A Bing Bangtól a Bang Bang Bang-ot.
A Han folyó gyönyörű volt. A lemenő nap fényei megvilágították a víz felszínét.
Jah, persze, rohadt nyálas vagyok.
A folyó felett, mint általában, ott gomolygott a szmog felhő. Mit is várunk egy olyan nagy várostól, mint Szöul.
De attól még nagyon szép volt, ahogy a sok hajó rohangált a víz felszínén.
Felmentünk az egyik hídra, és onnan néztük a...kilátást, vagy, hogy mondják azt.
( bedöglött a galériám, vagy mi a szar, így nem tudok képet csatolni. A Mapo Bridgéről van szó szerk.)
Felültem a korlátra, V pedig a lábaim közé állt, és két kezét a két combomra rakta. A szatyrot (amibe a kaja volt)leraktam a földre, és átkaroltam a nyakát.
- Mindig olyan félreérthető pózokba kell áljál. - kuncogtam, és megsimogattam a haját.
Mer szeretem a haját. Olyan puha és selymes.♥
Amúgy nagyon elvagyok. Mind1.
- Szeretem a félreérthető pózokat- vigyorgott Tae.
- Egy perverz vagy.
- Nem mintha te nem lennél az. - vont vállat.
- Ahj, idegesítő vagy. - forgattam szemeimet, de én is elmosolyodtam.
- Te meg szexi.
- Olyat mondj, amit nem tudok- csücsörítettem lenézően.
- Akkora a kezed mint Jiminnek.
- He?
- Olyan pici kezeid vannak, mint Chimnek.
- Ezzel most kit akartál beoltani?- nevettem.
- Jimint- röhögött.
- Most mi van, tök cuki keze van! - néztem rá csúnyán.
- Cuki keze,mi? - kérdezte, és tenyerét feljebb csúsztatta, így a csípőmön volt.
Felsóhajtottam érintésére, de tartottam magam.
- Igen. Miért, baj van vele?
- Aha.- bólogatott.
- Miért?
- Mert te az enyém vagy. - jelentette ki, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga.
Felvontam a szemöldököm, és közelebb hajoltam hozzá.
- Csakugyan? És én ebbe mikor egyeztem bele?
- Pont most. - mondta, és beszüntette ajkaink között a távolságot.
Egy pillanatra leblokkoltam, de mikor türelmetlenül ráharapott alsó ajkamra, vissza csókoltam. Hát mit mondjak. Rohadt jól csókol. Miután észrevette, hogy felengedtem, nyelvét kérdés nélkül vezette át számba, és kicsit jobban szorította a derekamat. Cigi, és cola íze volt, ami nagyon passzolt együtt.
Kezemmel átkulcsoltam a nyakát, és a hajába túrtam, mire felmordult.
Kanos V iz dö reál. (ma nagyon elvagyok szerk.)
Lihegve váltunk el egymástól. Mosolyogva nézett rám, majd leemelt a korlátról.
A szatyrot a kezembe vettem, mert Tae volt olyan udvarias, és nem vette át. Köcsög.
Egész kilenc óráig a hídon ténferegtünk, ettünk, és cigiztünk. Na ja, szívtam már én is, de nem lettem függő, nem is tudom miért. Egy hónapban egy szál, és kész. Viszont V-n (és a többieken is) megfigyeltem, hogy naponta elszív több szálat. De mondjuk rosszfiú. Az ilyen kihagyhatatlan az ő életéből, és még tetszett is.
A csókról nem beszéltünk, de nem vettük meg nem történtek, mert V sokszor megismételte a nap folyamán, kisebb, nagyobb változatokban. Amit én kicsit se bántam, de ez most mellékes (kenjünk minden szart V-re, hihi)
Hirtelen megszólalt a Hey Szexy Lady. Felvont szemöldökkel néztem V- re, mire ő morogva vette elő a telóját, de mikor meglátta, ki hívja, elvigyorodott, és felvette.
- Szia hyung! - kezével átkarolta derekamat, s közelebb húzott magához, mire én mosolyogva döntöttem a fejem a mellkasára. (amúgy nem járunk)
- dgfhhgghh
- Nyugi, nem haltunk meg.
- ghfdhhrjgfh
- B@szki, ne izéljetek már- röhögött.
- hfhghrufhdzhffu
- Mond meg neki, hogy mindjárt ott vagyunk.
- chzhjg
- Oké, Szia
Letette a telót, és zsebre vágta.
- Ki volt az?
- Suga hyung. Jina aggódik, szóval haza kell húzzuk a belünket.
- És ez a csengő hang? - vontam kerdőre a szám miatt.
V elvigyorodott.
- Mi az, nem tetszik?
- De, kifejezetten szeretem ezt a számot. - bólintottam.
Tae kicsit elnyitotta a száját, és nyelt egyet.
- Ez most komoly?
- Aha. De gyere, menjünk, amúgy Jinó ki nem hívja ránk a rendőrséget.
A visszafelé vezető út nem telt csöndben. A zene max hangerőn üvöltött, és mi vele együtt üvöltöttünk.
A házhoz érve rögtön kiszáltam, és beszaladtam, nyomomban V-vel.
- Jinó, itt vagyunk! - kiáltottam, mire lábdobogás hallatszódott az emeletről, és nemsokára belém csapódott a szóban forgó lány.
- Nic, úgy aggódtam, hol voltatok?
- A Han folyónál.- öleltem át vigyorogva.
- Kim Taehyung! Mi a szarért nem tudsz felhívni, hogy, elmentek valahova?!
- Hát ö...bocsi? - vakarta meg a tarkóját V, egy cuki mosollyal.- Na végre itt vagytok, b@sszameg. Hova a f@szba tüntetek? - jött ki a konyhából egy rosszkedvű Suga.
- A Han folyónál. De mióta aggódsz te értünk? Mit szívtál? - ráncoltam a szemöldököm.
Suga nem az a típus, aki kiaggódja a belét. Sőt.
- Jah. Én teljességgel leszarom, hol vagytok, de Pinkie Pie kezdett megőszülni. - vont vállat, a kanapéhoz totyogott, és lehuppant rá.
Egy emberként fordultunk Jina felé, aki elmotyogott, egy "jól van na, könnyű mindent a kisebbre fogni" -t, és felment a szobájába, én meg követtem.
- Beszélnünk kell! - fordult felém, miután becsuktam az ajtót.
- Jina- ültem le az ágy szélére- mi a baj? Feszült vagy. Még te se szoktál ennyire aggódni, ha V-vel lógok.
- Igen- ölelt át egy párnát- feszült vagyok.
- Mi történt?
- Jimin. - sóhajtott- Az első randink óta rengetegszer ismételtünk, szinte minden nap elmentünk valahova. Eljutottunk a csókig is. Aztán ma, vettem a bátorságot, és megkérdeztem mi van köztünk. Azt mondta, azért nem akar járni velem, mert fél, hogy Tae megharakszik rá.
- Beszélj V-vel. Biztos nem fog haragudni.
- Gondolod?
- Ha akarod, megyek veled.
- Oké- ragyogott fel az arca- Köszi.
Én csak mosolyogva megvontam a vállam, és elterültem az ágyon.
- Na és, ti hogy vagytok? - kérdezte vigyorogva.
- Hogy lennénk? - pirultam el halványan.
- Mesélj, tudom, hogy történt valami! - könyökölt fel kíváncsian.
- Hát az úgy volt...- és elmondtam neki mindent.
Épp az utolsó mondatot fejeztem be, mikor nyílt az ajtó, és belépett rajta...Háy! Itt van a kövi rész, remélem tetszeni fog! Ha igen ne felejtsétek megfejelni a voteos bigyulát, és írni pár sort, mennyire lett szar. Próbálok sietni a kövivel! Addig is, szasztok! :) ♥♥♥
YOU ARE READING
Bad ( V f.f) BEFEJEZETT
FanfictionEgy lány, aki csak az álmait kergeti, és végül szerelem lesz belőle.