Sztem nem is engedte volna meg, hogy én vezessek.
Levegő hiány miatt váltunk el, és V rögtön a nyakamnak szentelte figyelmét. Apró csókokkal haladt lefelé a kulccsontomig, és mikor odaért, erősen megszívta.
Számból egy nyögés szakadt fel, de rögtön ki is tisztult a fejem.
- V.- próbáltam el lökni, mellkasánál. - V!
- Miaz- morogta, és végig nyalt a nyakamon.
- Nem az orvosiban szeretném elveszteni!
Végre rámemelte vágytól elsötétült szemeit, majd egy fél mosolyt villantott.
- Miért?
- Mert, akármilyen érzéketlen vagyok, a szüzességem nekem is fontos.
- Szóval nem bízol bennem? - komorult el.
- De, igen- nevettem halkan- de nem gondolod, hogy az orvosi nem éppen egy romantikus hely?
- Bocsi- állt fel, és próbálta úgy rakni a pólóját, hogy takarjon valamit. - De olyan kib@szott jó tested van.
- Tudok róla- kuncogtam, és megigazítottam a haját, mert khm, kissé kócos lett. - de most mennyé, vidd haza Jinát és a barmokat.
- Te nem jössz?
- Maradnom kell takarítani- forgattam a szemem mosolyogva. - Majd hazamegyek valahogy.
- Hívj fel ha végeztél, oké? - tette a derekamra a kezeit, és egy csókot nyomott ajkaimra. - Megyek.
Egy utolsó puszi után el is ment, én pedig megigazítottam a hajam és a ruhám, mentem a szertárba a cuccokért. A legfelső szintet kell végignyalnom, ami mázlimra nem olyan nagy, és vannak benne olyan termek, amik zárva vannak, nemtom miért.***
Már csak a folyosó vége, és kész vagyok. Huh, nem is gondoltam volna, hogy ilyen fárasztó tud lenni egy takarítás ( mer mondjuk otthon nem szoktam, max egy évben egyszerxd).
Lépéseket hallok. Csodálkozva fordulok meg, ki a szar van itt ilyenkor. 4 óra van.
Ahogy meglátom a közeledőt, felhúzott szemöldökkel rakom le a felmosót, és fordulok a lila hajú felé.
- V?
A fiú nem mond semmit, ahogy hozzám ér, a falnak vág, és lesmárol.
Egy pillanatra lefagyok, de aztán vissza csókolok. Nyelveink vad táncot járnak. Egymás ellen, és egymásért. Ironikus (lehet, hogy nem ironikus, de ezt muszáj volt bele tennem, olyan jól hangzik xdszerk).
Mikor megunja a számat, a nyakam veszi célba, és ugyanúgy neki esik, mint az orvosiban, csak most kiéhezettebben.
- V- nyöszörgöm- neh.
Tae nagy nehezen felemeli a fejét, és a szemembe néz. Pillantása ködös.
- Akarlak. - bújik vissza a nyakamhoz- b@szottul.
- V, a folyosó se egy álomhely, sajnálom. - tolom el magamtól.
- Akkor- lihegi- elégíts ki.
Kikerekedett szemekkel nézek rá, mire ő halál nyugodtan bólint, hogy igen, jól hallottam.
- Oké- vontam meg a vállam, mikor elmúlt az első sokk.
Letérdeltem elé, és kissé remegő kezekkel nyúltam a farmerja cipzárjához.
A térdéig húztam le a nadrágot, és rögtön szembe találtam magam fekete boxerjével, ami már nagyon el akart szaladni nyaralni.
Nagy levegő.
Beakasztottam az ujjam a boxere két sarkába, és lassan lehúztam a nadrágjához.
Nyelnem kellet, mikor megláttam álló férfiasságát.
Hát ez rohadt nagy. Egyáltalán el fog ez férni a számban?***
Mint mindig, most is a meki felé vettük az irányt. Azt gondoltam kínos lesz ezek után beszélnünk, meg ilyesmi, de kellemesen csalódtam. Szinte fesztelenebb lettem előtte, pedig nem is feküdtünk le. Aminek nagyon örültem. Mármint, szeretem V-t, a napokban egyre többször jövök rá, hogy erősebb érzelmeket táplálok iránta, holmi vonzódásnál, de nem tudom, hogy ő is szeret e. Biztos nem vagyok neki közömbös, az is biztos, hogy kedvel, de az már nem annyira, hogy szeret e. Meg amúgy is, félév se telt el, amióta találkoztunk. Én még várni szeretnék vele.
Most mondhatja mindenki, hogy hova tűnt az a kemény rocker csaj, mit szarozok, hogy kivel fekszek le. Mások az elsőt, bele sem gondolva vesztik el egy étterem csapján, de nekem ez fontos. Ez a leg fontosabb. A szüzesség egy kincs, amit egy olyan embernek kell odaadni, aki megérdemli, és megbecsüli. Aki vigyáz rád. Nem részegen, betépve, három kanos pasival, akikre aztán emlékezni se fogsz majd másnap.
Elkalandoztam.
- V! - nyünnyögtem, és hisztisen dőltem hátra az ülésben- éhes vagyok!
- Most ettél baba- nézett rám perverzen, mire én csak bemutattam neki.
Felnevetett, és kicsit rászorított a combomra.
- Már csak három kocsi.
Itt állunk már vagy tíz perce, a meki előtt, van az a kis ablak, vagy mi a szar, és onnan lehet rendelni (nem tudom mi a neve, remélem mindenki megérti szerk.). Itt is forgalom van persze, és az autók előttünk nem akarnak elindulni.
Hirtelen megszólal Andy édes hangja, mire én azonnal a zsebembe nyúlok, és kiveszem a telóm.
# Jinóizmájbeszt#
- Igen szívem? - szólok bele mosolyogva a készülékbe.
- Szia babi, plss hozzatok nekünk is kaját, mindenki haldoklik. - hallom Jina hangját.
- Oké, hozunk.
- Ja és még annyi, hogy ha haza értek, el jössz velem a fodrászhoz, be vagyok nála jelentkezve.
- Rendben, és is akartam már menni.
- Köszcsi! - tudom, hogy mosolyog azzal a hiperaktív mosolyával.
- Nem téma. Na de megyek, mi jövünk, pussz.
- Pussz.
A telóm elteszem, és vágyakozva nézek a kis ablak felé, ahol nemsokára mi is leszünk.
- Ki volt az? - kérdezi V mogorván.
- Miért kérded? - incselkedtem vele.
- Kit szivesztél le?!
- A húgodat lila hajú- röhögök, de tetszik, hogy ennyire féltékeny.
Megkönnyebbülten fújja ki a levegőt, majd elvigyorodik azzal a téglalap alakú vigyorával.
- Bocsi.
Én csak egy puszit nyomok az arcára, és megváltás, az utolsó kocsi is elpucolt, mi jövünk.
- Boldogan fogok meghalni- vigyorodok el.
- Azért azzal meg várj ha lehet! - nevét ő is, majd mindketten a pulthoz fordulunk, hogy rendeljünk.
- Megjöttünk! - ordít egyet V, ahogy belépünk a házba.
- Akkor mi megyünk is! - szalad ki barátnőm- Szia tesa, adj egy krumplit, és húzunk, mer elkésünk.
Elköszönük a srácoktól(akik idő közben rávetik magukat a kajára), és rohanunk a fodrász felé.
Lihegve érünk be pont az időpontra.
- Pontosak vagytok lányok! - mosolyog ránk egy fiatal, pink hajú pasi- gyertek beljebb. Neked adtam időpontot ugye? És te kis hölgy akarsz valamit? Hát persze, hogy akarsz! Foglaljatok helyet!
Míg Jina haját csinálják, van időm kigondolni, én milyet szeretnék.
Egy kircsi ötletem van.
Elég sok idő telt el, mire mindketten kész lettünk, de nagyon perfektek vagyunk most:
(Az első a Jinóé, a második az enyém)Na, mondom én , hogy coolok vagyunk(Így kell írni? xdszerk)!
Lassan haladunk egymás mellett az utcán, mikor Jina felteszi azt a kérdést, amit nagyon nem szeretnék.
- Mit csináltatok a suliban? Gondolom nem segíteni ment vissza. - néz rám vigyorogva, és húzogatni kezdi a szemöldökét.
Na most bajban vagyok!Sziasztok csillámlámák*retardáltan felröhög*!
Nos itt van a rész, mint látjátok, és hát persze, hogy látjátok! ;)
Gondolkodtam, hogy ez a rész ne legyen e +18-as, de végül nem lett, és a közeljövőben se nagyon számítsatok rá.
Azért remélem tetszett! ♥♥♥
Ha igen, a vote gombra ugorjatok rá, irhattok is néhány sort, a rész hamarabb jön, ha van biztatás, tudjátok ;)
Apropó... melyik haj tetszik jobban? :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.