5.

1.9K 138 7
                                    

Olyan kis cukin nézett így ki.

Rohadt fáradtan keltem. Igen, jogosan kérdezhetitek, akkor miért nem aludtam tovább, de ha egyszer felkelek, nem nagyon tudok már visszaaludni. Ilyen egy szívás vagyok.
Álmosan csoszogtam a fürdőbe, elvégeztem a reggeli rutinom, majd vissza másztam a szobámba felöltözni.

Lementem a konyhába kajálni, de nem volt semmi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lementem a konyhába kajálni, de nem volt semmi. Nagyon cool, az apám milliókat keres, és nincs itthon kaja. Reménykedve tárcsáztam Jinát.
- Szia baba.
Jina vékony hangja helyett, egy jól ismert, mély hang szólalt meg, mire kirázott a hideg.
- Szia.
- Baj van? Olyan életképtelen hangod van.
- Köszike. Adnád Jinát?
- Nem- hallottam a hangján, hogy vigyorog.
- Kim Taehyung, most azonnal add ide azt a redvás telefont, vagy már csak keresztapa lehetsz! - hallottam tompán Jina hangját.
- Annak Nicole nem örülne. - hallottam kaján hangját, mire felpofoztam volna.
Ezután kisebb motoszkálás után, végre barátnőm vette át a telefont.
- Szia, mi a baj?
- A bátyád egy gyökér- közöltem.
- Tudom- vigyorgott a hangja (xd).
- Figyu, baj van.
- Mondjad.
- Nincs itthon kaja. - biggyeztettem le ajkaim.
- Csóró- röhögött ki- gyere át. A srácok 2 óra múlva jönnek, csak mi vagyunk, anya...nincs itt. Nem tudom hol van.
- Szeretlek, minnyá ott vagyok.
- Szia.
- Csá.
Felvettem a bakancsom (♥), a bőrdzsekim, elraktam a telóm és a pénztárcám, bezártam a házat és elindultam. Röpke tíz perc alatt értem oda házuk elé, és kopogás nélkül nyitottam be.
- Itt vok. - kiáltottam el magam, mire Jina dugta ki fejét a nappaliból.
- Gyere. Csináltam kaját, csak, hogy lásd, milyen kedves vagyok.
- Köcce- vigyorogtam az elém tett tányérra, amin két meleg szenya volt.
Jina csak hátbaveregette magát, és leült ő is enni. Nemsokára V csatlakozott hozzánk, természetesen mellém ült, és miután kiszedte a tányéromból a másik melegszenyát (?!), rögtön meg is szólalt.
- Szexi ez a szett. Bár anélkül meg jobban néznél ki. - stírölte a melleim.
- Kussolj Mr. Kanos. - csaptam rá a karjára.
- Hogy lehetsz ilyen paraszt, V?! - szólt rá a húga is.
V csak röhögött.
- Miért, nem szexi?
- Ezt ne velem tárgyald meg, hanem a fiúkkal.
- Oké- rántotta meg a vállát, majd előkapta a telóját, és nemes egyszerűséggel lefotózott.
- Kim Taehyung! - kiáltottam rá- azonnal töröld ki!
- Mért, mi lesz ha Nem? - cukkolt vigyorogva, hisz mindenki tudja, ő az erősebb.
- Egy rohadék vagy. - biggyeztettem le ajkam.
Megvonta a vállát.
- Leszarom. - ezzel elkezdte nyomkodni a telóját.
A kaja után, Jinó szobájába mentünk, hisz ki kellet kérdeznem, milyen volt a randi.
- Annyira kircsi volt- terült szét az ágyon.
- Hova vitt?
- Egy kisebb étterembe, nagyon hangulatos volt. Rengetegen beszélgettünk, kb ebből is állt az egész.
- Nah, és volt mosdószex? - kérdeztem vigyorogva, mire megütötte a karomat.
- Perverz.
- Nya, tudom, hogy szeretsz!
- Szeretlek.
- Ne lezbiljetek már.- szólt ránk Hobi az ajtóból.
- Hobiiii- mentem felé kitárt karokkal.
- Mi az, elhagyott a pasid? - kuncogott, miközben magához ölelt.
- Igeeen. - mosolyogtam.
Köhögés hallatszott, mintha valaki félre nyelt volna. Odakaptam a szemem, és egy döbbent Tae-vel találtam szembe magam. Megfordult, leszaladt a lépcsőn, és már csak az ajtó csapódását hallottuk. Elképedve néztem utána.
- Ennek meg mi baja? - néztem Hobira és Jinára.
- Sztem azt hiszi pasid van. Vagyis volt. - nevetett Jina.
- Ahj- sóhajtottam, és futottam le lépcsőn. - Majd jövök, szasztok!
- Szia- köszöntek egyhangúan.
Az utcára kiérve már csak a motorjával távolodó alakját láttam. Feszülten fújtam ki a levegőt, majd megláttam Hope motorját. Dobtam neki egy üzit, hogy elcsórtam, és már száguldottam is. Az a baj, nem tudom, hova ment, csak annyit, hogy milyen irányba. Mondjuk, nem nehéz kitalálni. Ismerem már annyira, hogy tudjam, inni megy. Meg arra fele, amerre ment, van a kedvenc kocsmájuk. XD miket tudok.
A bár elé érve leszálltam a mociról, lezártam, és be is mentem.
Ez a hely amúgy inkább bulihelyszín volt, mint kocsma, de annak is megteszi. Korülnéztem. Sok izzadt, büdös ember itta a piáját a pultnál, néhányan táncoltak a hangos zenére. Tipikus. Szeretem az ilyen helyeket. Naggyából. Próbáltam kivenni a lila hajkoronát, és végül ki is szúrtam, ott ült a bárpultnál, és épp a harmadik whisky- ét itta. Odarohantam hozzá.
- Na ezt szépen leteszed, nélkülem mersz inni?! Elszégyelni magad azonnal- szedtem ki a kezéből a poharat, és húztam le a tartalmát, mire mérgesen nézett rám- ne nézz így, most szépen hazamegyünk.
- Hagyjál. - nézett rám lenézően- Ribanc.
- Hogy mi? - kerekedtek ki a szemeim, és lekevertem neki egyet- Na tudod ki a ribanc, te seggfej.
- Te. Te vagy a ribanc- állt fel ő is mérgesen.
A srácok mondták, hogy jól bírja a piát. És tényleg, tök józannak látszott.
- Miért is? - néztem vele farkaszemet, de ehhez fel kellet emeljem a felyem a köztünk lévő magasságkülönbség miatt.
- Képes voltál flörtölni velem, miközben pasid volt?!
- Hogy mi? - vontam fel szemöldököm.
- Azt mondtad Hopenak, szakított veled a pasid! Hallottam, ne hazudj!
És akkor leesett. Röhögve dőltem neki a pultnak.
- Most mit nevetsz? - kérdezte értetlenül.
- V...- röhögtem- Hát nem esett le?
- Mii? - húzta el a szót, meg mindig furán nézve rám.
- De egy fogyaték vagy hallod! Az játék volt! Vicc, érted? Nemnormális. - nevettem.
Tae kitágult szemekkel nézett rám.
- Ne- mondta, mikor leesett neki, majd elröhögte magát ő is.
- De. De ettől nem bocsátottam meg, mert leribancoztál. - néztem rá csúnyán.
- Bocsi- meresztette rám bűnbánóan, hatalmas szemeit.
- De csak mert cuki vagy. - fontam ösze a karom magam előtt, és fordultam el tőle.
Vigyorogva ölelt át hátulról.
- Ezt mindig tudtam. Gyere menjünk kajálni, éhes vagyok. - fogta meg a kezem, és húzott ki a kocsmából.
- Váárj, te Hobi mociával jöttél? Te tudsz motorozni?!- nézett értetlenül az övé mellet álló szépségre.
- Hát, nem olyan nehéz mint hittem- vontam meg a vállam mosolyogva.
- Te úgy ültél rá erre, hogy nem tudod vezetni?! Te nem vagy normális. - hajtotta hátra a fejét fáradtan, majd a telóján kezdett nyomkodni valamit.
- Mi az, nem estem el! Menjünk, kajás vagyok! - ültem fel a mocira, és vártam, hogy ő is ezt tegye.
- Na nem, te nem mész egyedül. Lehet mázlid volt, de ha nem tudod vezetni veszélyes. - rázta a fejét tagadólag, majd nemes egyszerűséggel megfogta a derekam, és az egyik motorról átemelt a másikra. Mindezt a erőfeszítés nélkül. Oké, kezdek félni.
- Szóltam Hopenak, hogy jöjjön érte. Kérem a kulcsot- tartotta a tenyerét.
Odaadtam neki, mire ő elrakta a csomagtartóba, majd felszáltt elém, és már indultunk is.
Egy gyorskajásnál álltunk meg, vettünk két gyrost, és leültünk megenni. Csöndben kajáltunk egymás mellet, időnként rápillantva a másikra. Szinte egyszerre fejeztük be, majd ugyanúgy ültünk egymás mellett. Hirtelen odahajolt hozzám, és egy puszit adott a számra. Elkerekedett szemekkel néztem rá.
- Ez meg mi a szar volt?!
Megvonta a vállát.
- Olyan kis cuki vagy.
Nevetve csaptam rá a karjára, majd felálltam, hogy felüljek a mocira.
A szám bizsergett az övétől.

Nah, itt is volna a kövi rész, remélem tetszik nektek! A voteot nyugodtan tapossátok meg, a komiktól ne féljetek, nem harap! ;) ♥♥♥

Bad ( V f.f) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now