Sziasztok! Tudom, régen volt rész, de már készülőben van. Nos. Tudom, hogy a Wattpad nem erre való, de nem volt fönt senki Messengeren, és ki kell adnom magamból. Ha nem érdekel, nem kell elolvasd.
Szóval. Két bátyám van. És...nagyon szeretem őket, persze ezt nem mondanám el nekik. De nem értem, ők miért nem tudnak olyanok lenni, mint a legtöbb könyvben a tesók. Miért nem tudnak megölelni. Jó, lehet azért, mert most kamaszodnak, de akkor is. Most néztem egy filmet, ahol a fiú tesó megöleli a nővérét. Jó az nővér volt, nem húg, de sztem tök mind1. Nem tudom, lányok, akiknek van bátyjuk, éreztek e már ilyet. Amikor láttam azt a filmet, szó szerint bekönnyezett a szemem. Annyirra fáj ez, vagy nem is tudom.
Amúgy most írnám a folytit, de nem szeretnék depiset írni nektek, mert most nm egy olyan rész lesz.
Lehet önzőségnek hangzik, de ha valaki elolvasta ezt az egészet, és kicsit érdekli, vagy szeret engem (♥), akkor nem haragudnék meg rá, ha írna néhány cuki sort komiba. De ha nem akarod, vagy ilyesmi, akkor nem kell. És ha valaki puhánynak tart (mer az is vagyok), akkor pls, ne hordja le a fejem komiba, tartsa meg magának a véleményét.
Köszönöm, hogy elolvastad, ha elolvastad. Sietek a kövivel, és nagyon szerizlek titeket. Köszönöm a sok nézettséget, voteot és komit.
Sziasztok! ♥♥♥
STAI LEGGENDO
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.