleg, hogy már törvényesen is el lett fogadva. Nekem nem lettél kisebb a szememben, és tudom, hogy a fiúknak sem. Az szégyellhetné magát, aki direkt akarja ezt, mert szerinte menő. És amúgy, Jungkook nagyon jó választás.
Ő csak lehajtotta a fejét, és szipogott egyet. El tudtam képzelni, milyen megalázó lehet neki, hogy előttem sír, ezért megöleltem.
- Nagyon köszönöm, hogy ilyen sokáig segítettél nekem. - simogattam vörös haját, mire ő csak még jobban magához szorított.
KB 3 órán át beszéltünk Sugával. Elmondott mindent, a fiúkkal való barátságuk kezdetéig.  Általánosban találkoztak először. Jin, ő, Rapmon és Hobi egy osztályba kerültek. Alattuk járt Jimin és V, és egyel lejjebb Jungkook. Mikor az egész banda össze jött, és jó barátok lettek, nem akartak elválni egymástól. Sugáék osztálya akkor ballagott volna, de a négy fiú szándékosan megbukott, hogy tudjon maradni. Aztán, már Jiminnel és V-vel is, Jungkookhoz buktak le, és itt meg is álltak. Az évfolyamtársuk lett Jina. Mivel egyikőjüknek sem volt valami fényes a családi háttere, csak egymásra számíthattak, így egy gimibe is mentek, így vannak együtt most.
Suga azt is elmondta, hogy Jungkook már az elején se volt közömbös hozzá, és mikor tisztában lett vele, hogy a saját neméhez vonzódik, már értette miért. Tudta viszont, hogy Kook hetero, és ő nem akart meleg lenni, ezért bemagyaráta magának a legjobb barátok érzést, mikor már úgy szereted a gyereket, mintha a tesód volna. Ez az egész akkor változott meg, mikor tegnap látta, hogy Kookra rámászik az egyik kurva, egy olcsó wc szex reményében. És féltékeny lett. Akkor látta be, hogy ő tényleg többet érez a fiú iránt barátságnál.
- És honnan veszed, hogy Kook hetero? - tettem fel a kérdést, ami már rég óta bökte a csőrömet.
Mert én amióta velük vagyok, sose láttam, hogy Kook kikezdene egy lánnyal. Azt Igen, hogy a kurvák másznak rá, de ő nem mutatott érdeklődést feléjük.
- Mert biztos az. Miért lenne akkora mázlim, hogy egy melegbe szeretek bele?
- Ne legyél ennyire pesszimista. Lehet ő is úgy van ezzel, mint te, és nem mutatja ki. Én sose mondtam meg volna rólad, hogy nem vagy hetero, már ahogy a lányokhoz állsz.
- Az csak színjátszás. - rántotta meg a vállát.
- És honnan veszed, hogy a nyuszi nem játszik? Hmm?
- Hát öö...
- Na látod. Most pedig gyere, kapard össze swag énedet, és mennyünk be az uccsó órára.
Egy halvány mosolyt eresztett, és felállt.
- Ugye nem mondod el a fiúknak?
- Dehogy. Bízhatsz bennem.
- Köszönöm.
Én erre csak össze borzoltam a haját.
Az út közben gyorsan kitaláltuk, mit fogunk mondani, miért szakítottunk, és már be is mentünk az órára. A tanár meg nem volt bent, mer épp hogy csöngettek.
Jungkook szaladt felénk.
- Hol voltatok? Hyung, a tanár feleltetni akart bioszon.
- Leszarom- morogta az idősebb, majd levágta magát a padra és aludni próbált.
Kook értetlenül nézett rám.
- Nyugi nyuszi, csak szakítottunk. - borzoltam össze a haját.
- Miért, nem akar már neked segíteni? - kérdezte sajnálkozva, de elcsíptem egy mosolyt a szája sarkában.
Lebuktál Kookie.
- Igen, de jó ez így. Már úgy is beszélni akartam V-vel.
- Miről? - ugrott közénk Hopi, mi meg csak egy "ezmostkomoly" fejjel válaszoltunk. - Oké, értem. Nem akartok lógni, ha már egész nap azt csináltátok? Mennénk kajálni.
- De akarunk, mennyünk. - pattant fel Suga, és indult előre.
Mi csak nevetve követtük.

Sziasztok! Először is tisztázni szeretném, hogy azért írtam ezt a yaois dolgot a sztoriba, mert szeretném reálisabbá tenni. Sokszor fordul elő ilyen a gimikben, szval ezért.
De hát Yoonkook is real♥
Remélem tetszett ez a rész nektek. Ha igen, voteot, komit Szívesen fogadok♥
Most egy kis ideig, nem tudom meddig, nem leszek, de igyekszem írni a kövit.
Nagyon köszönöm a sok megekintést
Sziasztoook! ♥♥♥

Bad ( V f.f) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now