Nehezen vonszoltam át magam a másik szobába, mert már nagyon hulla voltam.
Itt ülünk Jinával az ágyban, és nézünk ki a fejünkből. Vagyis szugeráljuk a TV-t, de egyikünk se tudná elmondani, miről szól az a szar sorozat, ami megy. Mid a ketten a tegnapon agyalunk, mert máson nem lehetne. Csakhogy ne jutunk semmire. Savanyú képpel meredünk magunk elé, mikor is kinyílik az ajtó, Suga csoszog be rajta egy szál melegítőben, és még áll a szoba közepén.
- 1 óra múlva megyünk a strandra, készüljetek. - megfordul, és kimenne, de az ajtóban meg vissza néz- ne vágjatok már ilyen képet, komolyan beszarok tőle.
Ahogy elhagyja a szobát, rögtön neki is állunk embert varázsolni magunkból. Egy gyors arcmosás, és fésülködés után, mindketten felvesszük a bikininket, és rá a ruhánkat.
A konyhában már mindenki zabál, mire lemegyünk.
- Azért nekünk is hagytatok valamit, ugye? - ülök le Suga és V közé.
- Tessék- rak le elém 2 gofrit Jin- félre raktam nektek, mert ezek a barmok mindent felesznek.
Jina Jimin mellé ült (khmm), és nagyon boldognak látszik.
Ennek örülök. Ő az első, és egyetlen barátnőm, elvárom, hogy boldog legyen.
A kaja végeztével, mind benyomulunk Rapmon kisbuszába (halkan megjegyzem, alig férünk el), és a strand felé vesszük az irányt.
Oda érve, megvesszük a jegyeket, és mi Jinával el is indulunk a női öltöző felé.
- Kicsit félek- szól halkan Jina.
- Miért?
- Hát ott leszek egy szál bikiniben előttük.
- Nyugi. Nem lesz baj.
- De az alakom...
- Jinó, nagyon jó alakod van.
A ruhákat hamar lekapjuk magunkról, és önbizalmatlanul nézegetjük magunkat a tükörbe. Sose tartottam magam szépnek, de leszartam. Eddig. Most nem tudom mi ütött belém, de szép akartam lenni. Talán V-nek akartam tetszeni...
Az én fürdő ruhám:Jinóé:
- Látod, nagyon jó alakod van, és gyönyörű vagy. Nyomás- adom kezébe a táskáját, és tolom ki az ajtón.
Kint Rapmon, Jungkook, Suga, V, Jimin és Jin várnak. Hobi még nincs itt.
- Esküszöm tovább készülődik mint egy lány. - morog Suga, majd rávetődik egy napágyra, és szunyálni kezd. Ezt a gyereket!
Mikor észre vesznek minket, pofátlanul mérnek végig, kivéve Suga, aki épphogy csak felnyitja a szemét, elmotyog valami" Mondom én"-t, és alszik tovább.
Mondjuk a látvány nekem se rossz. Könyörgöm, mind a 6-uknak kockás hasa van, hát mért ne olvadjak el?!
Végre kikecmergett Hobi is, természetesen kockás hassal, csak, hogy ne lepődjek meg. Egy lecseszés után, sértődötten feküdt le Suga mellé, így csak 7en maradtunk. Mindenki szét szóródott. Jina elment Jiminnel és Kookkal, Rapmon és Jin szintén külön, én meg ott maradtam V-vel. Annyira jól nézett ki, ahogy egy szál gatyába (kockás hassal), hunyorogva nézett végig rajtam. De ahelyett, hogy engedtem volna a nyálat kicsorogni a számból, felfogtam, hogy épp nem a szememet nézi.
- Ne stírölj! - néztem rá mérgesen, mire ő elvigyorodott.
- Jól áll a bikini, mondták már?
- Igen. - nem.
Megfeszült.
- Ki?!
- Csak nem féltékeny vagy? - néztem rá cinkosan.
Közelebb lépett, így át tudta fogni a derekamat.
- Miért, baj lenne? - jött közelebb, úgy, hogy holokunk össze érjen, de még mindig a szemeimbe nézett. Nyeltem egyet. -Ki az?
- Senki. - léptem el tőle, és elindultam valahova, mikor megláttam egy jó cél pontot. - Gyere, csúszdázzunk.
Nevetve jött utánam, majd át fogta a derekam, és úgy mentünk tovább.
A csúszda tetején állva bambultuk a táblát, hogy mit szabad, mit nem.
- Gyere- rántotta meg a vállát, és húzott maga után, a csúszda pereméig.
Az biztonsági egy ideig rosszallóan nézett minket, hogy egymás mellett vagyunk, így V mögém állt. Hát persze.
A csúszdán tilos többen csúszni egyszerre.
Mikor az előttem álló lány földet ért, a biztonsági bólintott, mire én elrugaszkodtam volna, de egy kar meg akadályozott ebben. V az egyik kezével átkarolta a derekam, a másikkal ellökte magát, így az ölébe pottyantam, és már csúsztunk is le. Hallottam az ember kiabálását, de nem érdekelt, és ahogy láttam őt se. Nevetve karolt át jobban egy egy élesebb kanyarban, mikor nagy placcsanással ért véget a csúszda, és a vízbe estünk. Próbáltunk mihamarabb eliszkolni, és sikerült is.
- Te nem vagy normális? - mondtam mosolyogva, miközben a fagyishoz mentünk.
- Mért, jó volt! - vigyorgott.
Nagyon cuki nézett ki. Hajából csöpögött a víz, az arcába, és ahogy mosolygott, azzal a deszka mosolyával, a szemei két kis csíkká alakultak.
- Igen, de majdnem elkaptak.
- Mióta vagy ilyen good girl, hmm? - most kivételesen a hátam karolta át, és a fagyis pulthoz léptünk. Nemtom ki, hogy van vele, de én tölcsérben nem szeretem a fagyit úgy, mint pohárban. Így persze pohárból kértem, és V is. Azt mondta, utálja, ha az emberek azzal a kezükkel fogják a pénzt, amivel a tölcsért, gusztustalan.
Még egy ok, hogy pohárból zabáljunk.
Mindketten csokisat kértünk, és leültünk egy napozó ágyra, amíg megettünk.
Hirtelen fogta magát, a kanalával belenyúlt az ÉN poharamba, és onnan evett egy falatot.
Retek.
- Hé! Az az enyém. És még ugyan olyan is.
- Kipróbáltam milyen rózsaszínből enni. - vigyorgott rám.
Na igen az árus abban a tévhitben élt, hogy minden lány kedvenc színe a rózsaszín. Pff.
- Szemét vagy.- kanalaztam a fagyiából.
Hmm. Kék pohárból volt.
- Na, tudom, hogy szeretsz. - gügyögte, majd a csokis száját az arcomhoz nyomta.
- Fújj V! Gusztustalan vagy- törölgettem az arcom. Ő csak röhögött. Kis rohadék.Sziasztok, tudom, azt mondtam nincs rész, de egy kedves kominak hála, megjött az ihlet. Szóval Köszönöm Angel0574 a komidat, megérte a 100 ima. Xd.
Mind1, remélem tetszett a rész, komizni és voteolni megengedettett, próbálok sietni a kövivel. Sziasztok! :) ♥♥♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.