21.Epilógus

1.8K 96 39
                                    

Amiből persze annyi lett, hogy Jina, és Jin csinálják, mi a fiúkkal pedig a zenét állítjuk be, és mindenbe belekóstolunk. :)

- Nic, ide mi van írva? - hívott oda magához Jina, ahogy a listát nézegette, hogy mi mindent kell vegyünk.
Megigazítottam a fejemen a mikulás sapit, amit az előbb szedtem el az egyik polcról, és odaléptem hozzá.
- Hal. Nem tudsz olvasni?
- Sorry, de én úgy olvastam, szar. - röhögött.
- Nemnormális.-ingattam a fejem, majd az ő fejére is húztam egy sapit. - Nagyon szexis vagy.
- Oh, köcce- mosolygott rám, és felmutatta középső ujját.
- Hé! -csaptam a kezére- nem szabad csúnyát mutatni!
- Ki beszél- forgatta a szemét.
-Én- mutattam magamra, de ő újra csak a középső ujjával válaszolt.
Mosolyogva ingattam meg a fejem. Elrontjuk ezt a lányt.
Amúgy vásárolni jöttünk.
A kajákat vásároljuk holnap estére.
Karácsony lesz holnap. És én nagyon várom.
Bár Szívesen aludtam volna még, sose voltam korán kelős típus, sőt. De be kellett vásárolni, és délután is lesz egy programom, így fel kellett keljek, ha mindent be akartam sűríteni egy napba.
Jina eltűnt valahova, feltehetőleg a halat kereste, így utána indultam.
Csakugyan a tengeri dolgoknál állt, mustrálgatta a különböző halakat, hogy melyik lesz a legtökéletesebb.
- Ez jó lesz- mutattam rá az egyikre- ne tököljünk már annyit, rohadt büdös van.
- Oké- bólintott, és mivel én közelebb álltam a kiválasztott halhoz, megfogtam, hogy a kosárba tegyem, de kicsúszott a kezemből, és a földre esett.
- Na b@szdmeg- ingattam meg a fejem, majd mikor rájöttem mit mondtam, rögtön a hasamra simítottam a kezem- Nem hallottál semmit.
Jina röhögve vette fel a halat, és elindult valamerre, én meg követtem.
Végül rájöttem, hogy a kasszához ment, mert végeztünk. A mikulá sapikat is megvettük, és indultunk tovább, mert ajándékot is kell venni. Elég sokat amúgy, de kreatívnak hiszem magam, hamar ki tudtam találni, kinek mi a legmegfelelőbb. A Jináét már megvettem tegnap, és el is rejtettem addig, nehogy megtalálja már. Egyetlen embernek nem tudtam választani, az pedig V. Mindig annak nehéz választani, akit a legjobban szeretsz, mert félsz, hogy csalódni fog, vagy valami. Sose volt még igazi karácsonyom, így csak reménykedek, nem szúrok el semmit.
Bár volt egy ötletem, nem volt teljes.
- Mit veszel Jiminnek? - fordultam barátnőm felé.
- Tegnap néztem ki ilyen közös nyakláncot, vagy mit, azt akarom megvenni- vigyorgott Jina, majd elkezdett húzni valamerre.
Egy ékszerboltba mentünk (meglepő), ami baromi jól nézett ki. Teljesen fehér volt, csak az ékszerek színe ütött ki.
Miközben Jina elmagyarázta az eladónak, hogy mit akar, én körülnéztem.
Nyakláncot szerettem volna venni neki, de nem tudtam, hogy milyet. A közös az sablonos, ráadásul Jina is olyat vesz, milyen az már. Nem is az én nevemet akartam bele vésetni, nem a közös monogrammunkat.
Azt akartam, hogy az az övé legyen, csakis, és ezt mutassa is ki. Aztán leesett...
Két eladó volt, én a szabadhoz léptem, és elecseteltem neki, milyen elképtelésem van. A raktárba ment, és kihozta a tökéletesen király ajándékom.

- Jina! Mit szólsz hozzá? Szerintem állat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Jina! Mit szólsz hozzá? Szerintem állat. - mutattam meg barátnőmnek.
- Wow. Ezt vedd meg. - bólogatott mosolyogva, majd felmutatott egy kisdobozt, amiben két ékszer pihent- És az enyém milyen?

Bad ( V f.f) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now